بهترین مراکز خرید مالزی و کوالالامپور

معرفی بهترین مراکز خرید مالزی و کوالالامپور+عکس

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

در سال های اخیر و در سفر های بین المللی، سفر به مالزی یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین پروازهای خارجی کشور است. بخصوص خرید بلیط هواپیما تهران به مالزی و کوالالامپور به منظور تحصیلات آکادمیک؛ در کشور ما رونق بسیار زیادی دارد. البته این دو شهر از مراکز مهم برای خرید و گردشگری هم هستند. در ادامه با همراه باشید تا بهترین مراکز خرید مالزی را بیشتر بشناسیم.

گشت و گذار در بهترین مراکز خرید مالزی

بعد از ترکیه و چین، یکی از محبوب ترین مراکز خرید برای ایرانیان، سفر به مالزی و گشت و گذار در بازارها و فروشگاه های لوکس و مدرن این کشور آسیایی است. سفر به کشور های آسیایی همیشه از جذابیت های بسیاری برخوردار است و طرفداران بسیاری هم دارد، به خصوص اگر قصدتان از سفر خرید کردن باشد، شهرهایی مانند مالزی و کوالالامپور از بهترین و ارزان ترین انتخاب های شما هستند. البته از جاذبه های توریستی مالزی غافل نشوید که نیمی از لذت سفرتان را برای شما فراهم می کنند.

 

 

بهترین مراکز خرید مالزی

 

در فروشگاه های مالزی می توانید بهترین برندهای دنیا را در زمینه پوشاک، زیورآلات، لوازم دیجیتال و محصولات آرایشی و بهداشتی پیدا کنید. از مزیت های خوب مراکز خرید مالزی این است که در فاصله نزدیکی از یکدیگر قرار دارند و می توانید در کوتاهترین زمان ممکن بیشترین تنوع ممکن را در فروشگاه هایی لوکس و لاکچری داشته باشید.

 

مرکز خرید تایمز اسکوئر، ارزان ترین مرکز خرید مالزی

تایمز اسکوئر مرکز خریدی بسیار بزرگ با بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه و ۶۵ رستوران در شهر کوالالامپور است. این مرکز خرید خاص با معماری خاصش نیز شناخته می شود و در نزدیک ترین فاصله به برج های دو قلوی معروف مالزی قرار دارد. معماری ساختمان این فروشگاه طراحی خاصی دارد و از معروفترین ساختمان های کوالالامپور است.

اما اگر در سفر خود به دنبال بهترین قیمت های ممکن در برندهای معروف لباس و مد هستید، تایمز اسکوئر بهترین مکان ممکن برای شماست. تقریبا در تمام فروشگاه های پوشاک، کیف و کفش های زنانه و مردانه این مرکز خرید عظیم می توانید بهترین قیمت ممکن را در مقایسه با دیگر فروشگاه های مالزی پیدا کنید.

 

مرکز خرید تایمز اسکوئر، ارزان ترین فروشگاه در کوالالامپور

 

البته در مرکز خرید تایمز اسکوئر مقدمات تفریح و سرگرمی نیز برای شما در نظر گرفته شده است. در این فروشگاه می توانید تجربه استفاده از مجهزترین شهربازی سرپوشیده مالزی را داشته باشید و یا سوار بر قطارهای وحشت شده و بیشترین هیجان ممکن را تجربه کنید. Times Square Shopping Mall همچنین یکی از بزرگترین مراکز خرید در شرق آسیا هم هست و در مساحتی ۲ میلیون متر مربعی ساخته شده است.

 

مرکز خرید سوریا در برج های پتروناس

مرکز خرید سوریا یکی از جذاب ترین مراکز خرید دنیاست و در دومین برج بلند دنیا، یعنی برج های پتروناس قرار دارد. جالب است بدانید که مرکز خرید سوریا یا Suria KLCC بهترین نمونه از برندهای معورف دنیا را در خود دارد و قدم زدن در این فروشگاه حتما برایتان جذابیت های بسیاری خواهد داشت.

 

مرکز خرید سوریا در برج های پتروناس

 

در این مرکز خرید ۶ طبقه می توانید برند های معروفی مانند Marks & Spencer، Tiffany & Co، DKNY،Calvin Klein و Polo را به راحتی پیدا کنید. البته جذابیت های این فروشگاه تنها محدود به مراکز خرید معروفش نیست و می توانید حین خرید از مناظر زیبای برج پتروناس، رستوران های خاص و مراکز تفریحی اش هم لذت ببرید. اما جذابترین بخش مرکز خرید سوریا آکواریوم تونل مانندی است که بازار سوریا را به ایستگاه LRT متصل می کند. اگر می خواهید ار بهترین تخفیف ها در فروشگاه های مالزی هم باخبر شوید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به مقاله بهترین زمان سفر به مالزی بیاندازید.

 

مرکز خرید پاویلون، مدرن ترین فروشگاه مالزی

اگر به دنبال جذابترین فروشگاه مالزی می گردید پیشنهاد ما به شما دیدار از مرکز خرید پاویلون است. پاویلون در کوالالامپور قرار دارد و از مدرن ترین فروشگاه های حاضر در کشور مالزی بوده و با هزینه یک میلیارد دلاری ساخته شده است. در این فروشگاه نیز مانند مرکز خرید سوریا می توانید فروشگاه هایی از بهترین برندهای دنیا را در کنار یکدیگر داشته باشید.

 

معروفترین مرکز خرید مالزی، مرکز خرید پاویلون

 

پاویلون بیش از ۴۵۰ فروشگاه دارد بسیاری از گران ترین و لوکس ترین برند های دنیا در آن شعبه هایی دارند. در اطراف این مرکز خرید تعدادی از بهترین رستوران و کافی شاپ های خاص مالزی نیز قرار دارد که دلیل دیگری برای معروفتر شدن پاویلون اند. تقریبا می توان مرکز خرید پاویلون را تنها نمونه از یک مرکز خرید دانست که بهترین برند های دنیا را در کنار یکدیگر قرار داده است. حتی برخی از معروفترین طراحان و صاحبین سبک مد دنیا نیز اولین فروشگاه های خود  را در پاویلون تاسیس کرده اند.

 

مرکز خرید بزرگ مید وَلی Mid Valley، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا

مگا مال مید وَلی یا Mid Valley Megamall با وسعتی ۱٫۷ میلیون متر مربع، یکی از بزرگترین مراکز خرید در آسیاست. این برج ۵ طبقه غرفه هایی از معروفترین فروشگاه های دنیا را در خود دارد. فروشگاه هایی مانند مجوعه زنجیره ای “مترو جایا” و “جاسکو” که از جمله برند های معروف و مهم در مالزی اند.

 

مرکز خرید بزرگ مید وَلی Mid Valley، یکی از بزرگترین مراکز خرید آسیا

 

در مید وَلی می توانید غرفه های بسیاری از لباس و پوشاک، وسایل الکتریکی، محصولات کامپیوتری و حتی کتاب فروشی ها را هم ببینید. همچنین دو رستوران بسیار بزرگ نیز در این مجموعه قرار داده شده و با انواع غذاهای بین المللی از شما پذیرایی می شود. از دیگر امکاناتی که در این مجموعه قرار دارد می توانیم به رستوران های مک دونالد، کی اف سی، کینگ برگر، استارباکس و سالن بدنسازی جکی چان اشاره کنیم. البته این فروشگاه تنها به افراد بالغ تعلق ندارد و در بخش های همکف خدمات بسیاری هم برای کودکان و شیرخواران در نظر گرفته شده است.

 

مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا، خاص ترین مرکز خرید مالزی

اگر به دنبال خاص ترین مرکز خرید در مالزی می گردید تا تجربه خرید از بهترین فروشگاه های دنیا را داشته باشید، باید آلاماندا-پوتراپایا را به شما معرفی کنیم. حتی نام این مرکز خرید هم بسیار خاص و جذاب است! این مرکز خرید که طراحی و معماری بسیار جذابی هم دارد، فرصت صرف بهترین قهوه های دنیا را خواهید داشت.

 

خاص ترین فروشگاه های مالزی را در مرکز خرید آلاماندا-پوتراچایا ببینید

 

همچنین مراکز بسیاری برای خرید انواع کتاب، لوازم عکاسی، فروشگاه های متنوع لباس، لوازم الکترونیکی و تزئینات خاص وجود دارد. تقریبا باید مرکز خرید آلاماندا را یک فروشگاه فرهنگی دانست. یک سینمای بسیار مدرن و پیشرفته هم در آلاماندا وجود دارد که می توانید ساعات بسیار خوشی را در آن تجربه کنید.

 

مرکز خرید IKEA، بهترین مرکز خرید لوازم خانگی

مرکز خرید آیکیا یکی دیگر از مراکز خرید بزرگ در مالزی است و می توانید در آن بهترین نمونه از لوازم خانگی، مبلمان، سرویس های خواب و حتی اتومبیل های خاص مالزی را پیدا کنید. خبر خوبی هم که داریم این است که فروشگاه های آیکیا قیمت های بسیار خوبی دارند و نیازی نیست نگران هزینه هایتان باشید. برای اطلاعات بیشتر بهتر است نگاهی به هزینه های سفر به مالزی نیز بیاندازید.

 

مرکز خرید IKEA، یکی از بهترین مراکز خرید مالزی

 

تقریبا با هر سلیقه ای هم که باشید می توانید در آیکیا فروشگاه جذابی برای خود پیدا کرده و از خرید لذت ببرید. پس خیالتان راحت باشد، از مرکز خرید آیکیا دست خالی باز نمی گردید.

 

مرکز خرید Bukit Bintang، قدیمی ترین فروشگاه مالزی

مرکز خرید Bukit Bintang یکی از قدیمیترین و مهمترین فروشگاه های مالزی است. در این فروشگاه می توانید اصیل ترین نمونه از محصولات کشور مالزی را پیدا کنید و یادگاری هایی خاص با خود به همراه بیاورید. مرکز خرید Sungai Wang نیز که یکی دیگر از فروشگاه های قدیمی و معروف مالزی است در نزدیکی Bukit Bintang قرار دارد و حتی به لحاظ قدمت و معماری نیز شباهت بسیاری به هم دارند.

 

بهترین مراکز خرید مالزی کدامند؟

 

در این دو مرکز خرید می توانید نمونه هایی از لباس های خاص آسیایی و چینی را نیز پیدا کنید و البته مهمتر از همه در مجموعه رستوران های آن تجربه خوردن غذاهایی بسیار خوشمزه را داشته باشید.

 

مجتمع های خرید استار هیل Starhill و Lot 10

این دو مرکز خرید نیز از فروشگاه های معروف مالزی اند و در فاصله نزدیکی به Bukit Bintang قرار دارند. در مرکز خرید Lot 10 می توانید تجربه خرید بهترین برند های لوازم الکترونیکی را داشته باشید. برای مثال غرفه هایی از برند Lestan، که یک کمپانی ژاپنی محصولات الکتریکی است، در این فروشگاه وجود دارد.

 

معرفی بهترین مراکز خرید مالزی

 

در فروشگاه استار هیل هم فرصت خواهید داشت تا از بهترین و معتبرترین شرکت های فعال در عرصه لباس، ساعت، جواهر و کالای چرم خرید کنید. ترئین این پاساژ نیز بسیار جذاب و زیباست و لوستر مدرنی که در مرکز آن نصب شده حتما نگاه شما را به خود خیره می کند.

 

مجتمع تجاری Sunway Pyramid، بهترین مکان برای خرید و تفریح در مالزی

مجتمع تجاری Sunway pyramid یکی از بزرگترین بازارهای زمان خود است و با داشتن بیش از ۳۵۰ مغازه انواع لباس های مد روز، کفش، جواهر ، ساعت ، ابزار آلات موسیقی و تصویری ، کادویی، کتاب و تجهیزات الکترونیکی را در اختیار مخاطبین قرار می دهد. این مرکز تجاری در گذشته یکی از بزرگترین فروشگاه های زمان خود بود و از نظر امکانات سرگرم کننده هم از بهترین بازارهای مالزی است. بهترین زمین اسکی در مالزی را در این مرکز خرید پیدا می کند.

 

توصیری از مجتمع تجاری sunny pyramid به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید مالزی

 

همچنین ۴۸ مسیر بولینگ، کافه تریا، بار و سالن، سینما و انواع کافی شاپ ها نیز در Sunway pyramid برای پذیرایی از شما وجود دارند.

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین و معروف ترین مراکز خرید مالزی را به شما معرفی کنیم، اما مسلما فروشگاه های معروف مالزی خیلی بیشتر از اینهاست. در صورت تمایل می توانید سوالات و نظرات خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات

من خودم یکی دو بار رفتم مالزی و برگشتم تقریبا یه تعداد از همین مراکز خرید معروف مالزی رو هم که معرفی کردین می شناسم
ولی به نظرم بهترینشون همون مرکز خرید سوریا هستش که توی برج های پتروناس اند
واقعا خفنن…خیلی خفن!

    سلام شیما
    ممنونیم که نظرات خودت رو با ما به اشتراک میگذاری و کمک می کنی تا سیر خوانندگان مقالات اطلاعات بهتر و بیشتری داشته باشند.