پیگیری بلیط خریداری شده هواپیما

پیگیری بلیط هواپیما و قوانینی که باید بدانید

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

خدمات وبسایت سامتیک مانند بسیاری از سایت های فروش بلیط دیگر تنها تا زمان فروش بلیط هواپیما نیست و پس از خرید بلیط خود می توانید از خدمات آنلاین این وبسایت بهره ببرید. پیگیری بلیط خریداری شده هواپیما شامل خدمات مهمی است که برای بسیاری از کاربران امری ضروری و دارای اهمیت است. امکان پیگیری رزرو، مشاهده آنلاین بلیط خریداری شده، شرایط پرواز، چاپ بلیط هواپیما، استرداد بلیط خریداری شده و پیگیری استرداد بلیط از جمله خدماتی هستند که در زیر مجموعه پیگیری بلیط خریداری شده هواپیما قرار می گیرند.

 

پیگیری بلیط هواپیما

با پایان عملیات خرید بلیط هواپیما و در پی انجام مرحله پرداخت، کد پیگیری بابت خرید بلیط برای شما نمایش داده خواهد شد. نگهداری و چاپ این کد رهگیری برای پیگیری رزرو بلیط هواپیما امری ضروری است. در صفحه پیگیری بلیط هواپیما در وبسایت سامتیک می توانید با وارد کردن کد رهگیری و وارد کردن کد امنیتی، به راحتی رزرو بلیط خود را پیگیری نمایید. البته در صورتی که پرواز خارجی رزرو کرده اید، برای پیگیری رزرو علاوه بر اطلاعاتی که ذکر شد، باید شماره موبایل خود را نیز وارد کنید.

 

مشاهده آنلاین و پرینت بلیط خریداری شده

 

مشاهده آنلاین و پرینت بلیط خریداری شده

بعد از اتمام مراحل خرید و پرداخت بلیط، لینکی برای شما ایجاد می شود که امکان مشاهده و چاپ بلیط را برای شما فراهم می کند. این لینک تنها برای حساب شما قابل مشاهده است. ضمنا اطلاعات بلیط شما در قالب پیام ایمیلی برای شما ارسال می شود و امکان مشاهده و ارسال مجدد آن از طریق قسمت پروفایل من در وبسایت سامتیک موجود است. (در مواردی ممکن است ایمیل مورد نظر به صندوق اسپم Spam ایمیل شما ارسال شده باشد)

در برخی موارد به دلیل پایان زمان مجاز رزرو بلیط ممکن است پرداخت با مشکل رو به رو شود و علی رغم کسر وجه مورد نظر، امکان پیگیری و مشاهده بلیط برای شما وجود نداشته باشد. در این صورت وجه کسر شده تا حداکثر ۲۴ ساعت به حساب مورد نظر بازگشت داده خواهد شد.

همچنین در صورت وجود هرگونه ابهام یا مشکل در مورد پیگیری رزرو بلیط هواپیما و مشاهده بلیط رزرو شده می توانید از قسمت مرکز پشتیبانی آنلاین پاسخ خود را دریافت کنید. ذکر این نکته مهم خالی از لطف نیست که در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در هنگام خرید بلیط می توانید با شماره های ۰۲۱۸۴۳۸۴- ۰۹۳۷۹۴۷۲۳۶۱ تماس برقرار کنید تا کارشناسان سامتیک مشکل شما را برطرف کنند. البته این شماره ها از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ نیمه شب فعال هستند.

به یاد داشته باشید که بعد از پرواز و هنگام مشاهده بلیط امکان تعویض نام مسافر یا مقصد پرواز وجود ندارد و در صورت نیاز به این کار باید بلیط خود را کنسل کرده و بلیط جدیدی رزرو کنید.

 

استرداد بلیط خریداری شده

استرداد بلیط خریداری شده از جمله مواردی است که در زیر مجموعه موارد پیگیری بلیط خریداری شده هواپیما قرار می گیرد. شما می توانید از طریق صفحه درخواست استرداد بلیط هواپیما نسبت به کنسل کردن بلیط خود اقدام کنید. برای این کار باید کد رهگیری، شماره تلفن و نوع بلیط خود را وارد کنید.

امکان درخواست استرداد بلیط از طریق صفحه رزروهای من در پروفایل کاربری نیز امکان پذیر است. برای این منظور باید پرواز رزرو شده را انتخاب کرده و گزینه استرداد بلیط را انتخاب کنید. (از طریق گزینه ارسال بلیط نیز می توانید بلیط را مجددا به آدرس ایمیل خود ارسال کنید)

 

استرداد بلیط خریداری شده

 

پیگیری استرداد بلیط خریداری شده

پس از استرداد بلیط مورد نظر می توانید نسبت به پیگیری آن اقدام کنید. در این مرحله می توانید از صفحه پیگیری درخواست استرداد بلیط و با وارد کردن کدپیگیری استرداد از فرآیند کنسلی بلیط خود آگاه شوید. کد پیگیری استرداد بلیط در پایان فرآیند درخواست استرداد به شما داده می شود که با نگهداری آن می توانید عملیات استرداد بلیط خود را پیگیری کنید.

خدمات پیگیری آنلاین امور بلیط خریداری شده در دسترس کاربران خرید اینترنتی بلیط هواپیما قرار می گیرند تا خیال کاربران را از بابت خرید اینترنتی مطمئن کنند. همچنین این فرآیند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه کاربران عزیز و افزایش میزان رضایت کاربران نیز خواهد شد.

در صورت هرگونه ابهام و سوالی در مورد اطلاعات ارائه شده در این مطلب می توانید آن را در قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان گذاشته تا در اسرع وقت پاسخگوی دغدغه شما کاربران گرامی باشیم.

نظرات

سلام خدمت شما
میخواستم بدونم مگه خیلی طول میکشه که هزینه استرداد بلیط به صورت آنلاین بازگردانی بشه که باید پیگیری بشه؟

    سلام دوست عزیز
    خیر، هزینه به سرعت بازگردانی میشه اما عده ای مایل هستن که پیگیری کنن و ما این قابلیت رو برای این کاربران عزیز فراهم کردیم

ارسال بلیط به ایمیل انجام نشده است.