قطار مهتاب

قطار مهتاب – امکانات، تصاویر و خرید بلیط قطار ۶ تخته لوکس مهتاب

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

امروزه و با توجه به تنوع قطارهای موجود در ایران، مسافر دایره انتخاب بزرگتری دارد، تا با توجه به نوع امکاناتی که دوست دارد در اختیار داشته باشد، و هزینه ای که می خواهد برای خرید بلیط قطار صرف کند، بهترین گزینه را انتخاب کند. حال اگر مسافر مقصد مشهد باشید حق انتخاب بیشتری دارید. چرا که تنوع قطارهای مختلف به مقصد مشهد بسیار زیاد است. شما می توانید با یک قطار اتوبوسی کاملا معمولی و یا یک قطار لوکس درجه یک خود را به پایتخت مذهبی کشور برسانید.

قطار ۶ تخته لوکس مهتاب

از سال ۱۳۸۹ شرکتی با نام مهتاب سیر جم وارد عرصه حمل و تقل ریلی کشور شد، و با راه اندازی قطارهای لوکس مهتاب و ارائه امکانات مناسب برای مسافران فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با شعار ارائه بهتربن کیفیت خدمات ریلی با استاندارهای بین المللی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال رقابت با بزرگترین و بهترین شرکت های خدمات ریلی در ایران می باشد. در حال حاضر معروف ترین قطار این شرکت قطار مهتاب است. قطار ۶ تخته مهتاب در دسته بهترین قطارهای شش تخته کشور قرار دارد و با برخورداری از امکانات کافی یکی از اولین انتخاب مسافران در میان قطارهای ۶ تخته است. در ادامه به برخی از امکانات قطار مهتاب اشاره می کنیم.

تصویری از قطار مهتاب

ویژگی ها و امکانات قطار سه ستاره مهتاب

فطار مهتاب طی سال های گذشته همیشه مورد استقبال مسافران قرار گرفته است. اگر تابحال با قطار به مشهد سفر کرده باشید حتماً نام قطار مهتاب تهران مشهد به گوشتان خورده است. اگر هم با این نوع قطار و امکاناتی که به مسافر عرضه می کند اطلاعاتی ندارید، در ادامه تعدادی از امکاناتی که قطار مهتاب به مسافرانش ارائه می کند را با هم مرور می کنیم.

  • سیستم گرمایشی و سرمایشی مطلوب
  • سیستم صوتی و تصویری در هر واگن
  • سرویس بهداشتی با امکانات بهداشتی مناسب
  • سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
  • سیستم تهویه مطبوع هوا
  • ارائه سرویس خواب مناسب برای هر مسافر
  • آب معدنی رایگان برای هر مسافر
  • توزیع کتاب و هدفون به مسافران (در صورت نیاز)
  • توزیع نشریات روز به مسافران
  • پذیرایی از مسافران با میان وعده و تنقلات
  • سرو بهترین غذاها برای مسافران

قطار شش تخته مهتاب

اگر به دنبال سفر با یه کوپه دربست هستید تا به همراه همسفران خود بتوانید در طول سفر بهترین لحظات را طی کنید، قطارهای ۶ تخته مهتاب می تواند یک گزینه ایده آل برای شما به حساب بیاید.

در خصوص امکانات این قطار در نظر داشته باشید که تمامی مهمانداران قطارهای مهتاب آموزش های لازم را جهت پذیرایی و برخورد با مسافران دیده اند. در طول سفر ضمن پذیرایی از مسافران با چای و بسته های خوراکی رایگان، راهنمای مناسبی برای مسافران خواهند بود. قطار مهتاب مجهز به سیستم احضار مهماندار اند که با فشردن دکمه آن می توانید هر ساعت از شبانه روز با مهمانداران قطار ارتباط برقرار کنید.

قطار مهتاب تهران مشهد

مسافران می توانند در صورت نیاز از بوفه قطار برای خرید تنقلات و انواع خوراکی استفاده کنند همچنین هر کوپه دارای دستگاه ماکرویو می باشد تا مسافرانی که همراه خود غذا آورده اند نیز بتوانند غذای خود را به آسانی گرم و نوش جان کنند.

خرید بلیط قطار مهتاب سیر جم

مهتاب سیر جم، بعلاوه مسیر تهران مشهد سه مسیر دیگر را نیر پوشش می دهد که تمام امکاناتی که در بالا به آنها اشاره شد را نیز داراست.

  • بلیط قطار تهران مشهد و بالعکس
  • بلیط قطار تهران به اندیمشک و بالعکس
  • بلیط قطار تهران اهواز خرمشهر
  • بلیط قطار اهواز مشهد

بلیط قطار مهتاب

همانطور که اشاره کردیم شرکت مهتاب سیر جم همچنان شعار خود را پس از ۸ سال با ارائه بهترین خدمات و امکانات حفظ کرده است، قیمت بلیط قطار مهتاب نیز نسبت به امکانات با کیفیت و خدمات به روز، در دسته قیمت های مناسب قرار می گیرد. در حال حاضر می توانید بلیط قطار مهتاب را از بالای همین صفحه و با انتخاب مسیر مورد نظر خود نیز خریداری کنید.

برنامه زمانی قطارهای مهتاب + جدول راهنما

قطار مهتاب در بسیاری از مسیرهای ریلی کشور همچون مسیر قطاری تهران مشهد، تهران اندیمشک، اهواز مشهد، تهران خرمشهر و تهران یزد فعال است. البته این قطار در مسیر بالعکس این مسیرهای قطاری نیزفعالیت می کند. قطار مهتاب در بیشتر این مسیرها به صورت روزانه فعالیت می کند و در برخی از آنه ها نیز به صورت یک روز در میان فعال است. در ادامه زمانبندی حرکت قطار مهتاب در هر کدام از این مسیرهای ریلی را توضیح می دهیم.

قوانین خرید و یا استرداد بلیط قطارهای مهتاب سیر جم

مهتاب سیر جم همانند دیگر شرکت های حمل و نقلی قوانینی را درباره خرید بلیط و یا حتی استرداد بلیط وضع کرده است که دانستن این قوانین برای کسانی که قصد سفر با این قطارها را دارند خالی از لطف نخواهد بود.

خرید بلیط قطار مهتاب
  • همراه داشتن کارت شناساسی حین سوار شدن به قطار الزامی می باشد.
  • پس از حرکت قطار امکان استرداد بلیط قطار وجود ندارد.
  • برای ابطال بلیط خود لازم است پس از یک ساعت از زمان خرید بلیط خود به مراکز فروش بلیط مراجعه کنید و یا به صورت آنلاین و با ورود به صفحه استراد بلیط حود را باطل کنید.
  • در هنگام تهیه بلیط حتما اطلاعات شخصی خود را به درستی وارد کنید چرا که بلیط شما هنگام ورود به قطار چک می شود.
  • توجه داشته باشید که در صورت آوردن بار اضافه هزینه حمل بار به صورت جداگانه دریافت می شود.

البته توجه داشته باشید شما می توانید با حرید بلیط قطار به صورت آنلاین از بسیاری از خطاهای احتمالی در حین خرید بلیط جلوگیری کنید چرا که پشتیبانی آنلاین سایت های معتبر فروش بلیط در هر زمان آماده پاسخگویی به نیاز کاربران می باشد و مسافر می تواند بدون هیچ گونه نگرانی بلیط مورد نظر خود را تهیه کند! امید است سامتیک توانسته باشد شما را برای خرید بلیط قطار مهتاب راهنمایی کند تا بتوانید قطار مورد نظرتان انتخاب کنید.

برچسب : سفر با قطار

نظرات