خرید بلیط هواپیما نوشهر

بلیط هواپیما نوشهر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نوشهر یکی از شهرهای شمالی کشور است که در استان مازندران قرار دارد و به عنوان یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین شهرهای شمالی کشور در نقشه جغرافیایی خود نمایی می کند. شهری که هم دریا داشته باشد و هم با جنگل در همسایگی باشد دیگر حرفی را برای تعریف کردن باقی نمی گذارد.

بندر نوشهر به دلیل نزدیکی به پایتخت به عنوان یکی از مهم ترین بنادر اقتصادی و تجاری کشور نام برده می شود چرا که از طریق این بندر سالانه کالاهای زیادی جابه جا می شوند و یکی از بنادر مهم کشور در عرصه صادرات و واردات کشوری به حساب می آید.

جمعیت نوشهر به بیش از ۵۰ هزار نفر می رسد و این آمار هر سال رشد قابل توجهی دارد چرا که سالانه به تعداد کسانی که برای زندگی به این شهر زیبا و رویایی سفر می کنند اضافه می شود. مردم مازندران به به گویش مازنی و کجوری صحبت می کنند و لهجه بسیار شیرنی دارند. اگر به عنوان مسافر به این شهر زیبا سفر کنید حتما لهجه شیرین مردم نوشهر برایتان جالب توجه خواهد بود.

اگر به نقشه جاذبه های گردشگری نوشهر نگاهی بیندازیید حتما به این نکته پی خواهید برد که به جز سبز و دریا هیچ چیز در آن پیدا نخواهید البته این مسئله تنها در نقشه خودنمایی نمی کند چرا که سرتاسر نوشهر پر از جنگل های انبود، آبشارها و چشمه های جذابی است که این شهر را به عنوان مرواریدی از یک گردنبند نشان می دهد.

بیشتر مردم نوشهر را به دلیل نزدیکی به دریا می شناسند و از جاذبه های دیدنی این شهر خبر ندارند. اگر شما هم برای گذراندن یک آخر هفته جذاب دل را به دریا زدید و به نوشهر سفر کردید پیشنهاد می کنم بازدید از دریاچه آویدر، روستای کندلوس، تنگ دار و موزه های تاریخی این شهر بندری را از دست ندهید.

فرودگاه نوشهر

فرودگاه نوشهر

فرودگاه نوشهر یکی از قدیمی ترین فرودگاه های شمال کشور به حساب می آید که از سال 1332 فعالیت خود را در حوزه خدمات حمل و نقل ریلی به مردم آغاز نموده است. این فرودگاه به عنوان دومین فرودگاه بزرگ استان مازندران بعد ار فرودگاه ساری معروف است.

پزواز های این فرودگاه تنها به شهرهای داخلی مانند شیراز، مشهد، اهواز و تهران محدود است و نکته قابل توجهی که در خصوص این فرودگاه باید در نظر داشته باشید این است که عواملی مانند تاخیر در پرواز و یا کنلس دقیقه نودی در این فرودگاه به طرز جشمگیری اتفاق می افتد چرا که آب و هوای نوشهر همیشه مسافران و عوامل پرواز را غافلگیر می کند و فرودگاه به محض دیدن مه و یا بارش باران کلیه پروازها را کنسل می کند.

فرودگاه نوشهر دارای کد یاتا NSH و کد ایکائو OINN است. فاصله این فرودگاه تا دریا کمتر از 19 متر محاسبه شده است. فرودگاه نوشهر دز مسیر جاده نوشهر چالوس قرار دارد و تا مرکز شهر فاصله چندانی ندارد. اگر شما قصد دارید با ماشین شخصی خود به سمت فرودگاه نوشهر حرکت کنید باید در نظر داشته باشید که با توجه به پارکینگ طبقاتی این فرودگاه، می توانید با خیال راحت اتومبیل شخصی خود را در پارکینگ فرودگاه پارک کنید و از امنیت جای پارک ماشین خود اطمینان کافی داشته باشید.  همچنین اگر شما به خود را به نزدیک ترین پایانه تاکسیرانی نوشهر برسانید می توانید در کمترین زمان ممکن خود را به مقصد فرودگاه برسانید.

فرودگاه نوشهر دارای خدمات و امکامات قابل قبولی است که موجب شده مسافران بتوانند در لحظات قبل از سفر و بدون دغدعه به انجام امور بانکی و اینترنتی خود بپردازند. اگر به سالن انتظار مسافران در نوشهر نگاهی بیندازید می توانید انواع غرفه های مختلف خرید صنایع دستی، بوفه و رستوران های مختلف را ببینید و خریدهای ضروری و  لازم خود را از این غرفه ها انجام دهید.

قیمت بلیط هواپیما نوشهر

جدول زیر لیست قیمت بلیط هواپیما را در مسیرهای مختلف و برای شرکت های هواپیمایی نشان میدهد. این قیمت ها برای بلیط هواپیما نوشهر سیستمی بوده مصوب آذرماه 97 است.

هواپیمایی مبدا مقصد حداقل قیمت حداکثر قیمت
کارون اهواز نوشهر 1,363,000 ریال 5,455,000 ریال
ایران ایر تهران نوشهر 1,600,000 ریال 4,500,000 ریال
آسمان مشهد نوشهر 1,400,000 ریال 4,150,000 ریال
آسمان شیراز نوشهر 1,400,000 ریال 5,250,000 ریال
آسمان تهران نوشهر 1,300,000 ریال 3,160,000 ریال

شرکت های هواپیمایی در مسیر نوشهر

نظرات