منوی غذای قطار فدک؛ لوکس ترین قطار ایرانی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

با نزدیک شدن به ایام نوروز؛ اکثر خانواده های ایرانی سفر به شهرهای مختلف را شروع می کنند. اما خب بعضی خانواده نمی توانند تصمیم درست در مورد اینکه با چه وسیله نقلیه به شهر مورد نظر خود بروند. جاده های پرترافیک و شلوغ یکی از مهم ترین دلایلی است که تاثیر بر خانواده های ایرانی می گذارد که  از ماشین و اتوبوس برای رفتن به سفر را استفاده نکنند. دوتا گزینه دیگر هواپیما و قطار مانده و شما کدام را انتخاب می کنید؟ اگر شما هم جزو آن دسته ازافراد هستید که عاشق دیدن مناظر هستید و مسیر را هم جزو سفر می دانید؛ پیشنهاد می کنم از قطار استفاده کنید.

اما باز یک مشکل دیگری وجود دارد، انتخاب قطار مناسب از بین قطارهای موجود که در لیست وجود دارد؛ سخت است. قطار فدک جزو لوکس ترین قطارهای ایرانی به حساب می آید و امکانات در سطح هتل های پنج ستاره را دارد. منوی غذای قطار فدک مانند یک رستوران پنج ستاره است و می توانید غذاهای بسیار لذیذی را در این رستوران سرو کنید. فدک برای مسافران سفر دلپذیری را تدارک دیده است. اگر عاشق غذاهای متنوع و خوشمزه هستید و نمی دانید در طول سفر در رستوران قطار قرار است چه چیزی را سرو کنید با ما همراه باشید و تمام اطلاعات در مورد این رستوران به شما گفته خواهد شد.

 

لوکس ترین خدمات در  قطار فدک

ارائه دهنده بهترین خدماتدر قطار فدک

قطار فدک جزو لوکس ترین قطارها در کشور ایران به حساب می آید؛ پس باید خدمات عالی را همه مسافران ارائه دهد. خدماتی بسیار متفاوت و ویژه ای را برای مسافران در نظر گرفته است تا مسافران لحظات بسیار شادی را تجربه کنند و راه برای آنها خسته کننده نباشد.

  • قطار فدک با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت جزو سریعترین قطارها در ایران
  • دارای دستگاه تهویه که قابلیت تنظیم متناسب با فصل های تابستان و زمستان
  • داراس سیستم های صوتی و تصویری
  • دارای تخت های متناسب با هر فرد
  • دارای اینترنت
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • سرو غذاهای خارجی
  • ارائه خدمات توسط مهماندارهای ذبده

 

ارائه خدمات شگفت انگیز در بدو ورود مسافران به قطار

این قطار  یک برنامه عالی برای ورود مسافران در نظر گرفته است. قبل از این که سراغ برنامه مورد نظر در شروع ورود مسافران در قطار فدک برویم باید بگوییم برای اینکه به قطار برسید دیگر نیاز نیست یک صف طولانی منتظر بیاستید، تعداد بسیاری گیت برای هرقسمت در نظر گرفته شده است و براحتی وارد قسمت مورد نظر خود می شوید. در هنگام ورود به قطار، افرادی در جلوی در ایستاده اند ضمن اینکه به مسافران خوش آمد می گویند آنها راهنمایی می کنند تا کوپه موردنظر خودرا پیدا کنند، پس از آن با شربت از مسافران پذیرایی می کنند. اگر مسافران تقاضای روزنامه یا هدفون برای گوش دادن موسیقی داشته باشند، مهمانداران با روی خوش برای آنها فراهم می کند.

یکسری سیستم ها برای ارتباط با مهمانداران در نظر گرفته شده است که مسافران در هرساعت از شبانه روز می توانند با آنها ارتباط برقرار و درخواست خودرا اعلام کنند. امکانات این قطار در حد هواپیمای مسافربری است. زمانی که سوار این قطار شوید اصلا متوجه نمی شوید که برروی زمین در حال حرکت هستید و یک سفر بسیار عالی را تجربه خواهید کرد.

 

منوی غذای قطار فدک

سرآشپز رستوران پنج ستاره قطارفدک ایرانی- اتریشی است و غذاهای اتریشی را با ذائقه ایرانی ها سرو می کنند. همچنین این مجموعه دارای یک کیترینگ بسیار بزرگ در سطح خاورمیانه است و هرمسافر براساس سلیقه و ذائقه ای که دارد می تواند انتخاب و در کوپه خود سرو کنند. غذاهای این قطاربا مواد اولیه تازه و با تزیینات عالی جلوی مسافران قرار خواهد گرفت و می توانید طعم ایرانی و اتریشی را هم تجربه کنید.

منوی غذای قطار فدک ترکیبی از گوشت و سبزیجات است که متناسب با کشور اتریش و ایران است، هر ایرانی  از این غذاها سرو کند می تواند طعم لذیذی و خوشمزه ای را در ذهن خود ثبت کند.

نمونه ای از غذاهای لوکس این منو نظیر موارد زیر است:

 

کوفته سیب زمینی مخصوص کشور اتریش

غذای اتریشی با ذائقه ایرانی

این کوفته در نوع کاملا متفاوتی برای مسافران سرو می شود، یکی نوع از کوفته ها کاملا شیرین و برای کسانی که به این غذا بسیار علاقه دارند متناسب است و دیگری با گوشت مخلوط شده و باسبزیجات معطر پخته شده است و می تواند متناسب با ذائقه ایرانی ها باشد و چیزی شبیه به شامی گیلانی هست.

 

تافه اشپیتنز؛ غذای شیک در منوی لوکس فدک

لذیذ ترین غذا در قطار فدک

این غذا کاملا مشابه با استیک ما ایرانی هست اما خب تفاوت های کمی هم دارند از جمله این تفاوت ها تکه های بزرگ گوشت که در سبزیجات آغشته شده اند و یک طعم کاملا متفاوتی و سنتی را حس خواهید کرد. البته دور این غذا را با کوفته های نان تزیین می کنند و یک شکلی کاملا متفاوتی به غذا  می دهد.

 

برتیائوزه؛ غذای مختص به کوه های آلپ

برتیائوزه؛ غذای کوه های آلپ

برتیائوزه ترکیبی از پنیر ، کالباس، سبزیجات و نان است که جزو ساده ترین غذای اتریش ها به حساب می آید و همچنین شامل منوی غذای قطار فدک هم شده است. این غذا طعمی متفاوت را ارائه می دهد و همچنین این غذا برروی تخته ای چوبی برای مسافران سرو خواهد شد. تنوع غذایی را در این منو می توانید متوجه شوید.

 

دسرهای لذیذ؛ منوی قطار فدک

اشترودل سیب؛ محبوب ترین دسر قطار اتریش

اشترودل غذای اتریشی

اتریش یک دسر بسیار معروف به نام اشترودل دارد که لایه نازکی از خمیر شیرین و دلپذیر که همراه با سیب و کشمش پخته شده است و یک سس بسیار خوشمزه ای ترکیبی از وانیل داغ و شیر است و طعم عالی را تجربه خواهید کرد.

 شیرینی کاریشمان؛ بهترین دسر

کاریشمان

شیرینی بسیار لذیذ و خوشمزه که تکه های مجزای پنکیک پخته شده است و همراه با سس سیب در یک عصر بسیار شگفت انگیز را در کوپه یا رستوران قطار فدک تجربه کنید و طولانی بودن مسیر را از یاد ببرید.

قطار فدک یکی از قطارهای پنچ ستاره ایران به حساب می آید و منوهای غذاهای این قطار باکیفیت عالی  برا ی مسافران سرو خواهد شد و در انتها می توانید غذای مورد علاقه خودرا انتخاب کنید و ثبت خاطرات کنید. برای اینکه سفر خود را با  قطار فدک تجربه کنید می توانید بلیط قطار را از سایت سامتیک خریداری کنید.

نظرات