خرید بلیط هواپیما بوشهر

بلیط هواپیما بوشهر

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بوشهر نام یکی از استان های جنوبی کشور است که به عنوان یکی از مهم ترین استان های کشور در حوزه اقتصاد معروف است. بندر نوشهر به عنوان مرکز این استان از سه طرف با با خلیج فارس هم مرز شده و از طرفی دیگر رشته کوه های زاگرس این شهر را محصور کرده است و به همین دلیل از بندر بوشهر به عنوان شبه جزیزه بوشهر نیز نام برده می شود.

بیشتز مردم جنوبی از بندر بوشهر با عنوان پایتخت انرژی یاد می کنند چرا که بیشتر فعالیت های اقتصادی در خصوص صادرات و واردات انرژی اتمی کشور از طریق این بندر صورت می گیردو همین مسئله موچب شده تا بوشهر به دلیل موقیعیت استراتژی خاصی که دارد نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشد.

بندر بوشهر فارغ از نزدیکی به دریا دارای بافت تاریخی قدیمی ای است که برای دیدن آن باید بیشتر به دل شهر رجوع کرد. یکی از ویژگی های بناهای قدیمی این شهر سبک خاص معماری ساختمان هایی است که در قسمت شمالی شهر قرار دارد. جالب است بدانید سبک معماری که برای ساخت این بناها مورد استفاده قرار گرفته ترکیبی از معاری اصیل ایرانی و هندی است! ترکیب رنگ کاشی های سفید و زرد و مینا کاری های خاص روی بنا موجب شده بناهای این شهر را با دیگر شهرهای تاریخی کشور جدا کند.

آب و هوای بندر بوشهر گرم و تا حد زیادی شرجی است. در این شهر در بیشتر روزهای سال باید از کولر گازی برای خنک کردن خانه ها استفاده کرد چرا که گرمای هوا در این شهر گاهی آزار دهنده می شود. جالب است بدانید بیشتر گردشگران خارجی بوشهر را به عنوان شهر دریایی می شناسند چرا که اگر از دریا نگاهی به شهر بیندازید احساس می کنید نیمی از شهر زیر آب است در صورتیکه فاصله بسیار کم شهر تا بندر موجب شده تا شما با همچنین خطای دیدی به بندر نگاه کنید.

موسیقی اصیل بوشهر باعث شده این شهر بندری حال و هوای جذابی داشته باشد. بسیاری بر این نعتقدند که موسیقی اصیل بندری از موسیقی آفریقایی الهام گرفته شده اما هر طور حساب کنبم حس و حال کنار دریای خلیج فارس تنها با موسیقی جذاب بنری هیجان انگیز تر می شود.

 

 

فرودگاه بین المللی بوشهر

فرودگاه بین المللی بوشهر

فرودگاه بین المللی نوشهر اولین فرودگاه بین المللی کشور به حساب می آید. جالب است بدانید نخستین پروازی که از اروپا به مقصد هندوستان صورت پذیرفت در بوشهر توقف کوتاهی داشت و به عنوان اولین پرواز خارجی در ایران در تاریخ ثبت شد. فرودگاه بنی المللی بوشهر در سال 1306 به ساخت و بهره برداری رسید و در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین فرودگاه های کشور در حال فعالیت است. جالب است بدانید این فرودگاه در 90 سال اخیر به عنوان فعال ترین و بهترین مسیر میانبر هوائی غرب به جنوب شرقی قاره آسیا به حساب می آید.

فرودگاه بوشهر دارای کد یاتا BUZ و کدایکائو OIBB است. همچنین ارتفاع این فرودگاه تا سطح دریا 21 متر محاسبه شده است.  اگر با ماشین شخص خود قصد دارید تا فرودگاه رانندگی کنید باید در نظر داشته باشید که، شما می توانید با پرداخت هزینه اندکی ماشین خود را در پارکینگ فرودگاه پارک کنید و خیال خود را از جای امن اتومبیل خود راحت کنید.

فرودگاه بین المللی نوشهر خدمات قابل قبولی را برای رفلاه حال مسافزان در نظر گرفته است تا مسافران بتوانند ساعات خوشی را قبل از سفر خود در فرودگاه بگذرانند. اگر زمان زیادی تا پرواز برایتان باقی مانده است می توانید در نمازخانه فرودگاه کمی استراحت کنید همچنین شعب بانکی، عابر بانک ها، سرویس بهداشتی مرتب، غرفه های فروش محصولات فرهنگی، بوفه، رستوران و کافه های داخل فرودگاه این امکان را به مسافران می دهند تا نیازهای دقیقه نودی خود را قبل از سفر رفع کنند.

 

 

قیمت بلیط هواپیما بوشهر

جدول زیر لیست قیمت بلیط هواپیما را در مسیرهای مختلف و برای شرکت های هواپیمایی نشان میدهد. این قیمت ها برای بلیط هواپیما بوشهر سیستمی بوده مصوب آذرماه 97 است.

هواپیمایی مبدا مقصد حداقل قیمت حداکثر قیمت
کاسپین مشهد بوشهر 867,000 ریال 6,269,000 ریال
قشم ایر تهران بوشهر 1,882,000 ریال 4,236,000 ریال
زاگرس تهران بوشهر 1,472,000 ریال 7,912,000 ریال
ایر تور مشهد بوشهر 1,000,000 ریال 9,500,000 ریال
ایر تور تهران بوشهر 1,000,000 ریال 9,500,000 ریال
ایران ایر شیراز بوشهر 1,600,000 ریال 4,500,000 ریال
ایران ایر اصفهان بوشهر 1,600,000 ریال 4,500,000 ریال
ایران ایر تهران بوشهر 2,100,000 ریال 6,300,000 ریال
آسمان مشهد بوشهر 1,900,000 ریال 5,800,000 ریال
آسمان تهران بوشهر 1,600,000 ریال 4,370,000 ریال

شرکت های هواپیمایی در مسیر بوشهر

نظرات