راهنمای فعال سازی رمز پویا

طبق اطلاعیه روابط عمومی بانک مرکزی از 15 دی‌ماه، انجام پرداخت و خریدهای اینترنتی با رمز دوم فعلی امکان پذیر نمی‌باشد. با توجه به افزایش قابل توجه کلاهبرداری‌های اینترنتی یا همان فیشینگ و بروز اتفاقات ناخوشایند برای مردم، قطع رمز دوم فعلی و جایگزینی رمز دوم پویا یا همان یکبارمصرف، امن‌ترین روش می‌باشد. لذا مشتریان محترم بانکی چنانچه تاکنون نسبت به فعال‌سازی «رمز دوم پویا» اقدام نکرده‌اند، هرچه سریعتر با مراجعه به شعب یا وب‌سایت بانک و یا طی ارتباط با مرکز تماس بانک خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

نحوه کارکرد رمز پویا (رمز دوم یک بار مصرف)

نحوه کارکرد رمز پویا بدین صورت است که پس از هر بار ساخته شدن رمز، تنها ۶۰ ثانیه اعتبار دارد. اما ساخت رمز پویا برای هر بانکی روش متفاوتی دارد. در این مطلب شما را با فعالسازی رمز پویا برای تمامی بانک‌ها آشنا خواهیم کرد.

نحوه فعال‌سازی رمز پویا برای همه بانک‌ها

فعال سازی رمز پویا بانک ملی

بانک ملی

روش اول: فعال سازی نرم افزار رمزبان و 60

شما می‌توانید با نصب سامانه رمزبان و ۶۰ بر روی گوشی های هوشمند خود و انجام مراحل اولیه ثبت نام خود را انجام دهید و برای فعال‌سازی نرم‌افزار ۶۰ باید با یکی از سه روش مراجعه به سامانه بام، مراجعه به دستگاه‌های کیوسک و یا دستگاه‌های خودپرداز فعالسازی اولیه را انجام دهید و پس از آن رمز پویا برای شما در هر بار مراجعه به اپلیکیشن ۶۰، تولید خواهد شد.

روش دوم: شماره گیری کد دستوری #60*737*

مشتریانی هم که گوشی هوشمند نداشته و یا بدلیل پایین بودن نسخه سیستم عامل گوشی امکان دریافت نرم افزار ۶۰ یا نرم افزار مرزبان بانک ملی را نداشته باشند به راحتی می توانند از طریق کد دستوری #60*737* اقدام به دریافت رمز یکبارمصرف نمایند. در این مرحله پس از ثبت نام، کد فعالسازی اولیه با یک پیامک برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن می‌توانید از این پس با استفاده از روش USSD رمز پویای خود را در حین خریدهای اینترنتی دریافت و در صفحه خرید وارد کنید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک ملی

فعال سازی رمز پویا بانک ملت

بانک ملت

روش اول: سامانه رمز نگار ملت - نسخه اپلیکیشن

دریافت نرم افزار رمزنگار ملت از سایت بانک و نصب آن بر روی تلفن هوشمند خود با مراجعه به به یکی از خودپردازهای بانک از "منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا"، "فعال سازی سامانه رمز نگار ملت- اپلیکیشن"، "ارسال کد فعال سازی" در این مرحله کدی برای شما صادر خواهد شد که باید آن را در نرم‌افزار رمزنگار وارد کنید تا رمز دوم یک‌بارمصرف شما صادر شود

روش دوم : سامانه رمز نگار ملت - نسخه پیامکی 

مشتریانی که فاقد گوشی هوشمند هستند یا تمایلی به استفاده از خدمات نرم افزار موبایلی را ندارند میتوانند از نسخه پیامکی سامانه رمز نگار برای دریافت رمز دوم پویا اقدام نمایند. برای فعال سازی رمزنگار ملت – نسخه‌ی پیامکی با مراجعه به یکی از دستگاه های خود پرداز یا پایانه بانکی غیر نقد بانک استفاده از منوی تغییر رمز و خدمات رمز پویا، فعال سازی سامانه رمز نگار ملت- نسخه پیامکی؛ پس از انجام مراحل تعیین شده، پیامک رمز 7 رقمی یکبار مصرف از طرف بانک با سرشماره Bank Mellat روی تلفن همراه شما ارسال میگردد.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک ملت

فعال سازی رمز پویا بانک سامان

بانک سامان
    مشترکین این بانک پس از نصب نرم افزار در تلفن همراه هوشمند خود ، جهت فعالسازی نرم افزار میتوانند از دو روش زیر نسبت به فعال سازی اقدام نمایند.
  • دریافت رمز دوم پویای کارت با نت‌بانک سامان
  • دریافت رمز دوم پویای کارت از شعبه

مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک سامان

فعال سازی رمز پویا بانک پارسیان

بانک پارسیان

روش اول: دریافت رمز دوم پویا از طریق همراه بانک پارسیان

دارندگان کارت نقدی پارسیان می‌توانند برای فعالسازی رمز یکبار مصرف کارت به خودپردازهای بانک پارسیان مراجعه نموده و از طریق منوی عملیات رمز > ثبت نام رمز یکبار مصرف اقدام نمایند. بعد از انجام مراحل فعالسازی رمز یکبار مصرف کارت، که حاوی کد فعالسازی است به شماره تلفن همراه مشتری ارسال می‌شود. در محله بعد باید وارد اپلیکیشن پارسیان من شوید تا بتوانید رمز دوم پویا خود را دریافت نمایید.

روش دوم: دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک

بزودی امکان درخواست رمز یکبار مصرف پیامکی در کلیه درگاه‌های پرداخت اینترنتی و سایر ابزارهای پرداخت الکترونیکی که نیاز به دریافت رمز دوم کارت (رمز خرید اینترنتی) دارند فراهم خواهد شد. بدین صورت که در این ابزارهای پرداخت، دکمه‌ای برای درخواست رمز یکبار مصرف (رمز پویا) تعبیه شده و کاربر پس از تکمیل اطلاعات کارت، درخواست خود را برای دریافت رمز ارسال خواهد کرد. پس از ارسال درخواست به بانک صادرکننده کارت، رمز یکبار مصرف توسط بانک صادر کننده به شماره تلفن همراه مشتری ارسال خواهد شد.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک پارسیان

فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد

روش اول: دریافت رمز دوم پویا با مراجعه به بانکداری مجازی و یا موبایل بانک پاسارگاد

مشترکینی که دارای گوشی های هوشمند و دسترسی به اینترنت دارند می توانند با مراجعه به بانکداری مجازی و یا موبایل بانک، نسبت به فعال نمودن رمز دوم کارت به صورت پویا اقدام می نماید.

روش دوم: دریافت رمز پویا از طریق کد دستوری #720*

بانک‌ پاسارگاد در اقدامی جهت رفاه حال مشتریانی که فاقد گوشی های هوشمند هستند یا امکامن استفاده از همراه بانک را ندارند، امکان دریافت رمز از طریق شماره‌گیری کد USSD را نیز فراهم کرده‌است. به این ترتیب که پس از فعال‌سازی دریافت این خدمت از طریق سامانه‌های ذکر شده، با شماره‌گیری کد دستوری #720* ، انتخاب گزینه 6 (رمز پویای کارت) و تعیین شماره کارت از لیست نمایش داده شده، رمز دوم پویا به شماره تلفن‌همراه مشتری پیامک خواهد شد.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک پاسارگاد

فعال سازی رمز پویا بانک کشاورزی

بانک کشاورزی

مشتریان بانک کشاورزی می توانند با نصب برنامه كاربردی رمز پویا(ریما) ازسایت اصلی بانك بر روی تلفن هوشمند خود، با یك بار ثبت درخواست از طریق خودپردازهای بانك كشاورزی سراسر كشور نسبت به تخصیص رمز دوم پویا به كارت های خود اقدام نمایند. با مراجعه به خودپردازهای بانک مربوطه و انتخاب گزینه فعالسازی رمز اول یا دوم یکبار مصرف، رمز مورد نظر خود را فعال نماید. در این مرحله، یک کد دو بخشی شامل ۸ کاراکتر که از طریق رسید بانکی و مابقی آن از طریق پیامک به مشتری تحویل داده شده است، باید در محل مربوطه وارد شود و پس از آن با خاطری آسوده و بدون نگرانی از افشای رمز، از رمز یك بار مصرف با مدت اعتبار كمتر از 60 ثانیه استفاده کنند و تراكنش های اینترنتی ، خرید شارژ، پرداخت قبوض و انتقال وجه كارتی و .... را انجام دهند.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک کشاورزی

فعال سازی رمز پویا بانک سپه

بانک سپه

مشترکین این بانک که قبلا «سامانه مشتری محور بانک سپه» را فعال نکرده اند، باید ابتدا به یکی از شعب بانک سپه مراجعه کرده و درخواست خود برای فعالسازی رمز پویا را ثبت کنند. سپس با نصب نرم افزار رمزساز سپه روی گوشی همراه این قابلیت را فعال کنند. در حال حاضر صدور رمز دوم پویا بانک سپه تنها با نصب اپلیکیشن رمزساز میسر است اما در آینده روش‌های ارسال از طریق پیامک و USSD نیز فعال خواهد شد. اگر قبلا «سامانه مشتری محور بانک سپه» را فعال کرده باشید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و با ورود به سامانه مشتری‌محور می‌توانید در همان صفحه، رمز یک بار مصرف خود را نیز دریافت کرده و استفاده کنید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک سپه

فعال سازی رمز پویا بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران

فعالسازی رمز دوم پویا در بانک رفاه فقط از طریق دستگاههای خودپرداز بانک رفاه و با استفاده از کارت مورد نظر مشتریان بانک قابل انجام است. بعد از مراجعه به دستگاه خود پرداز و انجام مراحل فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف پویا؛ کد فعال سازی و لینک دانلود نرم افزار رمز ساز رفاه پیامک میشود و بعد از نصب نرم افزار می توانید رمز دوم پویا را دریافت نمایید.
همچنین برای آندسته از مشتریان عزیز که امکان استفاده از گوشی هوشمند را برای نصب برنامه مزبور ندارند، بزودی امکانات مناسبی مبتنی بر کدهای دستوری موبایل و یا پیامک معرفی شده و در اختیار قرار خواهد گرفت.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک رفاه کارگران

فعال سازی رمز پویا بانک آینده

بانک آینده

روش اول : دریافت رمز دوم پویا با اپلیکشن ریما

اپلیکیشن اختصاصی این بانک برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف، "ریما" نام دارد. مشترکینی که دارای گوشی های هوشمند و دسترسی به اینترنت دارند می توانند با مراجعه به سایت بانک و دانلود نرم افزار ریما متناسب با سیستم عامل گوشی آن را نصب نمایند و برای فعال سازی به یکی از دستگاه های خود پرداز بانک مراجعه نمایند.

روش دوم : دریافت رمز پویا از طریق دستگاه خود پرداز  

در صورتی که مشترکین این بانک دارای گوشی های غیرهوشمند هستند یا نمی خواهند از خدمات اپلیکیشن استفاده نمایند، میتوانند از طریق مراجعه به دستگاه های خود پرداز و انتخاب منو فعال سازی رمز یکبار بار مصرف به روش پیامک رمز دوم پویا خود را دریافت نمایند. توجه داشته باشید در صورتی که شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بانکی بانک آینده درست باشد، شما نیازی به مراجعه حضوری به شعب این بانک نخواهید داشت ولی در غیر این‌صورت و یا نیاز به تغییر شماره تلفن همراه، باید به شعب بانک آینده مراجعه کرده و نسبت به تغییر یا ثبت شماره تلفن همراه درست اقدام نمایید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک آینده

فعال سازی رمز پویا بانک دی

بانک دی

مشتریان بانک دی باید پس از دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن «ارس» بر روی گوشی تلفن همراه به حساب کاربری خود در اینترنت بانک مراجعه و در منوی کارت، گزینه «فعالسازی رمز دوم یکبار مصرف» را انتخاب ‌نمایند.
همچنین پس از این مرحله مشتری باید یکی از کارت‌های خود را انتخاب و بر روی دکمه «فعالسازی برنامه رمزساز» کلیک کند تا ضمن نمایش QR Code، پیامکی حاوی کد فعال سازی نیز به شماره موبایل وی ارسال شود و با باز کردن اپلیکیشن «ارس» و اسکن QR Code و درج کد فعالسازی در برنامه، سرویس رمز دوم یکبار مصرف فعال گردد.
مشتریانی که نام کاربری و رمز عبور اینترنت بانک دی را در اختیار ندارند می توانند جهت فعال سازی اپلیکیشن ارس به صورت حضوری به یکی از شعب بانک دی مراجعه نمایند.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک دی

فعال سازی رمز پویا بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین

روش اول: رمز دوم پویا با نرم افزار ارس

مشتریان بانک دی باید پس از دانلود و نصب رایگان اپلیکیشن «ارس» بر روی گوشی های هوشمند خود، جهت فعالسازی نرم افزار میتوانند از طریق اینترنت بانک یا مراجعه حضوری به شعب اقدام نمایند.

روش دوم: دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک

چنانچه امکان استفاده از گوشی‌های هوشمند را ندارید و یا موفق به نصب اپلیکیشن تولید رمز یک‌بار مصرف (ارس) نشدید، می‌‌توانید از راهکار پیامکی (هریم) استفاده نمایید. در این راهکار دارنده كارت در هنگام تراكنش‌های بدون حضور كارت، از گزینه درخواست رمز دوم پویا استفاده كرده و رمز دوم پویا از طریق پیامك به شماره همراه ثبت شده در بانك صادر كننده كارت ارسال می‌شود.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک اقتصاد نوین

فعال سازی رمز پویا بانک صادرات

بانک صادرات

روش اول: رمز دوم پویا با نرم افزار ریما – نسخه اپلیکیشن

دارندگان کارت‌های بانک‌ صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سایت بانک صادرات ایران یا استفاده از اپلیکیشن «صاپ» نرم‌افزار «ریما» را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کرده و در مرحله بعد با مراجعه به خودپردازهای بانک صادرات در بخش «سایرخدمات»، گزینه «فعال‌سازی رمز اول یا دوم» را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. در این مرحله رمز هشت کاراکتری در رسید دستگاه خودپرداز دریافت می‌شود. ضمن اینکه پیامک کد فعال‌سازی نیز به تلفن‌ همراه ارسال می‌شود. در ادامه باید رمزهای دریافت شده از خودپرداز و پیامک را در قسمت مربوطه نرم‌افزار «ریما» وارد کرد تا امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق این نرم‌افزار فراهم شود.

روش دوم : رمز دوم پویا با کد دستوری #719*

با همان شماره تلفنی که در حین افتتاح حساب به بانک اعلام کرده‌اید، کد *719# (ستاره 719 مربع) را شماره‌گیری کرده و روی گزینه «5» بزنید تا بتوانید شماره کارت‌تان را وارد کنید. حالا باید یک نامِ چهار کاراکتری برای کارت‌ تان انتخاب کنید. در قدم بعدی باید یک رمز اولیه وارد کنید. اگر تمام مراحل بالا را انجام دادید، کار شما به آخر رسیده است. دفعه بعدی که خواستید از رمز دوم پویا استفاده کنید، کد *719*5# (ستاره 719 ستاره 5 مربع) و رمز اولیه‌تان را وارد کنید تا رمز برای شما نمایش داده شود


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک صادرات

فعال سازی رمز پویا بانک تجارت

بانک تجارت

روش اول: رمز دوم پویا با کد دستوری #88*788*

بانک تجارت به منظور سهولت دسترسی مشتریان خود به رمز یک بار مصرف(پویا) تجارت کارت کد دستوری #88*788* را فعال کرده است. از مزایای این روش عدم مراجعه به دستگاه خودپرداز برای فعالسازی رمز پویا و عدم نصب اپلیکیشن است.

روش دوم: رمز دوم پویا با نرم افزار همراز - اپلیکیشن

ابتدا به یکی از خودپردازهای بانک مراجعه کرده و در بخش «سایر خدمات»، وارد فعال‌سازی رمز دوم پویا شوید. در این مرحله دو کد از طریق رسید کاغذی و پیامک برای شما صادر می‌شود. حالا باید نرم‌افزار همراز را دانلود کرده و با این دو کد، وارد آن شوید. حالا در این نرم‌افزار می‌توانید رمز دوم پویا را صادر کنید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک تجارت

فعال سازی رمز پویا بانک شهر

بانک شهر

مشترکین این بانک پس از نصب نرم افزار رمزنت در تلفن همراه هوشمند خود، جهت فعالسازی نرم افزار از طریق اینترنت بانک و یا مراجعه حضوری به شعب نسبت به فعال سازی اقدام نمایند.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک شهر

فعال سازی رمز پویا بانک مسکن

بانک مسکن

روش اول: رمز دوم پویا با نرم افزار رمزنما – نسخه اپلیکیشن

بانک مسکن برای مشتریان خود جهت استفاده از رمز دوم پویا نرم افزار رمزنما را معرفی کرده است. برای دریافت لینک این نرم افزار باید به دستگاه های خود پرداز بانک مسکن مراجعه کنید و وارد صفحه تغییر رمز شده و خدمات رمز پویا را انتخاب کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا یک رمز عبور و لینک دانلود رمزنما برای شما ارسال شود. از این رمز عبور برای ورود به نرم‌افزار رمزنما استفاده کنید تا درون این برنامه بتوانید رمز دوم پویا را فعال کنید

روش دوم : رمز دوم پویا – نسخه پیامکی

با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک مسکن، وارد صفحه‌ی خدمات رمز پویا شوید و در صفحه‌ی نمایش داده شده، گزینه‌ی "فعالسازی رمز پویا نسخه پیامکی" را انتخاب نمایید با انجام مراحل تعیین شده در نهایت رمز پویای کارت از قسمت ثابت (چاپ شده در رسید) و قسمت متغیر (دریافت شده از طریق پیامک) تشکیل میگردد.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک مسکن

فعال سازی رمز پویا بانک ایران زمین

بانک ایران زمین

روش حضوری

با مراجعه به شعبه و نصب نرم افزار رمز ساز از طریق سایت بانک یا درخواست ارسال پیامک لینک نصب به شماره همراه مشتری، فعال سازی توسط کاربر شعبه برای شما انجام میشود.

روش غیر حضوری

اگر مشتری خدمت اینترنت بانک خود را فعال نموده باشد بعد از نصب نرم افزار رمزساز از طریق اینترنت بانک نیز میتواند رمز دوم یکبار مصرف خود را فعال سازی نماید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک ایران زمین

فعال سازی رمز پویا بانک رسالت

بانک رسالت

این بانک نرم افزاری را جهت دریافت رمز دوم پویا ارائه نکرده و درحال حاضر امکان دریافت رمز پویا کارت فقط از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک رسالت میسر است.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک رسالت

فعال سازی رمز پویا بانک سرمایه

بانک سرمایه
    مشترکین این بانک میتوانند با دانلود و نصب برنامک رمز ساز سرمایه متناسب با سیستم عامل تلفن همراه هوشمند خود اقادام نمایید و برای فعال سازی آن از دو روش زیر استفاده کنند:
  • فعال سازی رمز دوم پویای کارت از طریق اینترنت بانک سرمایه
  • فعال سازی رمز دوم پویای کارت از طریق شعبه

مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک سرمایه

فعال سازی رمز پویا بانک گردشگری

بانک گردشگری

روش حضوری

در این روش لازم است مشتریان محترم ضمن مراجعه به هریک از شعب بانک گردشگری اقدام به تکمیل فرم تایید صریح شماره تلفن همراه خود نمایند.

روش غیر حضوری

در این روش مشتریان از طریق اینترنت بانک گردشگری می توانند نسبت به تایید صریح شماره موبایل خود اقدام نمایند که به زودی روش انجام آن اطلاع رسانی خواهد شد.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک گردشگری

فعال سازی رمز پویا بانک حکمت ایرانیان

بانک حکمت ایرانیان

دریافت و فعال سازی رمز دوم پویا برای مشترکین این بانک فقط از طریق نرم افزار ارس امکان پذیر است . نرم افزار ارس را از طریق سایت بانک با استفاده از تلفن همراه خود دانلود نمایید و برای فعال سازی نرم افزار ارس با مراجعه به یکی از شعبات بانک حکمت ایرانیان ویا ازطریق ورود به اینترنت بانک اقدام نمایید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک حکمت ایرانیان

فعال سازی رمز پویا بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون

این بانک نرم‌افزار مستقلی را برای دریافت رمز یکبار مصرف معرفی نکرده و کلیه عملیات از فعالسازی تا دریافت نیاز به فعالسازی نرم‌‎افزار همراه بانک از قبل دارد. لازم است تا قبل از مراجعه به یکی از شعب بانک توسعه تعاون، نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید.لازم است تا قبل از مراجعه به یکی از شعب بانک توسعه تعاون، نرم‌افزار را دانلود و نصب کنید. برای فعال‌سازی این خدمت کاربر می‌بایست به سامانه‌های اینترنت‌بانک و یا همراه‌بانک خود مراجعه نماید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک توسعه تعاون

فعال سازی رمز پویا بانک صنعت و معدن

بانک صنعت و معدن
    مشترکین این بانک که دارای گوشی های هوشمند هستند ابتدا باید وارید سایت شوند و نرم افزار رمز ساز را نصب نمایند؛ بعد برای فعال سازی آن از سه طریق می توانند اقدام کنند.
  • اینترنت بانک
  • مراجعه به خود پرداز
  • مراجعه به شعب بانک

مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک صنعت و معدن

فعال سازی رمز پویا بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

مشترکین این بانک با مراجعه حضوری به بانک و دریافت کد QR مخصوص خود، پس از نصب نرم افزار ارس و فعال سازی اولیه میتوانند رمز دوم پویا را دریافت کنند. ،پس از فعال‌سازی رمز دوم پویا ، مشتری می‌تواند در زمان خرید کالا و خدمات روی درگاه‌های پرداخت، با مراجعه به گوشی همراه خود و با استفاده از نرم افزار ارس، رمز یکبار مصرف کارت را دریافت و در درگاه پرداخت مورد نظر وارد كند.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک قرض الحسنه مهر ایران

فعال سازی رمز پویا بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه

مشترکین این بانک میتوانند جهت دریافت و فعال سازی رمز دوم پویا با مراجعه به شعبه و تکمیل فرم درخواست فعال سازی رمز دوم پویا را پر کنند و اپلیکشن رمز پویا را دانلود و فعال سازی نمایند


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک خاورمیانه

فعال سازی رمز پویا پست بانک

پست بانک

روش اول : رمز دوم پویا با برنامک رمز ساز

با دانلود برنامک رمز ساز از سایت پست بانک و مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک نسبت به تایید شماره همراه خود اقدام نمایید و درخواست رمز پویا را بدهید تا یک بارکد برای شما صادر شود. با استفاده از این بارکد می‌توانید وارد نرم‌افزار شوید.
اگر از سامانه اینترنت بانک هم استفاده میکند میتوانید بعد از دانلود برنامه از طریق سامانه اینترنت بانک اقادام به فعال سازی نمایید

روش دوم : دریافت رمز دوم پویا از طریق پیامک

درصورتیکه مشتری مایل به نصب نرم افزار تولید رمز یکبارمصرف در گوشی همراه خود نباشد، صرفاً حضور در شعبه به منظور تایید شماره همراه کافی بوده و با این روش رمز دوم یکبار مصرف در خدمات بدون حضور کارت (خرید از درگاههای اینترنتی ، اپلیکیشن های پرداخت ، اینترنت بانک ، موبایل بانک و ... ) به شماره همراه مشتری پیامک می گردد.


مشاهده اطلاعات بیشتر در پست بانک

فعال سازی رمز پویا بانک انصار

بانک انصار
    مشترکین این بانک ابتدا باید نرم افزار آپان را دانلود و نصب کنید، سپس برای فعال سازیی از دو طریق میتوانید اقدام نمایید:
  • دریافت رمز دوم پویای کارت از طریق اینترنت بانک انصار
  • دریافت رمز دوم پویای کارت از شعبه

مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک انصار

فعال سازی رمز پویا بانک قوامین

بانک قوامین

ابتدا نرم‌افزار جی‌بی‌رمز را روی گوشی‌تان نصب کنید. سپس به یکی از خودپردازهای این بانک مراجعه و در بخش «خدمات رمز» گزینه «فعال‌سازی رمز دوم پویا» را انتخاب کنید. حالا دو کد برای شما صادر می‌شود (یکی از طریق رسید کاغذی و دیگری از طریق پیامک). حالا با این کدها وارد نرم‌افزار جی‌بی‌رمز شوید تا بتوانید رمز پویا را برای کارت‌تان صادر کنید.


مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک قوامین

فعال سازی رمز پویا بانک سینا

بانک سینا
    مشترکین این بانک میتوانند بعد از نصب نرم افزار ارس در گوشی های هوشمند خود جهت فعال‌سازی رمز پویا از دو روش زیر اقدام کنند:
  • دریافت رمز دوم پویای کارت از طریق اینترنت بانک سینا
  • دریافت رمز دوم پویای کارت از شعبه

مشاهده اطلاعات بیشتر در بانک سینا