معرفی قطار 6 تخته نسیم

معرفی قطار ۶ تخته نسیم، قطار ویژه مسیر تهران ساری!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

اگر طرفدار سفر به شهر زیبای ساری هستید، این مقاله مخصوص شما نوشته شده است. سفر به شهرهای شمالی کشور با قطار حال و هوای بهتری را برای مسافران ایجاد می کند چرا که گذر از مسیر ریلی جذاب تهران ساری برای همه مسافران هیجان انگیز است. در این مقاله قرار است به بررسی قطار ویژه مسیر تهران ساری بپردازیم تا مسافران حین خرید بلیط قطار اطلاعات کاملی از قظار مورد نظر خود داشته باشند.

معرفی قطار ۶ تخته نسیم

یکی از قطارهای ویژه مسیر قطار تهران ساری، قطار نسیم نام دارد. این قطار به عنوان یکی از قظارهای درجه ۱ رجا، کمتر از سه سال است که به ناوگان ریلی کشور اضافه شده و خدمات حمل و نقل مسافران را از شهرهای مختلف برعهده می گیرد.

قطار نسیم به عنوان یکی از قطارهای ناشناخته و کم توجه شرکت رجا محسوب می شود. چرا که اطلاعات کافی در خصوص امکانات و خدمات این قطار در فضای شبکه های اینترنتی یافت نمی شود. شاید یکی از دلایل کم توجهی به این قطار تنوع بالای قطارهای شرکت رجاست و این باعث شده قطار نسیم از مرکز توجه باز بماند.

عکس مهمانداران قطار نسیم

امکانات قطار نسیم، دانستنی هایی که باید بخوانیم!

قطار نسیم به عنوان یک قطار درجه یک ۶ تخته امکانات و خدمات قابل توجهی را به مسافران ارائه می دهد که دانستن این اطلاعات برای کسانی که دوست دارند سفر با قطار نسیم را تجربه کنند خالی از لطف نخواهد بود.

  • سیستم تهویه مطبوع
  • سرویس خواب بهداشتی در هر کوپه
  • توزیع آب معدنی برای هر مسافر
  • دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی در هر واگن
  • سرویس بهداتشی ایرانی و فرنگی در هر واگن
  • دارای بوفه برای خرید انواغ تنقلات
  • دارای رستوران برای خرید غذای گرم

لازم به ذکر است این قطار فاقد امکاناتی ار جمله سیستم صوتی و تصویری برای تماشای فیلم و موسیقی است. اگر شما مسافر این قطار باشید می توانید برای وعده های محتلف غذایی به رستوران قطار مراجعه کنید و غذای گرم میل کنید. البته حتما قبل از مراجعه به رستوران با مهمانداران قطار هماهنگی های لازم را انجام دهید.

عکس رستوران قطار نسیم

همچنین، یکی دیگر از امکانات این قطار وجود بوفه تنقلات است. مسافران می توانند در طول مسیر با مراجعه به بوفه انواع نوشیدنی های گرم و سرد و تنقلات دلخواه خود را خریداری کنند.

مسیر قطار نسیم، منحصر به ساری!

قطار نسیم یکی از کم تردد ترین قطارهای شرکت رجا به جساب می آید. یکی از اصلی ترین مسیرهای این قطار، مسیر قطار تهران به ساری نام دارد. بیشتر کسانی که مسافر همیشگی این مسیر هستند، با قطارهای نسیم آشنایی دارند چرا که این قطار بیش از  ۳ سال است که این مسیر جذاب را طی می کند.

عکس قطار نسیم

در نظز داشته باشید مسیر تهران ساری تنها مسیر قطار نسیم نخواهد بود چرا که با توجه به کیفیت و خدمات این قطار و ارائه قیمت مناسب برای تهیه بلیط، شرکت رجا نوید این را داده است که در آینده نزدیک مسیرهای متنوع و جذابی را برای این قطار در نظر خواهد گرفت. امید است شرکت رجا یکی از مسیرهای تازه این قطار را مسیر قطار تهران رشت در نظر گرفته باشند.

قیمت بلیط قطار نسیم رجا، هوای جیب شما را داریم!

قطار نسیم رجا یکی از قذکر شده نسبی قطارهای مقرون به صرفه و اقتصادی این ناوگان ریلی است. این قطار درجه ۱ با ارائه خدمات مناسب و در حد متوسط قیمت مناسبی را برای بلیط قطار در نظر گرفته است. قیمت بلیط این قطار برای مسیر تهران ساری نزدیک ۲۹۰۰۰۰ ریال است اما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که تمام قیمت های ذکر شده کاملا نسبی هستند و یه صورت تقریبی بیان شده اند. اگر شما می خواهید از جدید ترین و به روز ترین قیمت های بلیط قطار آگاهی پیدا کنید می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط قطار از جدید ترین نرخ ها مطلغ شوید.

عکس قطار نسیم رجا

خرید بلیط قطار نسیم برای سفری هیجان انگیز

مسافرانی که قصد دارند برای سفر خود به شهر زیبای ساری از قطار استفاده می کنند می توانند با مراجعه به صفحه خرید بلیط قطار تهران ساری و با توجه به بهترین بازه زمانی مورد نظر خود بلیط خود را خریداری کنند و خود را برای یک سفر هیجان انگیز آماده کنند. البته در ایم خاصی مانند تعطیلات عید نوروز، تعطیلات خاص و یا روزهای پایان هفته، موجودی بلیط قطار زودتر به پاین می رسد. پس همیشه چند روز زودتر اقدام به برنامه ریزی برای سفر و خرید بلیط هواپیما کنید.

قطار رجا بهترین قطار مسیر ساری

به غیر از قطار نسیم دو قطار ۳ ستاره اتوبوسی و قطار ۴ تخته البرز در صفحات خرید بلیط قطار به جشم می خورد. اگر بخواهیم قطار نسیم را در کنار دیگر قطارهای این مسیر قرار دهیم و یک مقایسه کلی در این خصوص داشته باشیم به این نتیجه خواهیم رسید که این قطار در مقایسه با قطار البرز و قطار اتوبوسی قیمت متوسطی دارد. البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که قطار نسیم واگن های ۶ تخته دارد که کرایه کوپه دربست برای مسافرانی که قصد دارند سفرخانوادگی و یا گروهی خود را در این مسیر تجربه کنند بسیار به صرفه تر به نطر می رسد. البته اگر بخواهیم کمی ریزبینانه تر به ماجرا نگاه کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که قطار ۴ تخته البرز هم برای مسافرت های ۴ نفره مناسب تر است.

اگر بخواهیم از نظر هزینه بلیط قطار به ماجرا نگاه کنیم قطار اتوبوسی ۳ ستاره با قیمت حدود ۱۵۰۰۰۰ ریال ارزان ترین قطار مسیر تهران ساری به شما می رود و قطار البرز ۴ تخته با قیمت بلیط ۴۵۰۰۰۰ تومان گزان ترین قطار این مسیر محسوب می شود.

لازم به ذکر است امکانات و خدمات دو قطار البرز و نسیم در یم سطح قرار دارد و کاملا یا هم برابری می کنند اما اگر شما دوست دارید اطلاعات بیشتری در خصوص قطار نسیم به دست بیاورید می توانید با خواندن مقاله قطار البرز ویژگی ها و امکانات قطار ۴ تخته خیال خود را راحت کنید.

عکس قطار ۶ تخته نسیم

دیدن تصاویر قطاری که با آن قصد سفر می کنیم همیشه جذاب است. آشنابی با فضا و محیط قطاری که قرار است ۷ ساعت را دز آنجا سپری کنیم برای همه و مخصوصا مسافرانی که برای بار اول می خواهند تجربه سفر داشته باشند بسیار هیجان انگیز است.

ساعت حرکت قطار نسیم، مسیر ۷ ساعته تهران به ساری!

قطار نسیم برنامه مشخصی را برای حرکت خود از تهران به ساری و یا بالعکس دارد. اگر مسافر این قطار باشید حتما از زمان دقیق رفت و آمد این قطار اطلاع کافی دارید اما اگر برای اولین بار می خواهید تجربه این سفر را داشته باشید پیشنهاد می کنم قبل از خرید بلیط قطار به ساعت دقیق حرکت قطار که در ادامه به آن می پردازیم دقت فرمائید.

زمان رسیدن به تهران زمان حرکت از ساری زمان  رسیدن به ساری زمان حرکت از تهران
۳:۲۵ ۱۹:۴۰ ۱۳:۵۵ ۶:۳۰

همانطور که ملاحضه می کنیم این قطار مسیر رفت و برگشت تهران ساری را پوشش می دهد. با این تفاسیر مسافران می توانند در طول سفر خود با خرید بلیط قطار ساری تهران خیال خود را از مسیر برگشت خود نیز راحت کنند.

برچسب : سفر با قطار

نظرات