خرید بلیط هواپیما لار

بلیط هواپیما لار

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وقتی صحبت از سفر به شهرهای که دارای قدمت و تاریخ هستند، میتوان به شهرهای جنوب کشور اشاره کرد. شهرهای جنوب کشور علاوه بر اینکه چندین و چند قرن است که  بوجود آمده اند و جاذبه های بسیاری دارد، مردمان خونگرم و با صفای هم در آنجا زندگی می کنند. برای مسافرت بهترین گزینه رفتن به استان های جنوبی ایران است. لار یکی از شهرستان های جنوب ایران  که دارای جاذبه های تاریخی بسیار شگفت انگیز که هرکسی یکبار به آنجا سفر کند، مجذوب خواهد شد.

لار مرکز استان لارستان که در ۳۳۰ کیلومتری شهر شیراز قرار گرفته است، همچنین فاصله زیادی با شهرستان های بندرعباس، گراش، جهرم، خنج، لامرد و هرمزگان ندارد و در سفر به هرکدام از این شهرها می توانید کمتر از یکساعت خودتان را به شهرلار برسانید و از زیبایی آن شهر لذت ببرید.

سفر به شهری که از دوران قبل از صفویه بوجود آمده است، حس و حال عجیبی دارد. مسافرانی که به لار سفر می کنند و هنگامیکه متوجه می شوند شهر لار قطب اصلی تجارت در ایران بوده تعجب می کنند. مطمئنا شما هم تعجب کردید چرا یک شهر کوچک مرکز تجاری یک کشور شده بود. شاید به دلیل اینکه مسیر دسترسی به دیگر شهرها براحتی فراهم می شد.

قدمت این شهر بصورت دقیق مشخص نشده است اما براساس افسانه های که وجود دارد به زمان گرگین می رسد و همین موضوع اهمیت لار را بالا می برد. این شهر دارای زبان مختص به خود هستند و مانند دیگر شهرها دارای گویش نیستند و بلکه با زبان لاری با یکدیگر صحبت می کنند، این نشان می دهد که مردم  فرهنگ بسیار غنی دارند. و همچنین اگر با مردم شهر صحبت کنید متوجه می شوید که مکان های دیدنی و تاریخی بسیاری دارند و می توانید یک سفر هیجان انگیزی را برای خودتان ثبت کنید.

لار یکی از شهرستان تاریخی کشور است و جاذبه های تاریخی از جمله آتشکده کاریان، قلعه اژدها بیکر، آتشکده محلچه، قلعه فرشته، قلعه جبرئیل، قلعه ایلود، کاروانسراهای خنج، گراش و غیره وجود دارد. به همین سبب راه های دسترسی بسیاری به شهر در گذشته احداث شده است. لار دارای یک فرودگاه با امکانات مناسب است و برای هرکسی که قصد سفربه این شهر را دارد می تواند از تمام نقاط کشور بلیط تهیه کند.

شهرهایی که پرواز مستقیم به لار دارند

فرودگاه بین المللی لار

فرودگاه بین المللی لار

فرودگاه بین المللی لارستان در سال 1339 احداث شده است و در بدو ورود به فرودگاه هیچ گونه امکاناتی وجود نداشت، شرکت هواپیمایی کیش ایر تنها بر روی باند خاکی این فرودگاه فرود می آمد. در سال های 1360 تا 1370 مسئولان شهرستان لار شروع بازسازی این فرودگاه کردند. رسما از سال 1372 فعالیت خودش را به مقصد کشور دبی آغاز کرد.

طرح توسعه برای فرودگاه لار در نظر گرفته شده است؛ این طرح ها از جمله ساخت ترمینال بین المللی با مساحت 6000 متر مربع، احداث پارکینگ هواپیماها با مساحت 5 هکتار،  احداث ساختمان مرکزی دوربینهای مدار بسته فرودگاه، احداث ساختمان فرستنده، توسعه ایستگاه آتش نشانی به صورت دودهانه برای پارک خودروهای جدید، ایحاد شبکه فیبرنوری و ارتقاء تجهیزات زیرساختی در کل مجموعه  شامل می شود.

اما در حال حاضر یک ترمینال بسیار مجهزی در فرودگاه لار احداث شده است که مسافران می توانند تا هنگام سوار شدن به هواپیما در آنجا منتظر بمانند. امکانات فعلی این فرودگاه شعبات بانکها، هایپرمارکت و فست فود را شامل می شود. امکانات دیگر فرودگاه شامل پارکینگ، اشیای گمشده، سیستم پاسخگویی و اشیاء گمشده را شامل می شود.

هر فرودگاهی یکسری اطلاعات دارد که فرودگاه لار شامل اطلاعاتی همچون کد LLR و 800 متر بالاتر از دریا ارتفاع دارد. راه های دسترسی به فرودگاه از طریق تاکسی های که در سطح شهر وجوددارد، استفاده کنید و همچنین اگر مبدا شما فرودگاه است، سیستم تاکسیران داخل محوطه هستند و در حال خدمت رسانی به مسافرین پروازهای داخلی و خارجی هستند.

فرودگاه بین المللی لار بیشترین پروازها را به مقصد کشورهای اطراف ایران از جمله دبی، کویت ، قطر و شارجه انجام میدهد و در پروازهای داخلی فقط به مقصد تهران پرواز دارند. شرکت های که با این فرودگاه همکاری می کنند از جمله شرکت ایران ایر، آسمان، ایرعریبا و فلای دبی هستند.

قیمت بلیط هواپیما لار

جدول زیر لیست قیمت بلیط هواپیما را در مسیرهای مختلف و برای شرکت های هواپیمایی نشان میدهد. این قیمت ها برای بلیط هواپیما لار سیستمی بوده مصوب آذرماه 97 است.

هواپیمایی مبدا مقصد حداقل قیمت حداکثر قیمت
کیش ایر تهران لار 3,303,000 ریال 6,228,000 ریال
ایران ایر تهران لار 2,600,000 ریال 7,700,000 ریال

شرکت های هواپیمایی در مسیر لار

نظرات