بهترین قطار تبریز مشهد

بهترین قطار تبریز مشهد، ارزان ترین و گران ترین قطار این مسیر!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

برای برنامه ریزی یک سفر فوق العاده به چه چیز نیاز داریم؟ وقتی برای یک سفر ریلی آماده می شویم انتخاب بهترین قطار برای رسیدن به مقصد می تواند مهم ترین چالش برای هر مسافر به حساب بیاید. برای همین موثر ترین قدم برای داشتن یک سفر فوق العاده انتخاب بهترین قطار است. همانطور که می دانید چقدر یک قطار خوب می تواند روی کیفیت سفر شما تاثیر گذار باشد. باید این نکته را نیز مدنظر داشته باشید که شناختن قطارهای مختلف می تواند در انتخاب شما در تاثیر مستقیم بگذارد.

شما در قدم اول باید مسیر ریلی مبدا تا مقصد را بررسی کنید، طول مسیر را بسنجید و بعد سراغ شناخت بهترین قطارهای موجود در مسیر مقصد بروید. در این مقاله به بررسی بهترین قطار تبریز مشهد می پردازیم تا در انتها بتوانیم به نتبجه مقبولی برای انتخاب بهترین قطار برسیم.

بهترین قطار تبریز مشهد برای سفری رویایی

برای شناختن بهترین قطارهای موجود در مسیر قطار تبریز مشهد  در ابتدا باید شناخت کافی از طول مسیر داشته باشیم چرا که برای مسیرهای کوتاه کیفیت چندان مهم نیست. بهترین قطار تبریز اما اگر مسیر مورد نظرتان طولانی است حتما باید برای قطار انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه به بررسی ۴ قطار مهم و پر تردد مسیر قطار تبریز مشهد می پردازیم.

  1. قطار ۴ تخته لوکس توس
  2. قطار شهاب
  3. قطار خلیج فارس
  4. قطار ۶ تخته میلاد

قطار ۴ تخته توس انتخابی مطمئن و جذاب

یکی از پر طرفدارترین و امن ترین قطار های مسیر تبریز مشهد قطار توس نام دارد. این قطار که یکی از قطارهای لوکس و درجه ۱ شرکت رجا به حساب می آید در ابتدا تنها مسیر قطار تهران مشهد را پوشش می داد اما با گذشت زمان و با توجه به محبوبیت این قطار در بین مسافران مسیر قطار مشهد تبریز و تبریز مشهد را نیز مورد بهره برداری قرار داد.

قطار توس

این قطار پر تردد یکی از قطارهای لوکس و ۳ ستاره کشور به حساب می آید و امکانات و خدمات زیر را به مسافران ارائه می دهد.

  • سیستم تهویه مطبوع در هر واگن
  • سیستم صوت و تصویری با کیفیت برای پخش فیلم و سزیال
  • امکان استفاده از کتابخانه قطار برای مطالعه
  • توزیع میان وعده و آب معدنی به مسافران
  • توزیع نشریات به روز در روزهای غیر تعطیل

تنها نکته مهمی که در مورد قطار توس باید در نظر داشته باشید این است که قطار ۳ ستاره طوس خدمات شام را به صورت کنسروی به مسافران ارائه می دهد و در این قطار امکان خرید غذای گرم وجود ندارد.

اگر باز هم دوست دارید در موزد این قطار اطلاعات بیشتری به دست بیاورید می توانید با خواندن مقاله معرفی قطار ۴ تخته توس اطلاعت خود را در مورد این قطار ۳ ستاره تکمیل کنید.

ساعت حرکت قطار ۴ تخته توس به مشهد

قطار توس هر روز ساعت ۱۵/۲۰ از ایستگاه راه آهن تبریز به سمت مشهد حرکت می کند و در ساعت ۱۶/۴۵ دقیقه روز بعد مسافران را به مقصد مشهد می رسانند. همچنین این قطار هر روز مشهد را در ساعت ۲۰/۲۰ دقیقه شب ترک می کند و مسافران را در ساعت ۸ صبح به مقصد تبریز می رساند.

قطار خلیج فارس قطار درجه ۲ اقتصادی

اگر بخواهیم یکی از قطارهای معمولی مسیر تبریز مشهد را بررسی کنیم نام قطار خلیج فارس بین دیگر قطارها خواهد درخشید. این قطار به عنوان یک قطار درجه ۲ با قیمت اقتصادی در تلاش است بهترین خدمات را برای حمل و نقل مسافر ارائه دهد.

قطار خلیج فارس

یکی از ویژگی های بارز این قطار عایق بودن بدنه واگن ها در مقابله گرما و سرماست و این مسئله موجب می شود مسافران در نهایت امنیت و آرامش به مقصد برسند و از سفر خود لذت ببزند.

ساعت حرکت قطار خلیج فارس تبریز مشهد

قطار خلیح فارس همه روز در ساعت ۱۴/۲۰ ایستگاه قطار تبریز را ترک می کند و در ساعت ۱۵ روز بعد مسافران را به مقصد ایستگاه راه آهن تبریز می رساند. همچنین برای مسیر برگشت این قطار مسافران می توانند در ساعت ۲۱/۲۰ در ایستگاه راه آهن مشهد سوار قطارهای خلیج فارس شوند و پس از گذشت بیش از ۲۲ ساعت، در ساعت ۲۳ روز بعد در مقصد موزد نظرشان یعتی تبریز پیاده شوند.

قطار ۶ تخته میلاد ارزان ترین روش سفر به مشهد

قطارهای ۶ تخته بیشتر برای خانواده های پر جمعیتی که دوست دارند سفر لذت بخشی در کنار اعضای خانواده خود داشته باشند مناسب است. همچنین این نوع قطارها به دلیل هزینه پایین تری که دارند بیشتر مورد توجه دانشجویان قرار می گیرند.

قطار 6 تخته میلاد

شاید به این فکر کنید که هزینه پایین بلیط قطار باعث می شود خدمات مناسبی از قطار دریافت نکنید اما باید در نظر داشته باشید که قطار میلاد، از بهترین قطارهای ۶ تخته کشور به نسبت نرخ بلیطی که برای آن در نظر گرفته شده به حساب می آید.

ساعت حرکت قطار ۶ تخته میلاد تبریز-مشهد

برنامه زمانی حرکت قطارهای میلاد به از تبریز به مشهد به صورت منطم بدین شکل است که این قطار هر روز در ساعت ۲۱/۲۰ از تبریز به سمت مشهد حرکت می کند و در ساعت ۲۳ روز بعد مسافران را به مشهد می رساند.

مسیر برگشت این قطار از مشهد به تبریز نیست به این صورت است که قطار میلاد هر روز در ساعت ۱۴/۲۰ دقیقه ایستگاه راه آهن مشهد را ترک می کند و ساعت ۱۵ روز بعد مسافران را به شهز تبریز می رساند.

ساعت حرکت قطار شهاب، قطار ۳ ستاره ۴ تخته!

یکی دیگر از قطارهایی که به عنوان یک قطار درجه ۱ در لیست قطارهای مسیر تبریز مشهد به مسافران خدمت رسانی می کند قطار شهاب نام دارد. این قطار ۴ تخته هر روز در ساعت ۱۴/۲۰ ایستگاه تبریز را ترک می کند و در ساعت ۱۵ روز بعد مسافران را به مقصد مشهد می رساند. مسیر برگشت این قطار نیز هر روز در ساعت

قطار شهاب تبریز مشهد

قیمت بلیط قطار تبریز مشهد ارزان ترین و گران ترین قیمت ها

  • بلیط قطار توس ۴ تخته تبریز مشهد ۱۵۰۰۰۰ تومان
  • بلیط قطار کوپه ای خلیخ فارس ۱۳۰۰۰۰ تومان
  • بلیط قطار ۶ تخته میلاد ۱۱۰۰۰۰ تومان

در نظر داشته باشید تمامی قیمت های ارائه شده در این مقاله حدودی می باشد. اگر شما می خواهید از دقیق ترین قیمت های روز اطلاع پیدا کنید می توانید با وارد شدن به صفحه خرید بلیط قطار سامتیک به روز ترین قیمت ها را مشاهده کنید و پس از آن بلیط مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برچسب : سفر با قطار

نظرات