خرید بلیط هواپیما شاهرود

بلیط هواپیما شاهرود

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

شاهرود یکی از بزرگ ترین شهرهای ایران که در استان سمنان قرار گرفته است و جمعیتی بالاتراز ۳۰۰ هزار نفر را در خودش جای داده است. این شهر آب و هوای معتدلی دارد و در کوه ها و دشت های شهر قرار گرفته است. شاهرود با نام های دیگر همچون حنجره، شخره و شاخره شناخته خواهد شد.

همچنین شهر شاهرود در حد فاصل بین شهرهای دامغان در غرب، سبزوار و بردسکن در شرق و گرگان در شمال شهر قرار گرفته است. مسافران برای سفر به شهر مشهد از تهران حتما باید از این مسیر عبور کنند.

وجود ادارات کل راه و ترابری، راه آهن شمال، دخانیات، شرکت نفت، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و سازمان تبلیغات این شهر را از نظر سیاسی و علمی بسیار با اهمیت کرده است، همچنین بعد از انقلاب دانشگاه های بسیاری در این شهر تاسیس شده است که دانشجویان زیادی برای تحصیل به شهر شاهرود مهاجرت می کنند.

سفر به شهر شاهرود به یادماندنی ترین مسافرت را برای شما رقم خواهد زد، از مردمان خونگرم تا جاذبه های دیدنی، شما را مجذوب خواهد کرد که تمام شهر را بصورت کامل بازدید کنید و ثبت خاطرات عالی انجام دهید.

اما چیزی که شگفتی شهر شاهرود را چندین برابر می کند، شاهرود جزء یکی از ایالت تاریخی چخره (تقسیمات اوستایی) است که در زمان آریایی در پایین کوه ها بنا شده است. قومیتی از اشکانیان در پایین تپه ها کنار رود بزرگ کوچ کردند و کم کم از عشایر به روستا تبدیل شده اند و در حال حاضر هم به عنوان بزرگ ترین شهر استان سمنان شناخته می شود. شاید شاهرود هم به دلیل اینکه در کنار رودبزرگ است، چنین نامگذاری شده باشد.

با توجه به قدمت شهر شاهرود می توان حدس زد که دارای بناهای تاریخی زیادی است و در هردوره اگر یک بنا ساخته شده باشد، هم اکنون به عنوان یک آثار تاریخی شناخته خواهد شد. جاذبه های تاریخی از جمله خانه یغمایی، قلعه غول ها، شنهای روان، نخلستانهای خرما، گرمابه چهارسوق، بازار انارکی، امامزاده محمد و امامزاده پیرمردان و شاه اولیا را دارا هستند.

شهرهایی که پرواز مستقیم به شاهرود دارند

فرودگاه بین المللی شاهرود

فرودگاه بین المللی شاهرود

فرودگاه بین المللی شهر شاهرود بیش از 50 در 15 کیلومتری شهرستان شاهرود به سمت جاده مشهد افتتاح گردید. این فرودگاه در مساحتی حدود 720 هکتار به بهره برداری رسیده است. در سال 1367 طرح توسعه فرودگاه شاهرود در دست کار قرار گرفت و در سال 1380 اولین فرودگاه برروی باند فرودگاه نشست. اما بعد از آن تاریخ  حدود 6 سال هیچ گونه پروازی برروی باند فرودگاه انجام نگرفت.

فرودگاه شاهرود دارای یک ترمینال است که در داخل ترمینال امکانات رفاهی بسیاری از جمله شعبه بانک، بوفه و رستوران، دستگاه خودپرداز، چرخ دستی و ویلچر برای افراد ناتوان  وجود دارد. همچنین برای حال مسافرین بخش های همانند اشیا گمشده، راهنمایی حین سوار شدن را دارا میباشد. همچنین اگر به انتهای سالن ترمینال بروید یک قسمتی دارد که می توانید تمام اطلاعات پرواز مربوط به خودتان را از آن قسمت مشاهده کنید؛ اطلاعاتی همانند پروازها از قبیل ساعت ورود و خروج هواپیماها را به شما نشان خواهدداد. همچنین مسافرین عزیز می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 199 تماس بگیرند یا به سایت https://shahroud.airport.ir مراجعه کنند.

از امکانات دیگر ترمینال،  اگر مسافرین بارهای سنگین دارند و مسئولان ترمینال به آنها چرخ دستی های خواهد داد که بارهای خودشان را به مکان مورد نظر ببرند. همچنین دستگاه خودپرداز مربوط به بانک صادرات در داخل ترمینال فرودگاه شاهرود قرارداده شده است و می توانید برای کارهای بانکی خود به آنجا مراجعه کنید.

فرودگاه بین المللی به مقصدهای کیش، تهران، مشهد به صورت رورزانه پرواز دارند و همچنین شرکت ایران ایر و کیش ایر با این فرودگاه همکاری می کنند. شاید در سال های آینده شرکتهای بیشتری همکاری کنند.

مسیرهای پروازی فرودگاه شاهرود بصورت تهران- شاهرود، شاهرود-تهران،مشهد-شاهرود، کیش-شاهرود، شاهرود-کیش، شاهرود-مشهد در روزها و ساعت های خاص پرواز می کنند برای اطلاع بیشتر از ساعت پرواز به سایت سامتیک مراجعه کنید

پس ازاینکه به فرودگاه شاهرود رسیدید برای رفتن به داخل شهر می توانید از سرویس های تاکسی که در محوطه فرودگاه هستند استفاده کنید. یا اگر می خواهید به خارج شهر بروید باید هزینه مازاد به راننده پرداخت کنید تا به مسیر موردنظر شما رابرساند.

قیمت بلیط هواپیما شاهرود

جدول زیر لیست قیمت بلیط هواپیما را در مسیرهای مختلف و برای شرکت های هواپیمایی نشان میدهد. این قیمت ها برای بلیط هواپیما شاهرود سیستمی بوده مصوب آذرماه 97 است.

هواپیمایی مبدا مقصد حداقل قیمت حداکثر قیمت
کیش ایر کیش شاهرود 3,505,000 ریال 7,691,000 ریال
ایران ایر مشهد شاهرود 1,600,000 ریال 4,500,000 ریال
ایران ایر تهران شاهرود 1,600,000 ریال 4,500,000 ریال

شرکت های هواپیمایی در مسیر شاهرود

نظرات