بلیط قطار تبریز به مشهد

1 Star 2 Star 3 Star 4 Star 5 Star
  • شرکت
  • توضیحات قطار
  • قیمت

Samtik

فاصله دو شهر مهم ایران یعنی تبریز و مشهد با خودروی شخصی نزدیک به 1500 کیلومتر است که طی کردن آن ممکن است طولانی و خسته کننده باشد ولی قطار تبریز مشهد این مسیر را در مدت نزدیک به 24 تا 25 ساعت طی نموده و مسافران میتوانند به راحتی در کوپه های 4 و 6 تخته این مسیر استراحت کرده یا از زیبایی های مسیر لذت ببرند.

قیمت بلیط قطار تبریز مشهد

در حال حاضر تنها قطارهای رجا در مسیر تبریز مشهد تردد میکنند که شامل 4 مدل مختلف میشوند:

1- قطار 3 ستاره خلیج فارس که با کوپه های 4 تخته و امکانات مناسب، تعادل خوبی از نظر قیمت و خدمات ایجاد کرده است.

2- قطار 3 ستاره طوس که واگن های آن 4 تخته بوده و به نام واگن های آلمان شرقی نیز شناخته میشوند.

3- قطار 3 ستاره و 4 تخته شهاب که لوکس ترین و گرانقیمت ترین واگن های در حال تردد بین تبریز و مشهد هستند.

4- قطار 3 ستاره میلاد که تنها قطار 6 تخته این مسیر بوده و از نظر قیمت از همه گزینه های موجود ارزان تر است.

مدت سفر با قطار از تبریز به مشهد نزدیک به 13 ساعت است که البته با توجه به زیبایی های مسیر تحمل آن برای مسافرین بسیار راحت خواهد بود. ساعت حرکت قطارهای طوس و شهاب از تبریز 13 بوده و ساعت حرکت قطارهای خلیج فارس و میلاد معمولا 15:30 است.

قیمت بلیط قطار تبریز مشهد

خرید اینترنتی بلیط قطار تبریز مشهد

معمولا مسیرهای قطاری که به مشهد مقدس منتهی میشوند تقاضای بالاتری داشته و سریعتر تکمیل ظرفیت میشوند. با توجه به اینکه در این مسیر شهرهای مهمی مانند تهران، سمنان، قزوین و زنجان نیز وجود دارند بسیاری از مسافرین میانه راه پیاده یا سوار میشوند. برای آنکه از تهیه بلیط و آسودگی سفر خود مطمئن شوید پیشنهاد میکنیم خرید اینترنتی بلیط قطار تبریز مشهد را معمولا چند روز قبل انجام دهید.

قیمت بلیط قطار رفت و برگشت در واقع مجموع بلیط رفت و بلیط برگشت است و تخفیفی برای مسافرین ایجاد نمیکند ولی با خرید همزمان آنها شما میتوانید برنامه ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید.