مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما چیست؟

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

در خانه نشسته‌اید و چای در دست در حال خواندن مقاله‌ای جالب مرتبط با حوزۀ کاری خود هستید. ناگهان یکی از دوستان با شما تماس می‌گیرد و برنامه سفری به جزیره کیش را به شما می‌دهد. اما بهترین و سریع‌ترین راه برای سفر به جزیره کیش چیست؟ سریع ترین روش برای خرید بلیط هواپیما چطور؟ با خواندن ادامه این مقاله به پاسخ تمام این سوالات می‌رسید.

با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و اعتماد بیشتر مردم به خرید اینترنتی در فضای آنلاین، خرید اینترنتی بلیط هواپیما به یکی از سریع‌ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط بدل شده است. البته ناگفته نماند که هنوز هم کسب اعتماد مردم در رزرو آنلاین بلیط هواپیما کار آسانی نیست و عده زیادی با مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی اقدام به تهیه بلیط می‌کنند.

 

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

 

این در حالی است که وقتی این افراد با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا می‌شوند، نظرشان تغییر می‌کند و حتی با وسواسی خاص، سایتی را برای خرید اینترنتی بلیط انتخاب می‌کنند. بعد از کسب رضایت از خدمات و پشتیبانی پلتفرم‌های آنلاین خرید بلیط، مسافران دیگر هرگز به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط هواپیما نمی‌روند. اما چه چیزی باعث می‌شود که یک مسافر، خرید اینترنتی بلیط را به خرید حضوری بلیط ترجیح دهد؟ مزایای زیر شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما آشنا می‌کند.

 

مزایای خرید آنلاین بلیط هواپیما

 

راحتی و همیشه در دسترس بودن بلیط آنلاین

فرقی نمی‌کند در خانه باشید یا محل کار، یا حتی در راه. تنها کافی است با دسترسی به اینترنت و داشتن کارت عضو شبکه شتاب، به سایت‌های خرید آنلاین مراجعه کنید و مقدمات یک سفر آرامش بخش یا ماجراجویانه را برای خود برآورده کنید. این راحتی و دسترسی همیشگی باعث می‌شود که بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با چند کلیک ساده، بلیط سفر خود را رزرو کنید.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما

حتی در صورتی که قصد استرداد بلیط را داشته باشید. اینترنت کار شما را راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند. برای اینکار می‌توانید با استفاده از اینترنت، پرواز چارتر یا سیستمی خریداری شده را بصورت آنلاین کنسل کنید و وجه پرداختی بلیط را با احتساب جریمه کنسلی، خیلی سریع‌تر از خرید حضوری دریافت کنید. البته اگر می‌خواهید از این امکان استفاده کنید حتما در زمان خرید بلیط باید نهایت دقت را داشته باشید و از سایت‌هایی خرید کنید که شرایط استرداد آنلاین بلیط هواپیما را دارند.

خرید آنلاین بلیط چارتر هواپیما

یکی از مواردی که در مورد خرید آنلاین بلیط چارتر وجود دارد، عدم دسترسی راحت برای خرید آن است. به عنوان مثال ممکن است قصد داشته باشید بلیط چارتر تهران مشهد را برای خود رزرو کنید. در اینصورت با مراجعه حضوری ممکن است بتوانید تا ۵ نوع بلیط با قیمت‌های مختلف را پیدا کنید. در حالی که حتی اگر یکی از سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما را جستجو کنید، تعداد بلیط‌های چارتر پیشنهادی، تنوع به مراتب بیشتری از حالت قبل دارد.

 

بلیط چارتر ارزان مشهد

 

صرفه جویی در زمان و انرژی

شاید ساعت‌ها زمان نیاز باشد تا بتوانید بلیط هواپیما را حضوری رزرو کنید اما با خرید اینترنتی می‌توان در وقت صرفه جویی کرده و حتی کمتر از ۵ دقیقه بلیط هواپیمای خود را رزرو و خریداری کنید. در واقع با خرید اینترنتی حتی دیگر نیازی نیست در سطح شهر تردد کنید و به دنبال آژانس های هواپیمایی مختلف بگردید و یا ترافیک های شلوغ شهر را تحمل کنید.

حق انتخاب بیشتر در خرید اینترنتی بلیط

در خرید اینترنتی شرایط مقایسه پروازهای سیستمی و چارتری، ساعت پرواز، ایرلاین، قیمت و حتی تعداد ظرفیت باقیمانده در هر پرواز همیشه وجود دارد. مسافران می‌توانند با داشتن حق انتخاب و اطمینان بیشتر، پرواز دلخواه خود را خریداری کنید. این امکان در حالت مراجعه حضوری، محدودیت بیشتری برای مسافران دارد.

توجه داشته باشید که در صورتی که تصمیم دارید بلیط خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید، تنها از سایت‌هایی استفاده کنید که شامل پروازهای تمامی ایرلاین ها اعم از پروازهای سیستمی و چارتری و امکان کنسلی آنلاین و استرداد وجه بلیط را داشته باشند. برای آگاهی بیشتر شما مسافر گرامی در ادامه به بررسی بهترین سایت‌هایی می‌پرازیم که امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما را فراهم کرده‌اند.

 

بهترین سایت‌ها برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کدامند؟

 

۱- سامانه اینترنتی خرید بلیط سامتیک

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی ساعی تهران در سال ۱۳۸۰ تاسیس و در زمینه خدمات مسافرتی با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان میراث فرهنگی و صنایع گردشگری ایران شروع به فعالیت نمود. این شرکت با انتخاب نام سامتیک با پشت سر گذاشتن ۲ دهه فعالیت مستمر در این عرصه و با همکاری پرسنل مجرب و حرفه‌ایی به عنوان یکی از برترین شرکت‌های خدمات مسافرتی در داخل کشور فعالیت می‌کند.

یکی از نکات قابل توجه و مهم در مورد سایت سامتیک، امکان اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی است. با استفاده از این امکان، خدماتی مانند اجاره خودرو با راننده و بدون راننده در شهرهای ایران، و ترنسفر خودرو از شهری به شهری دیگر امکان‌پذیر است. کاربران می‌توانند به راحتی از طریق سایت سامتیک خودروی مد نظر خود را از بین گروه خودروهایی که در سایت وجود دارد انتخاب کرده و مراحل رزرو را طی نموده و خودروی انتخاب شده را جهت اجاره و یا ترنسفر رزرو نمایند.

 

خرید بلیط آنلاین هواپیما در سایت سامتیک

 

علاوه بر این، سامتیک تنها یک سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما نیست؛ زیرا مسافر می‌تواند با مراجعه به مجله گردشگری سامتیک علاوه بر امکان خرید، به بررسی مهم‌ترین شرکت‌های هواپیمایی و ناوگان هوایی ایران فعال در آن‌ها بپردازد. این امر باعث می‌شود که اطلاعات شما قبل از سفر کامل باشد و نیازی نباشد برای خواندن خدمات یک ایرلاین در اینترنت به جستجو بپردازید. در ضمن در بخش راهنمای سفر سامتیک هم می‌توان مقالاتی مفید در مورد بهترین جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف،  اطلاعات جذابی کسب کرد.

چرا به سایت سامتیک اطمینان کنیم ؟

  • کسب نماد الکترونیکی دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد اعتماد الترونیک
  • قیمت رقابتی همراه با تضمین بلیط‌های چارتر
  • پوشش ۱۰۰ درصدی بلیط پرواز، قطار، اتوبوس و اجاره ماشین
  • امکان کنسلی آنلاین و استرداد وجه بلیط
  • پشتیبانی در ۷ روز هفته از زمان خرید بلیط تا لحظه پرواز
  • دارنده درگاه پرداخت اختصاصی بانک سامان و ملت به نام سامتیک

 

۲- سایت رزرو آنلاین هتل قاصدک ۲۴

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما قاصدک ۲۴، یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار در کشور است که با تجمیع بلیط های موجود در مسیرهای پرتردد دست شما را در انتخابی ایده آل و مقرون به صرفه باز می‌گذارد. از طریق این سامانه می‌توانید بلیط چارتر یا بلیط سیستمی هواپیما و همچنین بلیط قطار را در زمان و مسیر مورد نظر خود به سادگی در میان انواع پروازها و خطوط ریلی موجود جستجو نموده و آن را با قیمتی ارزان و مناسب تهیه نمایید.

همچنین با مراجعه به این سایت می‌توانید از بیمه نامه مسافرتی کوتاه مدت و بلند استفاده کنید و از طریق آن هزینه‌های بستری شدن در بیمارستان و معالجات پزشکی خود را بپردازید.

 

۳- سامانه رزرو هتل و پرواز سفرمی

سفرمی یک موتور جستجو و رزرو بلیط هواپیما می باشد که امکان رزرو بلیط هواپیما را به سادگی برای مسافران و گردشگران فراهم می نماید. سفرمی با هدف ارائه خدمات گردشگری الکترونیک فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر رزرو پروازهای چارتری و سیستمی را به صورت آنلاین امکان پذیر نموده است.

سفرمی با چند کلیک تمامی پروازهای موجود را جستجو کرده و در یک نگاه بر اساس ارزانترین نرخ نمایش می دهد و به این ترتیب امکان خرید بلیط هواپیما را به سادگی فراهم می کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، ضمانت پروازها و ارائه ارزانترین نرخ بلیط هواپیما، ارزش افزوده ایجاد کرده و در جهت اهداف خود یعنی ارائه خدمات گردشگری الکترونیک از جمله رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و … حرکت می کند.

 

قیمت بلیط هواپیما اصفهان

 

۴- فلایتیو، سامانه رزرو پروازهای خارجی

فلایتیو با تمام ایرلاین های داخلی و خارجی طرف قرار داد است، دارای تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته قوی است که می توانند در هر زمانی، سوالات مشتریان و خریداران را پاسخگو باشند و آن ها را راهنمایی کنند. فلایتیو بهترین قیمت پروازها را تضمین می کند و این موضوع با یک بررسی و جستجوی چند ثانیه ای در سامانه ثابت می‌شود.

در فلایتیو می توان تمام پروازهای خارجی را با قیمت های دقیق و ایرلاین های طرف قرارداد مشاهده کرد و پس از بررسی بلیط مورد نظر را رزرو یا خرید کرد. در فلایتیو می توان جاذبه های هیجان انگیز و جالب گردشگری کشورها و شهرهای مختلف دنیا را ببینید.

نظرات

سلام من قصد دارم از تهران به کیش یک پرواز انجام بدم. اگه بخوام توی کیش از سرویس ترانسفر فرودگاهی شما استفاده کنم شرایطش چطوریه؟

    سلام دوست عزیز، برای اینکه از خدمات اجاره خودرو سامتیک استفاده کنید به صفحه اجاره خودرو و ترانسفر فرودگاهی مراجعه کنید و در صورتی که هر سوالی در مورد این سرویس داشتید با شماره ۰۲۱-۸۴۳۸۴ تماس بگیرید تا کارشناسان ما با حوصله ابهامات شما را رفع کنند.

خرید بلیط انلاین هیچ مزیتی نداره.
من یبار کرفتم اندازه هفت پشتم بس بود. سرمو کلاه گذاشتن!

    سلام خانم نادری عزیز٫
    متاسفانه در همه قشرها افراد کلاه بردار هستند. اما همه مشابه یکدیگر نیستند.