خرید بلیط هواپیما بیرجند

بلیط هواپیما بیرجند

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

نمیخواهیم بیخود و بی جهت از خوبی ها و جاذبه های گردشگری بیرجند برای شما حرف بزنیم. چون که تنها چند نکته مهم درباره این شهر مرکز شرق ایران کافی است تا شما راضی به دیدار از بیرجند کنید. اولین نکته ای که باید درباره بیرجند بدانید، آب و هوای خوش و معتدل آن است. البته با اینکه آب و هوای نیمه بیایانی در بیشتر زمان سال در بیرجند حکم فرماست، ولی تابستان های آفتابی و زمستان های سرد انتظار شما را میکشند. میانگین دمای بیرجند در فصل گرما حدود ۲۸ درجه و در سرما میانگین حدود ۵ درجه است. یکی از ویژگی های بارز اهالی بیرجند، مهمان‌نوازی شدید آن هاست. البته بسیاری از رسم و رسوم ها در بیرجند شبیه بخش‌های دیگر ایران است. مثلاً جالب‌ترین مراسم فرهنگی هنری این شهر زیبا مراسم درخواست باران، رمضان‌خوانی، چاووشی‌خوانی است.

حالا چطور به این شهر زیبا برسید؟ فاصله بیرجند تا تهران ۱۰۶۵ کیلومتر است و با سفر زمینی ۱۲ ساعت، هوایی یک و نیم است و با قطار تا حدود ۱۷ ساعت راه دارید. اگر به دنبال سریع ترین راه رسیدن به این شهر دوست داشتنی هستید، بی شک خرید بلیط هواپیما بیرجند بهترین انتخاب شماست. قیمت این بلیط در بیشتر اوقات در بازه بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر است. هزینه پایین بعد از رزرو جا برای شما همچنان پایین است. چون نرخ اقامت در بیرجند و نیز سطح قیمت رستوران‌ها به هیچ شبیه شهرهای پر جمعیت گران نیست.

پیشنهاد ما به شما این است که با انتخاب شرکت های هواپیمایی دسته اول، به بیرجند سفر کنید چون چند هزار تومان میتواند در تجربه سفر شما تاثیر به سزایی بگذارد. همچنین بدانید که سفر به بیرجند در تابستان ها محبوبیت کمتری دارد، پس اگر دنبال به صرفه ترین راه رسیدن به بیرجند هستید، سفر به بیرجند در تابستان انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

شهرهایی که پرواز مستقیم به بیرجند دارند

فرودگاه بین المللی بیرجند

فرودگاه بین المللی بیرجند

فرودگاه بیرجند با گذر زمان پیشرفت های زیادی را در مقایسه با ابتدای تاسیی خود تجربه کرده است. مثلاً بین سالهای 1337 بود که چهار دستگاه ساختمان جهت تاسیسات فنی شامل موتورخانه، سالن بیکن، انبار و پایلت توسط سازمان هواپیمایی کریدور به این فرودگاه اضافه شد.

این پیشرفت ها در آینده به پایان نرسید و این فرودگاه از لحاظ معماری در دهه 90 هم حرکت های رو به جلویی را تجربه کرد. در نتیجه این تغییرات فضای ترمینال فرودگاهی از 1300 مترمربع به 3000 مترمربع، طول باند فرودگاه از 3100 متر به 4000 متر افزایش یافت. در حال حاضر این فرودگاه با ناوگان هوایی فوکر 100، بوئینگ 727، MD83، و همچنین هواپیماهای بدنه وسیع از نوع ایرباس 300، مسیرهای پروازی بین المللی و داخلی زیادی را پشتیبانی میکند.

برنامه پروازهای فرودگاه بیرجند همه روزه به مقصد تهران و بالعکس و دو روز در هفته به مقصد مشهد انجام میشود. پرواز به عتبات هم به طور میانگین یک بار در هفته در این فرودگاه صورت میگیرد. امکانات این فرودگاه هم در سطح قابل قرار دارند و با داشتن دو نوع پارکینگ ترمینال و سرپوشیده با ظرفیت به ترتیب 1500 و 84 خودرو به خوبی جوابگوی سیل عظیم مسافران در فصل های پرسفر را دارد.

قیمت بلیط هواپیما بیرجند

جدول زیر لیست قیمت بلیط هواپیما را در مسیرهای مختلف و برای شرکت های هواپیمایی نشان میدهد. این قیمت ها برای بلیط هواپیما بیرجند سیستمی بوده مصوب آذرماه 97 است.

هواپیمایی مبدا مقصد حداقل قیمت حداکثر قیمت
ماهان تهران بیرجند 2,503,000 ریال 5,051,000 ریال
ایران ایر مشهد بیرجند 1,600,000 ریال 4,500,000 ریال
ایران ایر تهران بیرجند 2,200,000 ریال 6,500,000 ریال

شرکت های هواپیمایی در مسیر بیرجند

نظرات