قیمت بلیط قطار فدک برای شیراز

قطار فدک شیراز؛ آرزرویی که محقق نشد!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

این را از هر متخصص سفر و گردشگری بپرسید تا به شما بگوید که بهترین قطاری که میتواند خدماتی نزدیک به قطار کشورهای توسعه یافته را در اختیار شما قرار دهد، قطار فدک است. شاید بپرسید بهترین از چه نظر؟ از آن جایی که امکانات حین سفر برای مسافرانی که راه طولانی در پیش دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است، خدماتی که در این قطار دریافت میکنید، شما را از هر سرویس دیگری بی نیاز میکند.

اما تمام این خوبی ها برای مسافرانی که قصد سفر به شیراز را دارند محقق نمیشود! با اینکه تقاضای سفر برای قطار فدک شیراز بالا است، ولی ما هر چقدر صفحه مسیرهای حرکت قطاری در سایت فدک را کندوکاو کردیم، نامی از شیراز به عنوان مقصد سفر دیده نشد. ما هم مثل شما از این اتفاق تعجب کردیم و برای همین تلفن خود را برداشتیم و با پیگیری این قضیه، سعی کردیم برای مسافرانی که متقاضی سفر با قطار فدک تهران شیراز بودند، جواب منطقی فراهم کنیم.

سفر با قطار فدک شیراز

دلیل عدم وجود مسیر قطار شیراز فدک چیست؟

طبق بررسی های انجام شده تیم سامتیک، تداخل در برنامه ریزی های مسیرهای دیگر قطار رجا، دلیل اصلی نبود سرویس دهی قطار فدک شیراز است. به عبارت ساده تر، وقتی قطار شرکت های دیگر در مسیرهای شیراز بالا برود، هماهنگی بین ساعت حرکت و ساعت رسیدن به مقصد قطارهای رجا با دشواری روبرو میشود و این امر باعث میشود که مسافران عزیز برای خرید بلیط قطار با مشکل روبرو شوند.

قطار نور، جایگزینی برای قطار فدک تهران شیراز

حالا که مسافران نمیتوانند برای سفر به شیراز، از قطارهای فدک استفاده کنند، دیگر بهتر است بی‌خیال خرید بلیط قطار بشوند، و به جای هواپیما سفر شوند؟ نه دقیقاً! هنوز هم راه برای سفارش قطارهای خوب و عالی که به شیراز سرویس دهی داشته باشند، موجود است. در این بخش به معرفی یک جایگزین عالی، یعنی قطارهای نور حرف میزنیم. قطار نور از قطارهای شرکت نورالرضا هستند که در رده قطارهای ۴ تخته باکیفیت قرار می گیرند. واگن های زیبا و راحت، خدمات و امکانات کاربردی و قیمت اقتصادی خرید بلیط قطار، از ویژگی های خوب قطار نور است.

جالب است بدانید با اینکه این قطارها از چین خریداری شده اند، اما بیشتر قطعات و تجهیزات این قطارها از شرکت های اروپایی همچون آلمان و ایتالیا و کشور ژاپن تهیه می شوند. برای مثال تجهیزات ترمز قطار از شرکت کنور آلمان، سیستم تهویه از شرکت فیولی آلمان، چرخ و محور قطار از شرکت لوچیتی ایتالیا و در نهایت بیش از ۸۵ درصد از تجهیزات و قطعات الکترونیکی از برندهای ژاپنی تهیه شده است.

بلیط قطار نور شیراز

خبر خوب این که قطارهای VIP شرکت نور علاوه بر مشهد، در مسیر شیراز هم فعال هستند و شما میتوانید امکانات خوب و منحصر به فرد این قطارهای ویژه را هم در اختیار داشته باشید. به طور کلی امکانات قطار نور شامل وایفای داخلی، مکان یاب در دو طرف قطار هستند. تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری، روزنامه و کتاب، لوازم خواب، چراغ قوه، پریز برق و سرویس های بهداشتی فرنگی و ایرانی از امکانات اولیه ای هستند میتوانند سفر طولانی شما را به یک خوش گذرانی قطاری تبدیل کنند. پس بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید بلیط قطار مشهد نور کنید.

قطارهای رجا، راه ساده سفر به شیراز با قطار

قطار های مورد استفاده در این خطوط ریلی را به عنوان هتل های متحرک می نامند، چرا که بهترین و لوکس ترین خدمات موجود در این قطار ها برای مسافران تعبیه شده است. تجهیزات صوتی و تصویری در هر کوپه، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز و مهمانداران با تجربه و مجرب با تحصیلات آموزشگاهی برای هر واگن از جمله امکاناتی است که برای هر مسافر قطاری لازم و ضروری است.

در ادامه به بررسی بهترین قطارهای رجا که در انواع مسیرهای شیراز سرویس دارند، آشنا میشوید:

قطار پلور سبز شیراز

پلور یکی از بهترین قطارهای رجا است که با کیفیتی لوکس و نمادین تجربه منحصر به فردی از سفر با قطار در اختیار شما میگذارد. این قطار از ۱۰ کوپه ۴ نفره تشکیل می شود و یک کوپه اختصاصی مهمان نیز برای آن در نظر گرفته شده است. واگن های قطار پلور سبز دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم صوتی و تصویری مداربسته برای پخش فیلم سینمایی هستند. همچنین در هر واگن سریس بهداشتی ایران و فرنگی وجود دارد و برای کاهش صدای لوکوموتیو و محیط نیز بدنه قطار دو لایه و شیشه ها نیز دو لایه هستند، تا به لحاظ عایق حرارتی نیز قطار دارای عملکرد مناسبی باشد.

 

مسافری که در حال خرید بلیط قطار رجا است

 

قطار سیمرغ تهران شیراز

قطار سیمرغ در هر واگن ۸ کوپه ۴ نفره دارد و ظرفیت کلی آن ۳۲ نفر است. یک کوپه به سرویس مهمانداری اختصاص دارد و اگر شام بخواهید، باید هزینه‌ ای اضافی بپردازید، یعنی بلیط این قطار با دو قیمتِ با پذیرایی یا بدون پذیرایی عرضه می‌شود. همچنین دارای یک رستوران است که با انواع نوشیدنی و تنقلات، آماده‌ی پذیرایی از مسافران است.

در کوپه های موجود در قطار سیمرغ سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری برای شبکه های تلویزیونی است و همچنین یک پریز برق ۲۲۰ ولت نیز برای مسافران قرار داده شده است. بدنه قطار و شیشه نیز دولایه طراحی شده است تا در برابر صدا و حرارت نیز عایق باشد. برای هر واگن ۲ سرویس بهداشتی نیز قرار داده شده است. قطار سیمرغ در مسیر تهران به مشهد در حال ارائه خدمت است.

نظرات