معرفی قطار فدک

قطار فدک، امکانات برترین قطار ۵ ستاره ایرانی + ویدئو و گالری عکس

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ممکن است گمان کنید سفر با قطار تنوع و انتخابی که سفر با هواپیما به شما می‌دهد را نداشته باشد. اما شاید برایتان جالب باشد که خرید بلیط قطار هم به پیچیدگی خرید بلیط هواپیما است. به عبارت دیگر، شرکت‌های مسافربری قطار بسیاری وجود دارد که مسافران از آن بی اطلاع هستند. یکی از این قطارهای مسافربری قطار فدک است. اگر تا به حال اسم قطار فدک به گوشتان نخورده، این مقاله برای شما نوشته شده است. اما حتی اگر با ویژگی‌های قطار مسافربری فدک آشنا هستید، قصد داریم به دانش شما اضافه کنیم و همه خدماتی که سفر با این قطار لوکس به شما می‌دهد را زیر ذره بین ببریم.

قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازید، قصد داریم در یک ویدئو کوتاه شما را با خدمات شرکت مسافربری قطار فدک آشنا کنیم:

قطارهای فدک به عنوان اولین قطار پنج ستاره ایرانی، قصد دارد استاندارهای حال حاضر ایران در صنعت ریلی را وارد مرحله جدیدی کند. به جرأت می‌توان گفت که فدک تا به حال به این هدف والای خود رسیده است چرا که تجربه سفر با قطار فدک، بخصوص در مسیر تهران به مشهد مسافران زیادی را خوشحال کرده است. علی رقم افزایش قیمت بلیط قطار تهران مشهد، همچنان تقاضا برای این وسیله ایمن در بالاترین سطح خود است. قطار فدک با بالابردن استانداردهای تعریف شده برای قطارها و افزایش نسبی سطح رفاه حین سفر، تبدیل به الگویی بی نظیر در ارائه خدمت مسافرتی شده است.

قطار فدک – داستان شروع امپراطوری قطار ایران

شرکت قطارهای فدک در سال ۱۳۹۳ وارد بازار خدمات حمل مسافر شد و در همان ابتدا فصلی نو در خدمات شرکت های مسافربری ریلی ایجاد کرد. خرید اینترنتی بلیط قطار در سال ۱۳۹۳ خیلی محبوب نبود، ولی با روی کار آمدن شرکت فدک، تقاضای بلیط قطار آنلاین بالا رفت. جالب است بدانید که فدک در طول فعالیت بسیار کوتاه خود دستاوردهای زیادی داشته است که از جمله آنها می توان به اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت برای مشتری مداری، مدیریت کیفیت در آموزش نیروی انسانی و استقرار تعالی سازمانی در حوزه حمل و نقل ریلی اشاره کرد. قطارهای مسافربری شرکت فدک همگی ساخت آلمان هستند که زیر نظر شرکت ریل‌پرداز نوآفرین مجوزهای مربوط را دریافت می‌کنند.
مهمانداران قطار فدک و خدماتی که ارائه می‌دهند

داخل قطار فدک، ورود به کوپه های مدرن ایرانی

وقتی سوار یکی از قطارهای منحصر به فرد شرکت فدک می‌شوید، محال است که در همان ابتدا نقش و نگار زیبای مدرن و سنتی ایرانی توجه شما را به خود جذب نکند. نکته جالب اینکه حتی مفهوم کلمه فدک هم در شاهر قطارهای این شرکت ریلی لوکس استفاده شده است. به طوری که طراحی داخلی و خارجی قطارهای فدک از باغ فدک به عنوان باغی سرسبز در دل کویر به شکل نمادین الهام گرفته شده است. ترکیب رنگ های سفید، فیروزه ای و طلایی نیز علاوه بر القای حس آرامش و راحتی، نمایی باشکوه و مجلل را در اختیار مسافر قرار می‌دهد.

اما شکوه واقعی را زمانی تجربه می‌کنید که وارد کوپه قطار فدک می‌شوید. کنسول مرکزی کوپه به مانیتورهای مدرنی مجهز شده که آدم را یاد قطارهای فیلم‌های سینمایی می‌اندازد. استفاده از بافتی چرم به رنگ سفید تولید شده و بالای آن پشت تختی از جنس چوب به رنگ زیتونی، نمای منحصر به فردی به پوشش صندلی های کوپه داده است. کوپه های قطار فدک گاهی اوقات برای مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند، قابلیت شخصی سازی دارند. برای اینکه متوجه تفاوت قیمتی این نوع از قطارها شوید، به شما توصیه میکنیم به صفحه قیمت قطار فدک قم مشهد وبسایت سامتیک مراجعه کنید.

عکس کوپه قطار فدک

امکانات قطار فدک – همه چیز برای لذت از سفر فراهم است!

قطار لوکس فدک با قابلیت حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند موجب تحیر و شگفتی شما شود. تمام امکانات این قطار از قبیل سرویس پذیرایی، کترینگ، مهمانداران و خدمات رفاهی براساس استانداردهای قطارهای پنج‌ستاره‌ی دنیا طراحی شده است. خدمات ارائه شده به مسافران در خطوط ریلی متفاوت یکسان نیست به طوری که مسافران قطار فدک مشهد تهران می‌توانند بسته به انتظارات‌ و بودجه‌شان یک کلاس مورد نظر را انتخاب کنند و از خدمات منحصر به فرد آن بهره مند شوند.

به طور کل، امکانات رفاهی دیگر این قطار به طور خلاصه عبارتند از :

  • استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین
  • ارائه حوله مرطوب
  • امکان استرداد آنلاین بلیط قطار
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی
  • استفاده از ظروف چینی
  • سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار
  • سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر
  • سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت هایی از قبیل انتخاب فیلم، انتخاب موسیقی و اعلام اطلاعات موقعیت مکانی قطار، اعلام وضعیت آب و هوا و احضار مهماندار
  • ارائه ویلچر به مسافران برای جابجایی در ایستگاه و قطار در صورت درخواست

گالری عکس قطار فدک

یکی از بهترین مزایایی که توجه هر مسافری را جلب میکند، طراحی منحصر به فرد قطارهای مسافربری فدک است. این طراحی نه تنها در نمای خارجی واگن ها خودش را به خوبی نشان میدهد، بلکه در داخل راهرو اتاق های کوپه هم به خوبی به چشم می‌آید. این طراحی زیبا و چشم نواز با الهام از نقش و نگارهای سنتی ایران خلق شده است. در ادامه میتوانید آلبوم عکسی از قطار مسافربری فدک و مهمانداران قطار فدک مشاهد کنید:

بلیط قطار فدک، شروعی برای یک ماجراجویی تمام عیار

خوشبختانه بلیط قطار فدک با تمام امکانات خوب و منحر به فردی که دارد، تعداد زیادی از مسیرهای قطاری ایران را پوشش میدهد. برای خرید بلیط قطارهای فدم تنها کافی است سری به سایت های فروش آنلاین بلیط قطار بزنید و با جستجوی شهر مورد نظر خود قطار خود را رزرو کنید. البته لازم است اشاره کنیم که فدک به تمام شهرهای ایران قطار ندارد. به عنوان مثال برای سفر به شهرهای شمالی کشور مانند اردبیل نمیتوانید از قطار فدک استفاده کنید.

قیمت بلیط قطار فدک

قیمت بلیط قطار فدک تحت تاثیر مواردی تغییر می کند. مسیر حرکت، امکانات و پذیرایی از مواردی هستند که بر قیمت بلیط قطار فدک تاثیرگذارند. در ادامه به انواع کلاس قطار فدک اشاره می کنیم. برای مثال در کلاس عادی امکانات و خدمات پایه (اما بسیار عالی) به مسافران ارائه می شود، اما در کلاس های تجاری و ویژه خدمات و امکانات و پذیرایی در سطح لوکس و منحصر به فرد ارائه می شوند.

کیفیت خدمات و امکانات قطار ویژه فدک (که بالاترین کلاس قطار فدک محسوب می شود) به حدی بالاست که می توان آن را با خدمات و امکانات و پذیرایی هتل های ۵ ستاره مقایسه کرد. به همین علت است که از قطار فدک با عنوان قطار ۵ ستاره ایرانی یاد می شود. اما مورد دیگری که بر قیمت بلیط فدک تاثیر دارد مسیر قطاری است. بدیهیست که مسیرهای قطاری طولانی تر از قیمت بیشتری نسبت به مسیرهای قطاری کوتاه برخوردارند. در ادامه همین مقاله در مورد مسیرهای قطار فدک نیز توضیح می دهیم.

قیمت قطار فدک ۵ ستاره

تا بدین جای کار در مورد عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط قطار فدک صحبت کردیم. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که، برای مثال اگر شما بلیط کلاس ویژه قطار فدک را خریداری می نمایید، سوار بر قطاری متفاوت با قطار کلاس اکونومی نمی شود، بلکه تنها خدماتی که دریافت می کنید نوع کلاس شما را تعیین می کند.

با اینکه همیشه قیمت بلیط قطار در فصل های و ماه های سال دارای تغییراتی جزئی بوده و همیشه ثابت نیست، اما در ادامه قیمت قطار فدک را در کلاس های مختلف برای شما آورده ایم تا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت بلیط قطار فدک داشته باشید.

کلاس قطار فدک مسیر حرکت قطار                     قیمت قطار فدک (ریال)
قیمت قطار فدک کلاس عصرانه ۵ ستاره عصرانه تهران به مشهد ۱,۱۰۰,۰۰۰
قیمت بلیط قطار فدک کلاس اکونومی ۵ ستاره اکونومی تهران به مشهد ۱,۲۵۰,۰۰۰
قیمت قطار فدک بیزینس تهران مشهد ۵ ستاره بیزینس تهران به مشهد ۱,۴۵۰,۰۰۰
خرید بلیط قطار فدک ویژه 5 ستاره تهران مشهد ۵ ستاره ویژه تهران به مشهد ۱,۷۵۰,۰۰۰
قیمت قطار فدک کلاس عصرانه کلاس ۵ ستاره تور با هتل تهران به مشهد ۱,۸۰۰,۰۰۰

قطار فدک مشهد

جالب است بدانید که قطار فدک در ابتدای کار خود، تنها در مسیر تهران مشهد و مشهد به تهران به مسافران عازم به حرم امام رضا خدمات ارائه میداد. اما بعد از اینکه تعداد بیشتری از مسافران از عملکرد تیم فدک رضایت داشتند، این شرکت هم تصمیم گرفت مقاصد خود را به شهرهای دیکر ایران بسط دهد. پس بی دلیل نیست که بلیط های شهر مشهد به دلیل قدیمی تر بودن، به تعداد بیشتری به فروش میرسد. امکانات قطار فدک مشهد بهترین خدمات را به مسافران ارائه میدهد و شما میتوانید با صرف هزینه، بهترین امکاناتی که قطارهای ایرانی میتوانند در اختیار شما قرار دهند را مال خود کنید.

قطار فدک شیراز

در حال حاضر قطارهای فدک به شیراز خدمات ارائه نمیدهد. البته این سرویس موجود است ولی به دلیل اینکه قطار نور الرضا هم برخی اوقات در مسیر شیراز خدمات ارائه میدهد، فدک قطاری برای این مسیر در نظر نمیگیرد. برای اینکه بتوانید از موجود بودن قطار فدک شیراز مطمئن شوید، میتوانید به پنل جستجوی بلیط سامتیک مراجعه کنید.

قیمت بلیط قطار زنجان مشهد فدک

شاید فکر کنید اینکه مسیری همچون زنجان به مشهد به عنوان یکی از پر فروش ترین مسیرهای پرترافیک قطار فدک انتخاب شده است، کمی عجیب باشد. اما جالب است بدانید که مردم زنچان علاقه خاصی به بازدید از شهر مقدس مشهد دارند و در بیشتر اوقات قطار فدک را به عنوان اولین قطار خود انتخاب میکنند، این استقبال بی سابقه به خوبی میتواند سطح کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده در واگن قطارهای فدک را اثبات کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد سفر به مشهد را دارید و به دنبال انتخاب قطاری هستید که بتوانید بدون نگرانی با آن خاطرات خوشی را تجربه کنید، قطار فدک زنجان مشهد میتواند شما را از شر یک دنیا نگرانی خلاص کند.

کد تخفیف قطار فدک و هدیه بهاری فدک به مهمانان

امیدواریم تا اینجای کار به خوبی متوجه منحصر به فرد بودن قطارهای فدک شده باشید. اگر تصمیم شما برای خرید قطعی است ولی فکر میکنید که هزینه سفر با قطارهای فدک میتوانید برای شما بالا باشد، ما یک راه جل خوب و کاربردی برای شما داریم. خوشبختانه قطارهای فدک را با تخفیف هم تهیه کنید؛ برای اینکار میتوانید به سایت هایی مراجعه کنید که کد نخفیف قطار فدک را در اختیار مردم قرار میدهند. اما برای اینکه نیاز به این کار نباشد، میتوانید با وارد کردن کُد تخفیف fadak_shahrdari یا fadak.winter از ۶ درصد تخفیف ویژه برخوردار شوید. (این بخش از مقاله با منقضی شدن کُد تخفیف، به روز خواهد شد.)

با خرید بلیط قطار فدک چه امکاناتی در قطار خواهیم داشت؟

قطار فدک با هتل، یک تیر و دو نشان!

یکی از امکانات قابل توجه در قطار فدک امکان رزرو رایگان هتل با خرید بلیط است. از آن جایی که اقامت در هتل های مشهد یکی از مسائل مهم در سفر به مشهد است، قطارهای ۵ ستاره فدک توانسته با گسترش طرح تورهای قطار با هتل فدک، این دغدغه را تا حد قابل قبولی حل کند. در این طرح شما می توانید با خرید بلیت رفت و برگشت قطارهای فدک، اقامت در هتل های ۲، ۳، ۴ و ۵ ستاره مشهد را به صورت رایگان در ۳ روز و دو شب تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با قطار فدک با هتل میتوانید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.

قطار های فدک و کلاس های سفری

قطارهای لوکس و ۵ ستاره فدک در سه کلاس تقسیم بندی می‌شوند که هر کدام از لحاظ کیفیت خدمات کمی با یکدیگر متفاوت هستند. این طبقه بندی شامل کلاس اکونومی، کلاس تجاری و کلاس ویژه است.

  • قیمت قطار فدک کلاس عادی یا اکونومی 5 ستارهکلاس عادی (اکونومی ): از امکانات متنوعی برخوردار است که از جمله آنها می توان به سرو غذای سبک و نوشیدنی گرم اشاره کرد. همچنین لوازم خواب با حجم کم و اقلامی که هر روز شسته می شوند نیز در اختیار مسافران قرار می گیرند.
  • قیمت قطار فدک، کلاس تجاریکلاس تجاری (بیزینس): در کلاس تجاری علاوه بر امکاناتی که در کلاس ویژه نیز وجود دارد، سرویس خواب با کیفیت بالایی نسبت به سایر قطارها عرضه می شود. همچنین مسافرانی که از معلولیت برخوردارند می توانند در صورت نیاز درخواست استفاده از ویلچر را بدهند. در صورت درخواست به مسافران دارای کودک زیر دو سال گهواره هم داده می شود
  • قیمت بلیط قطار فدک ویژه 5 ستاره تهران مشهدکلاس فدک (ویژه): در واگن های کلاس فدک(ویژه) با فرش قرمز از مسافران استقبال می شود. آنها همچنین به غذای اصلی، دسر، پیش غذا و نوشیدنی های گرم و سرد دسترسی دارند و مهمانداران با نوشیدنی به آنها خوشامد می گویند. به علاوه کوپه ها مجهز به سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته ای هستند که به مسافران امکان انتخاب فیلم، موسیقی و احضار مهماندار را می دهند.
  • کلاس عصرانه قطار فدککلاس عصرانه فدک: یکی دیگر از کلاس های قطار فدک، کلاس عصرانه است. همانطور که از نام این کلاس انتطار می رود، بیشتر در اوقاتی امکان خرید بلیط کلاس عصرانه فراهم است که زمان سفر شما در عصر هر روز از هفته باشد. در کلاس عصرانه فدک نیز خدمات بسیار مناسبی وجود دارد و تنها در نوع پذیرایی تفاوت اندکی مشاهده خواهید کرد.
  • قطار فدک با هتل، قیمت بلیط قطار فدککلاس تور با هتل: اگر با قطار های فدک آشنایی داشته باشید، حتما نام قطار فدک با هتل به گوشتان خورده است. در کلاس تور با قطار فدک خدماتی که در اختیار شما قرار می گیرد، علاوه بر مواردی مانند صبحانه در بوفه، خدمات حمل و نقل ایستگاهی، سرویس های رفت و برگشت به حرم و خدمات نهار و شام، امکان رزرو یکی از هتل های طرف قرارداد قطار فدک هم دارید.

منوی غذای قطار فدک و خدمات کترینگ اروپایی

اجازه دهید به یکی از مهم ترین مباحث سفر اشاره کنیم. یعنی موضوع غذا در سفر. خوشبختانه یکی از دلایل محبوبیت بالای شرکت فدک در بین مسافران، کیفیت جهانی و بالای کترینگ آن است. خوب است بدانید که قطارهای ۵ ستاره فدک اقدام به تاسیس کترینگ تخصصی به نام DONA نموده است. درآشپزخانه‌ی صنعتی مجهز دونا، مرغوب ترین مواد غذایی با توجه به الگو های تغذیه ای در قطار تحت نظارت یک سرآشپز اتریشی انتخاب می‌شود و مشخصات بهداشتی و شناسنامه محصولات دقیقاً به ثبت می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات کترینگ فدک، به صفحه منوی غذای قطار فدک مراجعه کنید.

کیفیت غذا قطار فدک

تمام وعده های غذایی دونا طبق آخرین استانداردهای تغذیه جهانی سرو می‌شوند. بطور مثال در وعده‌های‌ صبحگاهی از مواد با درصد شیرینی بالاتر به جهت تامین انرژی در انسان استفاده می‌شود. در وعده‌ی ناهار از موادی بصورت تركیبی از قند‌ها و پروتئین‌ها استفاده شده و در هنگام شب مواد فیبری و پروتئینی مورد توجه قرار می گیرد. بسته‌بندی مواد غذایی در كترینگ DONA با استفاده از سیستم اتوماتیک وكیوم و ظروف یكبار مصرف آماده شده و به قطار منتقل می‌گردد.

مسیرهای قطار فدک

قطارهای ۵ ستاره فدک از زمانی که وارد خطوط راه آهن جمهوری اسلامی شدند، بیشتر فعالیت خود را در مسیر شهر مقدس مشهد و در راستای سرویس دهی به زائران امام رضا (ع) قرار داد وولی با استقبال بی سابقه مسافران عزیز، مسیرهای تحت پوشش این قطار ها بیشتر و بیشتر شد. جالب استن بدانید که قطار فدک این مسیرها بر اساس درخواست مشتریان وارد کرده و تنها مسیری که در حال نگارش این مقاله (بهمن ۹۷)، در مسیرهای قطار فدک وجود ندارد، تهران به شیراز است. بعید نیست که قطار فدک تهران شیراز به زودی افتتاح شود. مسیرهای قطار فدک در ابران عبارتند از: 

۱- قطار فدک تهران مشهد و مشهد به تهران

روزهای حرکت: همه روزه

تعداد قطارهای فعال: ۳ قطار

مدت زمان سفر: ۱۰٫۳۰ ساعت

شهرهای بین راه: تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد

۲- قطار فدک قم مشهد و مشهد به قم

روزهای حرکت: همه روزه

تعداد قطارهای فعال: ۱ قطار

مدت زمان سفر: ۱۳ ساعت

شهرهای بین راه: قم، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد

۳- قطار فدک زنجان مشهد و بالعکس

روزهای حرکت: روزهای فرد ( مسیر رفت) و روزهای زوج (مسیر برگشت)

تعداد قطارهای فعال: ۱ قطار

مدت زمان سفر: ۱۶ ساعت

شهرهای بین راه: زنجان، خرمدره، تاکستان، قزوین، هشتگرد، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد

۴- قطار فدک قزوین به مشهد و مشهد به قزوین

روزهای حرکت: روزهای فرد ( مسیر رفت) و روزهای زوج (مسیر برگشت)

تعداد قطارهای فعال: ۱ قطار

مدت زمان سفر: ۱۳٫۳۰ ساعت

شهرهای بین راه: قزوین، هشتگرد، کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد

۵- قطار فدک کرج به مشهد و مشهد به کرج

روزهای حرکت: روزهای فرد ( مسیر رفت) و روزهای زوج (مسیر برگشت)

تعداد قطارهای فعال: ۱ قطار

مدت زمان سفر: ۱۲ ساعت

شهرهای بین راه: کرج، تهران، سمنان، شاهرود، نقاب، نیشابور، مشهد

۶- قطار فدک تهران اهواز و برعکس

روزهای حرکت: شنبه ها ( مسیر رفت) و یکشنبه ها (مسیر برگشت)

تعداد قطارهای فعال: ۱ قطار

مدت زمان سفر: ۱۵ ساعت

شهرهای بین راه: اهواز، اندیمشک، دورود، ازنا، شازند، اراک، محمدیه، تهران

ساعات حرکت قطارهای فدک به تفکیک شهر

برای اینکه از ساعت حرکت قطار فدک باخبر شوید، چکار میکنید؟ اصلاً لازم نیست فکرش را هم بکنید چون در همین بخش هم میتوانید با تفکیک شهر و مسیرهای مختلف، ساعت دقیق حرکت قطار را مشاهده کنید:

مسیر شماره قطار روزهای حرکت ساعت حرکت قیمت قطار فدک (ریال)

تهران مشهد

۳۴۶

همه روزه

۲۱:۴۰

۲,۲۵۹,۵۰۰

تهران مشهد

۴۹۰

روزهای فرد

۲۱:۱۰

۱,۸۱۰,۵۰۰

تهران مشهد

۱۹۰

همه روزه

۱۸:۳۰

۱,۹۰۰,۰۰۰

زنجان مشهد

۴۹۰

روزهای فرد

۱۶:۰۵

۱,۹۶۸,۰۰۰

قزوین مشهد

۴۹۰

روزهای فرد

۱۸:۱۵

۲,۲۷۱,۰۰۰

کرج مشهد

۴۹۰

روزهای فرد

۱۹:۳۰

۲,۱۲۹,۵۰۰

قم  مشهد

۱۹۰

همه روزه

۱۵:۵۵

۲,۲۵۹,۵۰۰

مشهد تهران

۱۹۱

همه روزه

۱۳:۲۵

۱,۴۵۰,۰۰۰

مشهد تهران

۴۹۱

روزهای زوج

۱۵:۴۰

۱,۶۵۰,۰۰۰

مشهد تهران

۳۴۷

همه روزه

۱۹:۵۵

۲,۰۵۸,۵۰۰

مشهد قم

۱۹۱

همه روزه

۱۳:۲۵

۲,۰۵۸,۵۰۰

مشهدکرج

۴۹۱

روزهای زوج

۱۵:۴۰

۲,۱۲۹,۵۰۰

حالا که از سیر تا پیاز قطار های مسافریری فدک را به شما گفتیم، نوبت به این میرسد که نظرات و تجربیات سفر خود با قطار فدک را به ما بگویید. شما در چه مسیری از قطارهای فدک استفاده کردید؟ آیا از امکانات و خدمات مهمانداران قطار راضی بودید؟

نظرات

من یک بار از قطار فدک استفاده کردم و از خدماتش خیلی راضی بودم. به خصوص اینکه مهمانداران بسیار خوبی داشت. هر کسی که قصد داشت بلیط قطار بخریه توصیه میکنم کلاس تجاری قطار فدک رو بخره. چون هم قیمت مناسبی داره و هم خدماتش خیلی خوبن.

    ممنون از اینکه با اشتراک تجربه خودتون به تصمیم گیری در مورد خرید بلیط قطار کمک می‌کنید.

    آره خیلی قیمت مناسبی داره!! ??

من با قطارهای مختلفی سفر کردم. به همه جای ایران… شاید از لحاظ لوکس بودن و امکانات موجود قطار فدک با چند نمونه دیگه از قطارها مثلا غزال یا زندگی برابری کنه اما چیزی که بسیار ازش لذت بردم برخورد بسیار خوب مهمانداران این شرکت قطار بود. بسیار مودب و موقر و صمیمانه بودن و برخلاف قطارهایی مثل رجا و پلور سبز که اهمیت بسیار کمی به مسافر میدن، فرقی نمیکنه بلیط ۵ ستاره تجاری بگیرید یا اکونومی، درهرحال مهمانداران فدک در نهایت احترام و ادب برخورد میکنن و این وجه تمایز قابل لمس بود برام

    سلام پوریای عزیز ،
    بله دقیقا یکی از ویژگی های مثبت و خاص قطار های فدک همین میهمانداران آموزش دیده و متخصص هستند. امیدوارم سایر شرکت های قطاری کشور که روز به روز درحال بهتر شدن هم هستند مسیر قطار فدک رو در پاسخگویی و خدمت رسانی به مسافران پیش بگیرن.
    ممنون از نظر شما

سلام من میخواستم بدونم قطار فدک برای نوروز ۹۸ پیش فروش بلیط تهران مشهد هم داره؟ چون که قیمت بلیط توی مسیرهای دیگه افزایش پیدا کرده . من میخواستم بدونم باید چیکار کنم که بلیط ارزون تری بگیرم؟

    سلام بله همه شرکت ها در باز پیش فروش اقدام به فروش بلیط قطار میکنن. در این بین شهرهایی مثل مشهد و شیراز هم وجود دارن. معمولاً پیش فروش نوروز در دی ماه شروع میشه.

سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم الان قطار فدک در مسیر قطار تهران اهواز هم موجود هست؟ من میخوام برم اهواز راحتی سفر هم برام مهم است اما از هواپیما می ترسم متاسفانه. ممنون میشم کسی پاسخم رو بده.

    سلام دوست گرامی
    بله دراین مسیر قطار فدک موجود هست. شما می تونید بلیط قطار تهران اهواز رو با بهترین قیمت از وبسایت سامتیک خریداری کنید.

سلام من میخوام یک بلیط قطار فدک تهران شیراز بخرم ولی متاسفانه توی پنل جستجو کردم قطار فدک نبود. چرا اینطوریه؟

    سلام دوست عزیز
    لطفا در صورت ایجاد هرگونه مشکل با پشتیبانی سایت سامتیک در ارتباط باشید.

من یبار قطار فدک سوار شدم از تهران به مشهد واقعا پذیرایی و مهمانداریشون عالیییی بود. غذایی هم که سرو کردن تو قطار خیلی خوب بود به همه پیشنهاد می کنم

ممنون بسیار کاربردی بود خصوصا اطلاعاتتون درباره امکانات قطار فدک و اینکه میشه بلیط و آنلاین پس داد.

سلام من یک بار بلیط قطار تهران مشهد فدک رو گرفتم و خیلی از خدمات مهماندارهای قطار راضی بودم. حتی یک بار هم که از غذا راضی نبودم معذرت خواهی کردن و یکی دیگه برام اوردن.

اصلا توصیه نمیکنم .حیف اون پولی که بابت این قطار پرداخت کردم .غذای افتضاح.کوپه بسیار سرد بود .صدای فن داخل کوپه اصلا قابل تحمل نبود .هر چی بگم بازم کم گفتم از بدیهای این قطار ..فدک حتی ۱ ستاره هم لایقش نیست چه برسه ۵ ستاره .

با سلام می خواستم سوال کنم قطاری که ساعت ۲۱/۴۵ حرکت می کند امکان چه پذیرایی را دارد متشکرم علی

    سلام دوست عزیز
    معمولا قطارهایی که در تایم شب حرکت می کنند اگر مسیری طولانی در پیش داشته باشند احتمالا در زمان های پذیرایی صبحانه و ناهار از مسافران پذیرایی می کنند.

عالیییییئ بودددد از همه نظر

سلام واقعاً مقاله کاملی بود اونقدر کامل که دیگه من حاضر نیستم برم تو سایت خودشون بلیط بخرم. فقط نمید.نم چرا واسه شیراز بلیط قطار فدک نداریم 🙁

    سلام و درود بر شما، ممنون که مقاله ما رو خوندین و نظرتون رو هم ثیت کردید. امیدواریم مسیر تهران شیراز هم به قطار فدک اضافه شود

کاش برای بازی بچه ها یکی از واگنها اطاق بازی بشه با وسایل اسبا بازی

سلام من میخواستم بدونم برای خرید بلیط قطار فدک تهران مشهد باید از کی اقدام کنم که برای نوروز بلیط بتونم بگیرم؟

    درود بر شما،
    بهتر است که در بازه پیش فروش بلیط قطار اقدام به خرید بلیط قطار مشهد فدک کنید. تا با مشکل عدم موجودی مواجه نشوید.

با سلام من میخواستم بدونم منوی غذا قطار فدک قابلیت سفراش دادن داره؟ یعنی میتونم قبل از سفر واسه خودم غذا بگیرم؟

    با سلام و دورود
    بله با عضو شدن در باشگاه مشتریان قطارهای فدک میتونین غذای خودتون رو پیش از سفر سفارش بدین

قطارهای فدک رو من سوار شدم خیلی خوب و خشگل هستن. طوری که با اولین سفر میخواین بقیه سفرهاتونم هم با فدک انجام بدین. ممنون از این مقاله که اطلاعات کاملی بهم داد

    ممنون از اینکه تجربه گرانبهای خودتون رو در اختیار ما گذاشتین.

سلام من میخوام برای عید نوروز بلیط تهران مشهد قطار فدک بگیرم. لطفا راهنماییم کنید.

    سلام مصطفی جان، پیشنهاد میکنم حتما ۱ ماه قبل تر بلیط قطار فدک رو تیه کنی چون در غیر اینصورت هنگام سفر به مشکل میخوری

امکانات قطار فدک همیشه برای من خوب بوده چون که تقریبا تمام شهرهایی که فدک قطار داره رو رفتم و راضی بودم همشون رو

من نمیدونستم که اصلاً قطار فدک وجود داره. تنها قطارهایی که همیشه استفاده میکردم همین زندگی و غزال بود. ممنون از مقاله جتمع و کامل تون. کاش قیمت بلیط قطار فدک مشهد رو هم اشاره میکردین

    سلام و درود بر شما،
    خوشحالیم که تونستیم شما رو با خدمات و امکانات قطار فدک آشنا کنیم. دلیل اینکه مبلغی برای قطار ننوشتیم اینه که قیمت بلیط قطار همیشه در حال تغییر هست همچنین مسیرهای قطار فدک در مقاصد مختلف هزینه متفاوتی دارد. برای مطلع شدن از قیمت، میتونید به صفحه بلیط قطار مشهد فدک مراجعه کنید.

سلام
چرا قطار کرمانشاه به مشهد ندارید؟؟؟!!
مسیر خیلی پر ترددیه و هم اینکه کرمانشاه کلانشهره قطعا میتونه تقاضای بالایی داشته باشه

    سلام دوست عزیز شما میتونید با مراجعه به صفحه بلیط قطار کرمانشاه مشهد از موجودی این قطار با خبر بشید. اگر نتوانستید قطاری پیدا کنید تاریخ سفر خود را تغییر دهید.

درود بر شما و سپاس از نوشته خوبتان من یکبار با دو تن از برادرانم با فدک از قم به مشهد رفتم همان گونه که برخی از دوستان گفتند برخورد مهمانداران خوب بود که این کار دستور مدیریت و برای جلب مشتری است من با چهارتخته خواب شرکت های دیگر به مشهد رفته ام و فدک کمی نوتر و شیک تراست و من راضی بودم از فدک بجز از غذای آن!! ما سه تن بودیم و ۱۲۷۵۰۰۰ تومان دادیم برای رفت و برگشت و دو روز اقامت در هتل دوستاره شاکر
به ما گفتند که شام با خودتان نیاورید چون قطار شام میدهد اما قطار شامی داد که برای سیر کردن یک بچه دوساله هم کم بود چه رسد به ما و عربهای عراقی!!
در آن سفر گویا بیشتر مسافرهای قطار غرب عراقی بودند
به مهماندار گله کردیم گفت شام در هواپیما و کشتی وقطار های باکلاس همین است
باری! ای دوست ارجمند و ای دست اندرکاران فدک خواهش میکنم یک غذای درست و درمان بدید ما را چه به این کلاسها و اینگونه خوراکها سپاسگزارم

منم رفت و برگشت تهران-مشهد از قطار فدک استفاده کردم، مهمانداراشون بسیار رفتار حرفه ای داشتن، قطار مرتب و تمیز بود،دسر و پیش غذا و عصرانه بسیار عالی بود اما کیفیت غذای اصلی اصلا مناسب نبود، در کل هم فضای همه قطارها برای ۴ فرد بزرگشال خیلی کوچیکه و مدام پای افراد بهم میخوره امیدوارم روزی واگنها بزرگتر بشه، در کل اما خوشحالم که قطاری با کلاس فدک وارد مجموعه قطارهای ما شد.

    ممنون از اینکه تجربه تون با قطار فدک را با ما در میان گذاشتید.

آیا قطار فدک از رشت به مشهد هم برقرار است .ممنون

    بله قطار فدک به تازگی مسیرهای زیادی رو به مقاصد خودش اضافه کرده که مسیر رشت مشهد هم در این بین حضور دارند.

باسلام متاسفانه خانواده ما۵نفری می باشد ما نمی توانیم بافدک همسفر شویم چون کو په های این قطار ۴ نفری می باشد

    سلام بله همانطور که گفتید کوپه های قطار فدک ۴ نفره هستند ولی میتونید از قطارهای شرکت کویر، مهتاب و میلاد استفاده کنید که هر کوپه گنجایش ۶ نفر را دارند.

سلام ببخشید اگه بخواییم همزمان با گرفتن بلیط قطار هتل هم رزرو کنیم ب چ صورته؟؟یعنی همینایی که زده
مثلا فدک اکونومی+هتل ۵ ستاره درویشی

    سلام دوست گرامی
    بله، هم از این طریق می تونید هتل رزرو کنید و هم از طریق بخش رزرو هتل امکان رزرو هتل و اقامتگاه وجود داره.

سلام
ما به تازگی با قطار فدک ۵ستاره ویژه به مشهدرفتیم .قطار رفت با تاخیر حرکت کرد ولی رفترار مهماندار خیلی خوب بود و پذیرایی و غذا ها خیلی خوب بود. قطار برگشت خیلی بد بود غذا ها خوب نبود خیلی تمیز نبود و پذیرایی مثل رفت نبود و نوشیدنی یکبار بیشتر سرو نشد و گفتن تمام شده . وسایل قطار برگشت خراب بود. درکل قطار رفت خیلی خوب بود از هر لحاظ ولی برگشت اصلا رضایت بخش نبود.

    کاربر گرامی سلام
    ممنون از اینکه تجربه‌تون رو با ما در میون گذاشتید…