لیستی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان

لیستی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

عده ای ترجیح می دهند برای سفر زمستانی خود مکان های گرم و آفتابی را انتخاب کنند و عده ای نیز ترجیح می دهند زمستان را صرف ورزش های زمستانی یا گشت و گذار در مناطق سرد کنند. سلایق متفاوت است و هرکس شهر یا کشور را برای سفر در زمستان انتخاب می کند. در این مطلب متنوع ترین، جذاب ترین و بهترین کشورها برای سفر در زمستان را معرفی می کنیم. کشورهایی که با در نظر گرفتن تمامی موارد می توانند کاندید اصلی سفر زمستانی شما باشند.

 

۶ نمونه از بهترین کشورها برای سفر در زمستان

لیستی که در اینجا تهیه کرده ایم، متشکل از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی و استرلیایی است. در ادامه به معرفی این کشورها و بهترین مکان هایی که می توانید در سفر زمستانی خود از آن ها دیدن کنید می پردازیم. در هنگام معرفی کشورها ممکن است تنها به جذاب ترین مقاصد زمستانی این کشورها اشاره کنیم، اما هر کدام از این کشورها دارای شهرها و مناطق جذاب بسیاری هستند که هرکدام می توانند مقصدی جذاب و شگفت انگیز برای سفر زمستانی شما باشند.

نکته ای که در مورد تصاویر وجود دارد این است که بهترین تصاویر نیز گویای زیبایی این مکان ها نیستند.

 

تایلند و پوکت، مقصدی داغ برای سفرهای زمستانی

از هر کسی که دستی در سفرهای خارجی دارد و یکی دو پیراهن بیشتر از بقیه پاره کرده باشد بپرسید که به کدام کشور خارجی سفر کنم، قطعا یکی از گزینه ها تایلند و جذاب ترین شهر آن پوکت خواهد بود. البته اگر از جذابیت شهرهای دیگر این کشور بگذریم، پوکت یکی از بهترین مکان ها برای سفرهای زمستانی است.

 

 

پوکت که به مروارید دریای آندامان مشهور است از آن جهت داغ است که مقصدی جذاب و بی نظیر برای سفر در فصل زمستان است و این به معنی آن نیست که قرار است در این شهر بسوزید. البته خود را برای کمی آفتاب سوختگی آماده کنید.

هتل های بی نظیر و خوش منظره، ساحل بی عیب و نقص، درختان استوایی که در این شهر دلبری می کنند، دمای ۳۰ درجه ای زمستان، مردمان خون گرم و رستوران های زیبای این شهر، همه و همه بر جذابیت های این شهر و این کشور افزوده اند و پوکت تایلند را به یکی از بهترین کشورها برای سفر در زمستان تبدیل کرده اند. البته سفر به تایلند در فصل زمستان ممکن است کمی گرانتر از فصل های دیگر برایتان تمام شود، اما شک نکنید که سفری شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد.

در صورت تمایل نسبت به رزرو پرواز مستقیم به پوکت تایلند می توانید از طریق صفحه رزرو بلیط پرواز خارجی در وبسایت سامتیک نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنید.

 

آلمان و برلین، در جمع زیباترین مقاصد زمستانی

اگر تمایل دارید زمستان را در زیر آفتاب های داغ و جذاب سواحل و قدم زدن بر روی شن های پرحرارت و به همراه شنیدن صدای دریا بگذرانید، آلمان را فراموش کنید. اما اگر به دنبال جذاب ترین کشور زمستانی می گردید آلمان و برلین را از دست ندهید. آلمان و به خصوص شهر برلین به این دلیل در لیست بهترین کشورها برای سفر در زمستان قرار گرفته که با وجود سرمای زیاد از جذابیت های زمستانی خود برخوردار است.

بازارهای زیبای کریسمس در شهرهای مختلف، گالری ها و موزه های زیبا، پارک تیرگارتن و هزاران نقاط دیدنی دیگر، از جذابیت های زمستانی کشور آلمان و شهر برلین هستند.

 

آلمان و برلین، در جمع زیباترین مقاصد زمستانی

 

همچنین نقاط دیدنی دیگری نیز در قسمت هایی دیگر از کشور آلمان وجود دارند که باید در سفر زمستانی خود از آن ها دیدن کنید. یکی از این مکان ها قلعه شوان استاین بر فراز تپه ی باواریا است. این قلعه تاریخی در فصل زمستان به واقع دیدنی است. بعلاوه در این منطقه امکانات اسکی تپه باواریا نیز فراهم است و می توانید برای اسکی نیز روی این منطقه حساب کنید.

 

ایتالیا، رم، ونیز، متفاوت ترین مقاصد سفری زمستانی!

عده ای فکر می کنند که در فصل زمستان حتما باید به مکانی سفر کنند که از برف و سرما به دور باشند، اما اگر شما به فکر سفر به مکانی هستید که بتوانید زیبایی های زمستان را از نمایی دیگر ببینید کشور ایتالیا و شهرهای رم و ونیز از بهترین مکان ها برای یک سفر زمستانی هستند. شهر زیبای ونیز در فصل زمستان تمامش زیباییست و شهر رم نیز جاذبه هایی همچون کلوسئوم و انجمن روم را برای زیبایی های زمستانی خود کنار گذاشته است. تجربه پاستای داغ در زمستان رم نیز از دیگر جذابیت های سفر به ایتالیاست.

 

ایتالیا، رم، ونیز، همه چیز برای سفر زمستان مهیاست

 

بهترین سفر زمستانی را در دبی  امارات تجربه کنید!

دمای هوا در دبی امارات در فصل زمستان بین ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی گراد است. این آب و هوا برای فصل زمستان کاملا ایده آل است. سواحل زیبای دبی، رستوران های دبی، شب های کویر و جاذبه های توریستی این شهر، همه و همه زمینه را برای سفری جذاب مهیا می کنند. پس اطلاعات خود را در مقاله راهنمای سفر به دبی کامل تر کنید!

 

یکی از بهترین مقاصد زمستانی: امارات، دبی

 

اندلس و سویا، شهرهای جذاب اسپانیا برای سفر در زمستان

یکی دیگر از مکان های جذابی که می توانید در فصل زمستان به آن ها سفر کنید، شهرهای اندلس و سویا در کشور اسپانیا هستند. بعضی از قسمت های این شهر در نزدیکی قاره آفریقا قرار گرفته و باعث شده هوای این شهر در فصل زمستان معتدل باشد. هوای مناسب و نقاط دیدنی فراوان این شهر را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری در فصل زمستان تبدیل کرده است.

نکته ای که شهر اندلس را به یک شهر جالب تبدیل می کند تفاوت آب و هوا در قسمت های مختلف اندلس است. در قسمت های از این شهر با مناطق ساحلی و در منطقه ای دیگر با قله های کوه رو به رو می شوید. علاوه بر تفریحات فراوانی که می توانید در شهر اندلس تجربه کنید، وجود آثار تاریخی فراوان و حتی وجود گونه های جانوری شگفت انگیز در سراسر این شهر، اندلس را به یک شهر همه چیز تمام بدل کرده است.

 

اندلس و سویا، شهرهای جذاب اسپانیا برای سفر در زمستان

 

یکی دیگر از شهرهای اسپانیا، سویا، با آب دمایی در حدود ۱۰ الی ۲۰ درجه در فصل زمستان مقصدی مناسب برای سفری زمستانی است. این شهر به دلیل خلوت بودن در فصل زمستان و به صرفه بودن قیمت هتل ها در این زمان مکان خوبی برای سفر به اسپانیا محسوب می شود.

البته نباید راحت از کنار نقاط دیدنی این شهر همچون کلیسای سویا با معماری گوتیک و بازارهای جذاب این شهر گذشت.

 

کبک، مشهورترین مقصد زمستانی دنیا!

کانادا یکی از بهترین کشورهای برای سفرهای زمستانی است. زمستان های کبک با آن دمای منفی ۲۰ درجه از شهرت زیادی برخوردار است. این شهر علاوه بر اینکه در فصل زمستان میزبان رویدادهای جذابی است، زیبایی خاصی در فصل زمستان دارد که دیدن آن ها خالی از لطف نخواهد بود. کبک کانادا به همراه تمام زیبایی های خود در فصل زمستان زیبایی دوچندانی دارد و هر گردشگری را غرق و مبهوت زیبایی خود می کند. کافیست که یکبار سفر به این شهر در فصل زمستان را تجربه کنید.

 

سیدنی بزرگترین شهر استرلیا

 

سفر به سیدنی در زمستان، تجربه آب و هوایی استوایی در دل سرما!

ضرر نمی کنید اگر کشور استرلیا را نیز در لیست بهترین کشورها برای سفر در زمستان قرار دهید. این شهر بزرگترین شهر استرلیاست. سیدنی ترکیبی از جاذبه های طبیعی و جاذبه های گردشگری تصنعی و ساختگیست. سواحل زیبای این شهر مهمترین جاذبه طبیعی و اپرای مشهور سیدنی، پل بندرگاه سیدنی و ساختمان ملکه ویکتوریا برخی از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر است. سیدنی در زمستان هوای مطبوعی دارد و علاوه بر این به دلیل وجود ایرانی های زیادی که در این شهر هستند احساس تنهایی نیز نخواهید کرد.

در پایان اگر قصد دارید در فصل زمستان در داخل کشور به گشت و گذار بپردازید خواندن مقاله بهترین مکان برای سفر داخلی در زمستان را به شما پیشنهاد می کنیم.

نظرات

سلام
اندلس کجاست؟کدوم کشوره؟
توی لیستی که معرفی کرده بودین اینم دیدم ولی معرفی نشده بود که کجاس یا کدوم کشوره؟

    سلام کاربر محترم
    آندلس در مراکش است

مسکو هم انصافا برای سفرهای زمستانی خارج از کشور خیلی گزینه ی خوبیه. من یکی از دوستام رفته بود با اینکه میگفت خییییییییییییییییییلی سرد بوده اما خیلی تعریف می کرد و خیلی بهش خوش گذشته بود با وجود سرمای زیاد

اولا که مقاله تون خیلی خوب بود و تصاویر خوبی هم داشت، اما سوالی که دارم اینه که این کشورا توی زمستون گرم ترن؟ یا فرقی نداره و حتی توی سرما هم قشنگن؟
ممنون

    سلام کاربر عزیز
    کشورهای معرفی شده در این مقاله عموما دارای آب و هوایی معتدل هستن و البته زیبایی های خاصی هم در زمستان دارند، اما اینکه به عنوان کشورهایی گرم معرفی شوند، خیر.