مقایسه قطار فدک و زندگی، جنگ ستارگان!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

اگر با قطار های موجود در کشور آشنایی داشته باشید، حتما نام قطار فدک و قطار زندگی را در بین بهترین قطارهای ایران شنیده اید. هر دو قطار فدک و زندگی از قطارهای پنج ستاره موجود در کشور هستند و خدمات بسیار مناسبی دارند. در بررسی قطار فدک و زندگی، جنگ ستارگان! با ما همراه باشید.

قطار زندگی

یکی از بهترین قطارهایی که در شرکت رجا درحال جابجایی مسافران و خدمت رسانی به مخاطبین است، قطار زندگی است. قطار زندگی را باید بهترین قطار موجود در ناوگان ریلی رجا بدانیم. البته قطار زندگی رجا اولین قطار لوکس ۵ ستاره کشور نیز هست و خدمات بسیار مناسبی را در اختیار مخاطبین خود قرار می دهد.

قطار زندگی دارای کوپه هایی ۴ نفره و بسیار مدرن می باشد و تجربه بی نظیر و متفاوتی از سفر را برای شما به ارمغان می آورد. قطار زندگی رجا برخلاف بسیاری از قطارهای موجود در کشور ظرفیت بالایی دارد و گفته می شود قطار زندگی رجا قابلیت پذیرش ۳۰۰ نفر مسافر هم دارد.

قطار زندگی، قطار زندگی رجا

امکانات قطار ۵ ستاره زندگی، شام ویژه قطار زندگی چیست؟

قطار زندگی از معروف ترین قطارهای شرکت رجاست و شهرت خود را مدیون خدمات و امکانات و البته کیفیتی است که در اختیار مسافرانش قرار می دهد. همانطور که می دانید بلیط های قطار نیز همانند بلیط هواپیما رده بندی های متفاوتی دارند. برای مثال در خرید بلیط هواپیما تهران مشهد کلاس های پروازی اکونومی و بیزینس در اختیار شما قرار دارد، بلیط قرار نیز این چنین است.

تمام خدماتی که در ادامه معرفی می کنیم در تمام کلاس های بلیط قطار زندگی رجا مشترک است و تنها نوع پذیرایی ارائه شده در قطار های با یکدیگر تفاوت دارند.

خرید بلیط قطار ۵ ستاره زندگی

امکانات قطار مجلل زندگی

از جمله خدمات و امکاناتی که در قطار زندگی در اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استقبال از مسافرین در بدو ورود
  • پذیرایی بسیار عالی و با کیفیت
  • رستوران با خدمات بسیار مناسب و رعایت کامل استاندارد های بهداشتی
  • امکان استفاده از پذیرایی ویژه کودکان
  • سفارش انواع خوراکی و نوشیدنی از بوفه قطار
  • سرویس خواب بسته بندی شده و بهداشتی برای هر مسافر
  • ارائه دمپایی به مسافران
  • تهویه مطبوع جداگانه در هر کوپه به همراه امکان شخصی سازی و تنظیم توسط مسافر
  • سیستم های صوتی و تصویری با کیفیت
  • سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر کوپه
  • امکان تنظیم ساعت برای بیدار شدن و سیستم حضور مهماندار در هر کوپه

 

قطار زندگی با شام ویژه

پذیرایی در رستوران قطار زندگی، قطار زندگی با شام ویژه

قطار زندگی رجا به عنوان یکی قطار ۵ ستاره مجلل دارای خدمات بسیار خوبی است و در بخش پذیرایی هم چنین امکانی برای مسافران فراهم است. پذیرایی در قطار زندگی رجا در دو بخش اصلی صورت می گیرد، یک مرحله در بدو ورود به قطار و یک مرحله به عنوان پذیرایی اصلی در قطار.

پذیرایی که اولیه در قطار زندگی شامل سرو دسر و چایی در بدو ورود و خوش آمد گویی به مسافران است و در کوپه انجام می شود. اما برای پذیرایی اصلی باید به رستوران قطار مراجعه نمایید. البته می توانید برای پذیرایی از بیماران و یا افراد مسن و توان خواه می توانید از مهمانداران بخواهید که به ما خدمات لازم را ارائه دهند.

همچنین در حین خرید بلیط قطار زندگی رجا می توانید برای خرید شام ویژه و یا دیگر وعده های غذایی که با زمان سفرتان هماهنگ اند اقدام نمایید.

قطار فدک

کسانی که اهل سفر و گردشگری هستند و بیشتر از قطار استفاده می کنند تا هواپیما، حتما نام قطار فدک را هم به عنوان یکی دیگر از بهترین قطارهای ایران شنیده اند. قطار فدک یکی دیگر از قطار های ۸ ستاره موجود در ناوگان ریلی کشور است که خدمات بسیاری مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

کیفیت خدمات قطار فدک به قدری عالی است که حتی قطار  ستاره فدک را با نام هتل متحرک برروی ریل نیز می شناسند. قطار های فدک یکی دیگر از قطارهای بسیار عالی در کشور اند که به طور ویژه در مسیر قطار تهران مشهد درحال فعالیت اند و رضایت بسیار مطلوبی برای مسافران به ارمغان آورده اند.

قطارهای فدک، تجربه ای عالی از سفر برروی ریل!

شرکت قطاری فدک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در ناوگان ریلی کشور آغاز کرد و در همان ابتدای راه توانست به خوبی جای پای خود را در بین قطار های کشور باز کند. قطار های فدک از قطارهای پنج ستاره کشورند و به قدری خدمات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می دادند که حتی باعث افزایش تقاضای خرید بلیط قطار شدند.

قیمت بلیط قطار فدک

قطار پنج ستاره فدک چه امکاناتی دارد؟

کیفیت خدمات و امکانات موجود در قطارهای فدک از همان بدو ورود کاملا مشهود است. قطارهای فدک طراحی بسیار زیبا و چشمگیری برروی واگن های خود دارند و زیبایی شان حتی در طراحی بدنه بیرونی نیز زبان زد است. اما اصل ماحرا از زمانی آغاز می شود که وارد قطار می شوید.

در تمام کوپه های قطار فدک ۵ ستاره مانیتورهای مدرنی قرار داده شده تا در سفر تجربه لذت بخشی از تماشای فیلم و یا شنیدن موسیقی داشته باشید. همچنین در طراحی داخلی واگن ها نیز از چرم و چوب استفاده شده و ترکیب رنگ بسیار مناسبی هم برای زیبایی واگن ها به کار رفته است.

از جمله مهمترین خدمات و امکاناتی که در تمام قطار های فدک رد اختیار شما قرار می گیرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرو عصرانه یا صبحانه با توجه به ساعت حرکت قطار
  • سرو پیش غذا، غذای اصلی و دسر
  • سرو نوشیدنی گرم بعد از غذا
  • ارائه سرویس خواب با کیفیت بالا و متفاوت
  • ظروف چینی با کیفیت
  • استفاده از فرش قرمز جهت استقبال اولیه از مسافرین
  • ارائه حوله مرطوب
  • امکان استرداد آنلاین بلیط قطار
  • سرو نوشیدنی خوشامدگویی

البته خدمات و امکانات قطار فدک تنها به همین موارد خلاصه نمی شود و تنها تعدادی از آنها را به شما معرفی کرده ایم، اما باید این وید را به شما بدهیم که در صورت خرید بلیط قطار های فدک بهترین تجربه از سفر با قطرابرای شما رقم خواهد خورد.

قیمت قطار فدک

قطار فدک مشهد، بهترین قطار تهران مشهد!

همانطور که می دانید یکی از شلوغ ترین مسیرهای ریلی کشور که تقاضای بسیار زیادی برای خرید بلیط قطار دارد، خط راه آهن قطار تهران مشهد است. قطار فدک مشهد نیز در کنار قطار زندگی رجا، دو مورد از بهترین قطار هایی هستند که در این مسیر مشغول به جابجایی مسافران اند و تقاضای بسیار بالایی هم دارند.

قطار فدک مشهد و قطار زندگی رجا هر دو در بین قطارهایی که در مسیر تهران مشهد مشغول به فعالیت هستند تقاضای بسیار بالایی دارند. قطار فدک اصلی ترین هدف خود را در مسیر تهران مشهد قرار داد و با توجه به تقاضای بالایی که داشت به مرور فعالیت خود را در دیگر مقاصد کشور نیز گسترش دارد.

قطار های فدک درحال حاضر در بیشتر مسیرهای کشور درحال ارائه خدمات به مسافران هستند و مهمترین مسیرهای آن نیز قطار تهران مشهد، قطار تهران شیراز و قطار تهران زنجان اند.

قطار پنج ستاره فدک

قطار فدک یا قطار زندگی؟ کدامیک بهتر است؟

هر دو قطاری که در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم از بهترین قطارهای موجود در کشور اند. هر دو دارای خدمات بسیار مناسبی هستند و تمامی مسافران در استفاده از این قطارهای تجربه سفری بسیار لذت بخشی داشته اند. پس در یک نگاه کلی و به عنوان نتیجه گیری انتخاب بین قطار زندگی رجا و یا قطار فدک کار بسیار دشواری بوده و حتی در بیشتر موارد تماما سلیقه ای است.

پس به عنوان کلام پایانی چنین عنوان می کنیم که قطارهای فدک و زندگی هر دو از قطار های پنج ستاره در کشور هستند و خدمات بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال تجربه متفاوتی از سفر به مشهد هستید، انتخاب خود را برای خرید بلیط قطار بین یکی از قطارهای زندگی و یا قطار فدک قرار دهید.

نظرات

سلام من میخواستم به مشهد سفر کنم و میخواستم بدونم بهترین قطاری که خدمات خوبی به مردم ارائه میده قطار فدک هست یا قطار زندگی؟ از لحاظ امکانات و خدمات هم ممنون میشم بهم بگین کدومشون بهتره.

    ممنونم از اینکه سوالت رو با مطرح کردی معین عزیز،
    اینکه بگیم کدوم قطار امکانات بهتری رو در اختیار مسافران میزاره کاملاً بستگی به انتخاب شما داره. به طور کلی قطار فدک در مقایسه با قطار زندگی امکانات بهتری رو ارائه میده ولی هزینه بیشتری هم باید برای خرید بلیط قطار فدک کنار بگذارید.

من با هردوتا قطار زندگی رجا و اون یکی، فدک ، رفتم تا مشهد
جفتشونم خوبن ولی خب به نظر خودم فدک بازم بهتر بود
البته قیمتا یکمی زیاد شده ولی خب بازم میارزه
عنوان تونم خیلی خوب بود

    سلام دوست عزیز
    بابت ثبت نظر از شما خیلی متشکریم. قطارهای زندگی و فدک هر دو در دسته قطارهای ۵ ستاره قرار دارن و کیفیت بسیار خوبی ارائه میدن. امیدواریم باز هم سفرهای خوبی رو با این قطارها تجربه کنید.

سلام با قطار فدک سفر کردم و یک سفر بسیار عالی رو تجربه کردم. پیشنهاد می کنم که برای سفر رفتن از این قطارها استفاده کنید

سلام ما برای ماه عسل با قطار زندگی رفتیم مشهد امکانات اصلا چیزی که فکر می کردم نبود غذا خیلی معمولی بود کیفیت سرویس خواب بسته بندی شده که نوشتید هم بسیار پایین بود من قبلا با قطار فدک سفر کرده بودم و امکاناتش واقعا در مقایسه با زندگی بیشتر می ارزه.