ارزان و لوکس ترین مراکز خرید استانبول

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ترکیه سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر بسیاری است. این کشور دارای شهرهای بسیار زیبا تفریحی وگردشگری نظیز استانبول، آنکارا، ازمیر، آنتالیا است. استانبول بزرگترین شهر ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است. استانبول در کنار تنگه بسفر و دریای مرمر قرار گرفته است. تنگه بسفر دوقاره اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می کنند و استانبول بزرگ ترین شهر در دنیا است که دو قاره را به یکدیگر متصل کرده است.

اگر قصد سفر به شهر استانبول را دارید می توانید در کمترین زمان بلیط هواپیما تهران به استانبول را در سایت سامتیک خریداری کنید. مسافران علاوه براینکه دوست دارند از شهر بازدید کنند علاقمند هستند از مراکز مختلف خرید کنند. البته در شهر استانبول مراکز خرید گران و ارزان قیمت وجود دارد. در ادامه به این مراکز را برای شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید ارزان قیمت شهر استانبول

مرکز خرید بشیکتاش در دل شهر استانبول

بیشناکیش استانبول

بشیکتاش یکی از محله های معروف در استانبول است که مردم این شهر علاقه بسیاری به این محله دارند. یک محله ای قدیمی  و سنتی با زیبای خاص خود در دل یک شهر مدرن است. یکی از شلوغ ترین بازارها که در این محله قرار دارد. لباس های بسیار شیک و با کیفیت عالی را می توانید از این بازار تهیه کنید. علاوه برپوشاک می‌توانید خوراکی‌های محلی خوشمزه تهیه کنید.

بشیکتاش یک قسمت بسیار جذابی بنام بازارماهی فروشان  دارد و تمام ماهی این بازار از دریای مدیترانه تهیه و بفروش می رسد. یک نکته را حتما یادتان باشد این بازار بسیار جذاب فقط روزهای شنبه برگزار می شود و اگر می خواهید خریدهای با کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته باشید طوری برنامه ریزی کنید که این بازار را از دست ندهید.

 مرکز خرید بی اوغلوایش استانبول

مرکز خرید اغلوایش در شهر استانبول

اگر قصد خرید از شهر استانبول را دارید و خیلی علاقه ی به خرید گران قیمت ندارید می توانید از محله تکسیم که بزرگترین مراکز خرید در آنجا قرار گرفته اند، مراجعه کنید. شهر استانبول پوشاک و لباس را بسیار ارزان تر از وسایل مانند موبایل در بازار عرضه می کنند. اما خرید قیمت همین لباس در مراکز خرید در شهر استانبول بسیار متفاوت است. اکثر مراکز خرید شهر استانبول پوشاک مارک های معروف را در اختیار مشتریان قرار می دهند. مرکز خرید اوغلوایش استانبول در انتهای خیابان استقلال قرار گرفته است. اجناسی که شهراستانبول وارد ایران می شوند از این مرکز خریداری می شود و در  فروشگاه بفروش رسانده می شود.

بازار کادیکوی؛ با کیفیت و  ارزان ترین بازار استانبول

کارکوی ارزان ترین مرکز خرید استانبول

یکی از مواردی استانبول بسیار معروف کرده است وجود بازارهای روز در هفته است. مردم ترکیه و ایران علاقه بسیار زیادی به این بازارها دارند. بازار کادیکوی یکی از بازارهای معروف شهراستانبول است که روزهای سه شنبه برگزار می شود. علاقه خرید در ایرانی ها باعث دیده شدن مردم ایران در این بازارها هست.

در بازار کادیکوی اجناس مختلفی بفروش می رسد. اگر قصد خرید خوراکی های مختلف را دارید بهتراست که اول صبح به این بازار بروید تا مواد تازه ای بتوانید بخرید. البته برای خرید لباس می توانید درهر زمانی وارد بازار شوید. تمام اجناس این بازار با کیفیت و مرغوب است و بهترین لباس ها را با کم ترین هزینه خریداری کنید. برای رفتن به این بازار از میدان تکسیم سوار اتوبوس یا تاکسی شوید. همچنین از کادیکوی تا سه شنبه بازار زیاد راهی نیست و می توانید پیاده هم به این بازار شلوغ بروید.

ترکوز؛ پربازدیدترین مراکز خرید استانبول

یکی از شلوغ‌ترین شهرهای ترکیه استانبول است و این شهر دارای مراکز خرید مختلف است. مسافران و گردشگران بسیاری علاقه زیادی به خرید کردن مخصوصا لباس و پوشاک های مارک دار هستند. اما برخی از این مراکز بسیار گران قیمت هستند و نمی توان هزینه کرد. درپاساژ ترکوز لباس های مارک دار بسیار ارزان قیمیتی و با کیفیت بالای وجود دارد. محل قرار گیری این پاساژ در خیابان استقلال است.

لوکس ترین مراکز خرید شهر استانبول

لوکس مال،شیک ترین مرکز خرید استانبول

لوکس مال؛ شیک ترین مرکز خرید استانبول

یکی از بزرگترین  و لوکس ترین پاساژ ها در شهر استانبول است و تمام مارک های معروف در فروشگاه های این مرکز خرید پیدا کنید. لوکس مال دارای ۳۵۰ فروشگاه و دارای سینما و فوت کورت است. این پاساژ بزرگ دارای بزرگترین شهربازی سرپوشیده شهر استانبول است که در زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع ساخته شده است. این پاساژ در شهر استانبول در بلوار محمود بی باشک شهر، سلیمان دمیرال واقع شده است که براحتی با وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی به این پاساژ بروید.

پالادیوم بزرگترین مرکز خرید شهر استانبول

پالادیوم- مرکز خرید استانبول

این مرکز خرید بزرگ، در بخش آسیایی شهر استانبول ساخته شده است. معروفیت پالادیوم به دلیل معماری خاصی که به شکل کره و دورتار دور آن شیشه قرار گرفته است، می باشد. در این مرکز خرید مارکهای معروف نظیر تامی هیلفیگر، زارا، پیرکاردین و یکسری نمایندگی ها اوت لت آدیداس و گپ فعالیت می‌کنند. پالادیوم  دارای فودکورت که بیش از ۲۰ رستوران و سینما و کافه های زیادی دارد. پالادیوم دارای ۵ طبقه پارکینگ است. برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از قطار زیرزمینی استفاده کنید تا به شهر کاباتاش برسید و سپس از آنجا با کشتی به شهر کادیکوی بروید.

زورلو سنتر؛ گران ترین مرکز خرید استانبول

ارزان و گران قیمت ترین مراکز خرید استانبول

همانطور که می دانید استانبول به دوبخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است. زورلو سنتر در بخش اروپایی قرار گرفته است. در این مرکز می توانید علاوه برخرید به هنرهای نمایشی گوناگون را مشاهده کنید. این مرکز خرید لوکس دارای هتل ۵ ستاره و چندمحل اقامتی است. محل قرارگیری این پاساژ بزرگ در محل لوازیم، بارباروس بولواری کاواساگی است. برای رفتن به این مرکز در هرنقطه شهر که باشید وسائل نقلیه بسیاری است.

 

شهر استانبول یکی از بزرگترین شهرهای ترکیه است که به دو بخش اروپایی و آسیایی تقسیم شده است. این شهر دارای مراکز خرید گران و ارزان قیمت است. از همین حالا می توانید تصمیم بگیرید براساس بودجه‌ای که دارید کدامیک از مراکز را انتخاب کنید و خرید خودرا انجام دهید. برای رفتن یه هرکدام از این مراکز خرید جای نگرانی وجود ندارد و وسائل نقلیه مختص به آن مکان وجود دارد.

 

 

برچسب : سفر به ترکیه

نظرات