قطار فدک با هتل چگونه است؟

قطار فدک با هتل، یک تیر و چند نشان!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

یکی از عواملی که باعث میشود با اطمینان بیشتری اقدام به خرید بلیط قطار کنید، تنوع امکانات و خدمات قطارهای مسافربری است. این مسئله زمانی اهمیت پیدا میکند که بدانید وقتی در حال سفر با قطار هستید، مدت زمانی بیشتری را در راه هستید و این یعنی هرچه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد، سفر شما هم با راحتی و لذت بیشتری همراه است.

امکانات و خدمات قطارهای ایران معمولاً همگی به داخل قطار منتهی میشوند ولی شاید برایتان جالب باشد که بدانید شما میتواند با خرید بلیط قطار فدک، به صورت رایگان اقامت در بهترین هتل ها را هم تجربه کنید. در این مقاله ابتدا قصد داریم به شما بگوییم شرایط خرید بلیط قطار فدک با هتل چیست چطور میتوانید این نوع سفر  را تجربه کنید. در آخر هم برخی از بهترین هتل های قطار فدک را به شما معرفی میکنیم.

 

عکس مهماندار قطار فدک با هتل

 

قطار ۵ ستاره فدک، جا به جایی مرزهای کیفیت خدمات ریلی ایران

قطارهای فدک در همان ابتدای ورود به عرصه قطارهای مسافربری، کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران را وارد مرحله جدید کرد. این شرکت نوظهور مسافربری ریلی در ایران توانست در زمانی به کوتاهی ۱۰ سال، به دستاوردهای متعددی همچون اخذ گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه، مدیریت کیفیت برای مشتری مداری، مدیریت کیفیت در آموزش نیروی انسانی و استقرار تعالی سازمانی در حوزه حمل و نقل ریلی دست پیدا کند.

اگر چندین بار از قطارهای دیگر ایران استفاده کرده اید و حالا در خرید بلیط قطار فدک مردد هستید، باید به شما بگوییم که دیگر نیاز به فکر کردن هم ندارید! چراکه به محض سوار شدن بر قطارهای فدک، متوجه شکوه و عظمت طراحی داخلی و خارجی آن خواهید شد. اما شگفتی قطارهای فدک تنها در ظاهر زیبا و همه پسندش خلاصه نمیشود، بلکه در حین سفر میتوانید از خوش آمدگویی و امکاناتی که مهمانداران هواپیما در اختیار شما میگذارند هم بهره مند شوید. به طور خلاصه مهم ترین امکانات قطار فدک عبارتند از:

 

  • ارائه حوله مرطوب
  • امکان استرداد آنلاین بلیط قطار
  • استفاده از ظروف چینی
  • سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر
  • سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت
  • بهره گیری از سیستم صوتی و تصویری پیشرفته IPTV با قابلیت های چند منظوره

برای آشنایی بیشتر با امکانات، مسیرهای قطار فدک، قیمت و کد تخفیف بلیط قطارهای ۵ ستاره فدک، به صفحه قطار فدک سامتیک مراجعه کنید.

 

امکانات قطار فدک با هتل

 

تورهای قطار با هتل فدک؛ یک راه به صرفه برای اقامت در مشهد

شما برای اقامت در مشهد چه کارهایی میکنید؟ ابتدا باید یک بلیط قطار یا بلیط هواپیما مشهد رزرو کنید و سپس به دنبال بهترین هتل در مشهد باشید و بعد از پیدا کردن محل اقامت باید به سایت های رزرو هتل مراجعه کنید. این کارها همگی وقت و پول شما را به باد میدهد! یک راه حل جایگزین برای این کار وجود دارد و آن استفاده از خدمات قطارهای فدک است.

با خرید بلیط قطارهای پنج ستاره فدک میتوانید علاوه بر استفاده از امکانات با کیفیت، هتل مشهد هم رزرو کنید و به این ترتیب میتوانید با یک تیر دو نشان بزنید. حالا سوالی که ممکن است برای شما پیش آید این است که این قطارها چه امکانات و خدماتی را در اختیار مسافران قرار میدهد. با مشاهده ویدئوی زیر میتواند از خدمات هتل هایی که با قطار فدک در اختیار شما قرار میگیرد مطلع شوید:

 

قطار فدک با هتل مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از دغدغه های همیشگی مسافرانی که اقدام به خرید بلیط قطار مشهد فدک میکنند،اقامت در هتل هایی با کیفیت در نزدیک حرم است. در همین راستا قطارهای ۵ ستاره فدک توانسته با طرح تورهای قطار با هتل فدک، این دغدغه را به یک راحت الحلقوم تبدیل کند. چگونه؟ در این طرح شما می توانید با خرید بلیت رفت و برگشت قطارهای فدک، اقامت در هتل های ۲، ۳، ۴ و ۵ ستاره مشهد را به صورت رایگان در ۳ روز و دو شب تجربه کنید.

در این طرح هتل های مختلف به صورت فول برد (صبحانه، ناهار، شام) و یا فقط صبحانه ارائه شده است. و هر یک از هتل ها امکانات ویژه ای جهت مهمانان قطارهای ۵ ستاره فدک فراهم آورده اند که برخی از آن ها عبارتند از:

  • سرویس رفت و برگشت به حرم امام رضا
  • صبحانه روز اول / ناهار روز آخر
  • سرویس خوش آمدگویی از مسافر با نوشیدنی و بدرقه
  • تخفیفات مخصوص مسافران قطار فدک

 

چطور از طریق خرید بلیط قطار فدک، در هتل های مشهد اقامت کنیم؟

برای اینکار تنها کافی است به صفحه مخصوص خرید بلیط قطار فدک سایت سامتیک مراجعه کنید و پس از انتخاب مبدا و مقصد و تاریخ حرکت، لیست قطارهای رفت و برگشت موجود در تاریخ مورد نظر شما به همراه کلاس بلیت انتخاب شده، قیمت و ساعت حرکت هر قطار نمایش داده می شود.  توجه کنید که ، باید بلیط های هتل دار فدک را خریداری کنید.

در این مرحله دقت کنید که برای ۳ روز و ۲ شب اقامت در هتل های مشهد شما حتما می بایست تور مورد نظر خود را از بین تورهای قطار با هتل انتخاب نمایید (در مسیر رفت و برگشت). همچنین دقت بفرمایید که هتل انتخابی شما در مسیر رفت با هتل انتخابی در مسیر برگشت یکسان باشد.

 

نحوه خرید بلیط قطار فدک با هتل در سامتیک

 

بهترین هتل های موجود در سرویس قطار فدک کدام است؟

طبیعی است که مسافران همیشه به دنبال بهترین هتل برای اقامت باشند. خوشبختانه شرکت فدک این دیدگاه مسافران را پیش فرض خود قرار داده و تنها هتل های درجه یک و با کیفیتی را در سرویس بلیط خود قرار داده که مسافران زیادی از اقامت در آن ها راضی بوده اند. هتل هایی که قطار فدک در سایت خود به آن اشاره کرده، شامل موارد زیر است:

نام هتل
ستاره هتل
کلاس قطار
خدمات هتل
حدود قیمت (هزار تومان)
آدرس
هتل شاکر
۲*
عصرانه
اقامت فول برد / صبحانه روز اول و ناهار روز آخر / سرویس استقبال و بدرقه / سرویس به حرم
۳۳۰
خیابان امام رضا، امام رضا ۳۲، بین چهارراه اول و دوم
هتل دانشور
۲*
عصرانه
اقامت فول برد / صبحانه روز اول و ناهار روز آخر / سرویس استقبال و بدرقه / سرویس به حرم
۳۲۰
مشهد، خیابان چمران، چمران ۸
هتل کوثر ناب
۵*
بیزینس
اقامت با صبحانه بصورت بوفه / سرویس استقبال و بدرقه / صبحانه روز اول / سر.یس به حرم
۴۹۰
مشهد، بلوار وحدت، بین وحدت ۷ و ۹
سی نور
۵*
اکونومی
اقامت با صبحانه بصورت بوفه / ۲۰ درصد تخفیف ناهار و شام / سرویس استقبال و بدرقه / صبحانه روز اول / سرویس به حرم
۴۷۰
خیابان هفده شهریور، بین هفده شهریور ۲ و

 

در این بخش به بررسی ۴ تا از هتل های پرفروش سرویس قطار فدک میپردازیم:

قطار فدک با هتل ملیسا

هتل ملیسا مشهد یکی از هتل های تازه تاسیس و ۳ ستاره مشهد است که در فروردین ۱۳۹۶ افتتاح گردیده است. اين هتل بسیار زیبا و مجلل در شهر مقدس مشهد در جوار بارگاه منور ثامن الحجج (ع) و بازارهای مهم قرار گرفته است. هتل ملیسا طبق آخرین استانداردهای هتلداری مجهز شده و توانسته با هدف گذاری کسب آرامش و راحتی مهمانان، رضایت مسافران را فراهم کند. لازم به ذکر است که مراکز خرید مشهد و مناطق دیدنی زیادی در نزدیکی هتل ملیسا قرار گرفته اند که همین موضوع باعث صرفه جویی در هزینه و زمان مسافران عزیز شده است.

برخی از این امکانات هتل ملیسا شامل موارد زیر است:

  • اتاقهای لوکس، دبل و تریپل, سوئیتهای لوکس و رویال
  • سرویس غذا مدرن و با قیمت مناسب
  • پذیرایی از مهمان هر ۳ ساعت یک بار
  • فاصله تا حرم: ۲ دقیقه با ماشین (۱٫۳ کیلومتر)
  • فاصله تا حرم: ۱۵ دقیقه پیاده (۱٫۳ کیلومتر)
  • فاصله تا بازار رضا: ۱ دقیقه با ماشین (۷۳۹٫۶ متر)
  • فاصله تا بازار رضا: ۸ دقیقه پیاده (۷۳۹٫۶ متر)

 

عکس قطار فدک با هتل ملیسا

 

قطار فدک با هتل درویشی

هتل پنج ستاره مجلل درویشی در حاشیه خیابان امام رضا (ع) که اصلی ترین خیابان منتهی به حرم مطهر است قرار دارد. این هتل تنها به فاصله ۱/۴ کیلومتر از آن مکان مقدس واقع است به طوری که می توان این فاصله را در مدت زمان ده دقیقه به طور پیاده طی نمود . ساختمان هتل مجلل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست و پنج طبقه ، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور می باشد . ترانسفر رایگان صرفا از فرودگاه به هتل با مینی بوس های عمومی هتل انجام خواهد شد . جهت انجام آن اعلام ساعت و شماره پرواز و مراجعه به دفتر اختصاصی هتل در فرودگاه الزامی است.

 

قطار فدک هتل درویشی

 

قطار فدک با هتل شاکر

هتل دو ستاره شاکر مشهد در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته است. این هتل شیک و مرتب است و پرسنلی خوش برخورد و کار آزموده دارد. اقامتی به صرفه و آرام را در این هتل تجربه خواهید کرد. دسترسی از این هتل به ترمینال اتوبوس بسیار نزدیک است، به طوری که برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) می‌توانید از خطوط BRT استفاده نمایید و بعد از ۲ ایستگاه به ورودی باب الرضا برسید. فاصله هتل شاکر تا حرم با ماشین تنها یک دقیقه و پیاده ۱۳ دقیقه است.

 

خرید بلیط قطار فدک با هتل

 

قطار فدک با هتل دانشور

هتل دانشور مشهد در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده و در سال ۱۳۹۵ جهت ارتقا کیفیت خدمات بازسازی انجام داده است. از بهترین ویژگی های این هتل دسترسی آسان به مراکز خرید و تجاری می‌باشد و در نزدیکی پردیس سینمایی هویزه واقع شده است. این هتل در ۶ طبقه و ۳۲ واحد اقامتی با پرسنلی مجرب و آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی می‌باشد.

امکانات هتل دانشور عبارتند از:

 

  • روم سرویس
  • صندوق امانات
  • گشت نیم روزی
  • خدمات CIP (تشریفات ویژه)
  • دستگاه واکس کفش
  • اتاق چمدان

 

نکات مهم خرید بلیط قطار فدک با هتل که باید بدانید

همه کسانی که تصمیم میگیرند از سرویس بلیط قطار فدک با هتل استفاده کنند با یک سری ابهامات مواجه میشوند. نرسیدن به پاسخ این سوالات میتواند عامل اصلی این باشد که تصمیم شما نهایی نشود. پس اجازه دهید به عنوان بخش پایانی مقاله، مهم ترین نکات حیاتی قطار فدک را به شما بگوییم.

 

  • با خرید یک بلیط قطار ۵ ستاره فدک با هتل، از یک شب اقامت رایگان در یکی از هتل های مجری طرح در مشهد بهره‌مند شوید
  • در صورت خرید بلیت قطار ۵ ستاره فدک با هتل تهران مشهد، شب بعد از تاریخ حرکت را در هتل اقامت رایگان خواهید داشت
  • در صورت خرید بلیت قطار ۵ ستاره فدک با هتل مشهد تهران، شب قبل از تاریخ حرکت را در هتل اقامت رایگان خواهید داشت
  • در صورت خرید بلیت رفت و برگشت با فاصله زمانی ۳ روز، می توانید از اقامت رایگان هتل به مدت ۲ شب استفاده نمایید
  • خدمات این هتل ها با توجه به نوع هتل متغیر است اما بصورت کلی هتل های ۲ و ۳ ستاره دارای خدمات فولبرد (صبحانه و ناهار و شام) هستند اما هتل های ۴ و ۵ ستاره فقط صبحانه رایگان ارائه می دهند

نظرات

سلام من میخوام ی بلیط قطار فدک با هتل ملیسا رزرو کنم ولی رفتم توی سایت شما و قطارهای فدک این هتل رو ندارند. راهی هست که بتونیم هتل های مورد نظر خودمون رو رزرو کنیم؟

    سلام دوست عزیزدر حال حاضر تعداد بلیط قطار فدک با هتل زیاد نیست و شرکت فدک تنها چند هتل را به مسافران ارائه میدهد.

سلام بر شما، میخواستم بدونم قیمت بلیط قطار فدک با هتل چه فرقی با بلیط معمولی فدک داره؟

    سلام خدمت شما دوست عزیز،
    این تفاوت قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان است که البته بستگی به مبدا و مقصد و هتل انتخابی شما داره.

من به همراه همسر و دختر ۵ساله قصد سفر به مشهد دارم .کوپه ۴نفره فدک بخوام بگیرم به همراه هتل قیمتاش برای هر نفر هست ؟میشه راهنمایی کنین.ممنون.۳شب میخوام بمونم

    کاربر گرامی سلام
    بله قیمتی که روی سایت مشاهده میکنید برای هر نفر و برای یک شب می باشد…