تصاویر، مسیرها و قیمت قطار تندروی رجا

قطار پردیس سالنی – امکانات و تصاویر قطار تندروی رجا

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

قطارهای سالنی یا همان اتوبوسی، سالهاست که در کشورهای مختلف جهان و به خصوص در کشورهای اروپایی رواج دارند. در بسیاری از مسیرهای قطاری بین کشورها و شهرهای مختلف در اروپا از این نوع قطار استفاده می شود و یکی از دلایل اصلی استقبال از این قطارها سرعت خوب آن است. البته همه قطارهای اتوبوسی تندرو نیستند، اما در کشورمان ایران نیز از قطارهای سالنی سریع السیر استقبال خوبی صورت گرفته است. قطار پردیس سالنی شرکت رجا یکی از قطارهای اتوبوسی تندروی ناوگان حمل و نقل ریلی ایران است که قصد داریم در این مطلب به معرفی کامل آن بپردازیم.

معرفی قطار پردیس سالنی

قطار پردیس یکی از قطارهای خودکششی شرکت رجا محسوب می شود. قطارهای خودکششی به این معناست که موتور محرک هر واگن از قطار به طور جداگانه عمل می کند و واگن های جلویی قطار به تنهایی وظیفه حمل تمام واگن ها را ندارند. استفاده از این تکنولوژی باعث بهره وری در مصرف سوخت و افزایش سرعت قطار می شود. علاوه بر این استفاده از تکنولوژی خودکششی در قطار باعث می شود که علاوه بر سرعت بیشتر، آرامش و امنیت بیشتری برای مسافران قطار فراهم شود.

ویژگی و امکانات قطار تندرو پردیس

این قطارها از کوپه و تخت برخوردار نیستند، اما به جای آن از صندلی های هواپیما در این قطار استفاده شده است. کیفیت این صندلی ها بسیار خوب بوده و موجب آزار و اذیت شما در طول مسیر نخواهد شد.

قطار پردیس رجا

از ویژگی های اصلی این قطار می توانیم به واگن های عایق اشاره کنیم. این واگن ها در مقابل سرو صدا، گرد وغبار و باران عایق شده اند. در داخل هر واگن و در قسمت سقف آن سیستم های گرمایشی و سرمایشی تعبیه شده است که به صورت خودکار عمل می کنند. همچنین این قطار مجهز به سیستم صوتی و تصویری در داخل واگن ها نیز هست و مسافران می توانند با استفاده از خروجی هدفون و انتخاب رسانه مورد علاقه خودشان از مسیر سفر لذت ببرند. هر واگن نیز مجهز به سرویس بهداشتی مجزاست.

قطارهای پردیس سالنی یکی از بهترین گزینه های سفر برای کسانی هستند که قصد دارند در مدتی کوتاه به مقصد مورد نظر خود برسند. این قطار به دلیل بهره گیری از سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت این امکان را برای مسافران فراهم می کند که در مدت کوتاهی به شهر مورد نظر خود برسند. برای مثال اگر قطارهای معمولی در مدت ۱۲ ساعت مسیر تهران مشهد را طی می کنند قطار تندروی پردیس همین مسیر را در مدت ۸ ساعت طی می کند. البته این زمان ممکن است با توجه به شرایط مختلف کمی کمتر یا بیشتر باشد، اما مدت زمان معمول برای قطار پردیس این زمان است.

معرفی قطار پردیس سالنی و امکانات و ویژگی های آن

خرید بلیط قطار پردیس سالنی

در حال حاضر قطار پردیس در مسیرهای تهران – مشهد، تهران – قم، تهران – میانه، تهران – یزد، تهران – زنجان و مسیرهای بالعکس این مسیرها فعال است. در تمام مسیرهای این قطار از مسافرین با وعده صبحانه پذیرایی می شود. همچنین در مسیر تهران مشهد در وعده ناهار پذیرایی انجام می شود.

برای خرید بلیط قطار می توانید از طریق وبسایت سامتیک نسبت به انتخاب مسیر خود اقدام کرده و سپس بلیط قطار مورد نظر را خریداری کنید. همچنین در وبسایت سامتیک امکان بررسی قیمت بلیط قطار پردیس و مقایسه آن با قیمت بلیط های دیگر نیز امکان پذیر است. همچنین زمان حرکت و زمان رسیدن به مقصد نیز برای هر بلیط مشخص شده است. سه مسیر تهران مشهد و بالعکس، تهران یزد و بالعکس و تهران زنجان و بالعکس سه مورد از مسیرهایی هستند که بیشتر فعالیت قطار پردیس در این مسیرها انجام می گیرد.

تصاویر قطار پردیس سالنی

در این قسمت تصاویری از نمای داخلی و نمای بیرونی قطار پردیس سالنی برای شما تهیه کردیم تا بیشتر با این قطار آشنا شوید.

مسیرهای فعالیت قطار پردیس

قطار پردیس در حال حاضر در مسیرهای مهم زیادی فعال است. مسیرهای قطاری تهران – مشهد، تهران – همدان، تهران – یزد، مشهد – تهران، همدان – تهران و یزد – تهران مسیرهایی هستند که قطار پردیس در آن ها تردد دارد. در تمام این مسیرها به صورت روزانه فعالیت می کنند و در حرکت هستند. برای اطلاع از زمان حرکت قطارها به جدول زیر مراجعه کنید.

مبدا مقصد روزهای حرکت حرکت از مبدا ورود به مقصد
تهران مشهد هرروز ۰۵:۰۵ ۱۳:۱۵
تهران مشهد هرروز ۰۵:۲۰ ۱۳:۳۰
تهران مشهد هرروز ۰۵:۳۵ ۱۳:۴۵
مشهد تهران هرروز ۰۶:۰۰ ۱۳:۴۰
مشهد تهران هرروز ۰۶:۱۵ ۱۳:۵۵
مشهد تهران هرروز ۰۶:۳۰ ۱۴:۱۰
تهران همدان هرروز ۰۶:۰۰ ۱۰:۱۵
همدان تهران هرروز ۱۸:۵۰ ۲۳:۲۵
تهران یزد هرروز ۰۶:۴۵ ۱۲:۴۰
تهران یزد هرروز ۱۵:۵۵ ۲۲:۲۰
یزد تهران هرروز ۱۵:۱۵ ۲۱:۲۰
یزد تهران هرروز ۰۶:۵۰ ۱۲:۳۵
ویژگی و امکانات قطار تندرو پردیس

قطار پردیس تهران مشهد

همانطور که گفتیم این قطار به دلیل سریع السیر بودن یکی از گزینه های بسیار عالی برای سفر در مسیرهای طولانی است. تهران و مشهد فاصله ای ۱۰۰۰ کیلومتری از یکدیگر دارند و بیشتر قطارهای موجود در ناوگان حمل و نقل ریلی این مسیر را در ۱۲ ساعت طی می کنند. از طرفی قطارهای تندروی کشور همچون قطار پردیس امکان طی کردن این مسافت در ۸ ساعت را دارند. قطار سریع السیر تهران مشهد پردیس یکی از پرفروش ترین قطارهای این مسیر است و با امکانات خوب در دسته قطارهای خوب نیز قرار می گیرد، اما نمی توان آن را یک قطار لوکس یا اقتصادی دانست.

در صورتی که قصد خرید بلیط تهران مشهد را داشته باشید قطار پردیس تهران مشهد می تواند گزینه ای سریع و به صرفه برای شما باشد. در بیشتر موارد افرادی که برای سفرهای کاری بین این دو شهر در رفت و آمد هستند یا تمایل به گذراندن وقت زیاد در مسیر را نداشته باشند از این قطار استفاده می کنند.

خرید بلیط قطار پردیس سالنی

قطار پردیس تهران یزد

دومین مسیری که قطار پردیس در آن بسیار فعال است، مسر تهران به یزد و بالعکس است. در صورتی که قصد سفر به یزد را داشته باشید قطار پردیس تهران یزد می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با این قطار می توانید علاوه بر طی کردن سریع مسیر از سفری لذت بخش و آرام لذت ببرید. در این مسیر نیز مانند مسیر تهران مشهد، بیشتر کسانی که قصد دارند به سرعت به مقصد خود برسند از قطار پردیس تهران یزد استفاده می کنند.

قطار پردیس زنجان تهران و بالعکس

جالب است بدانید یکی از پرتردد ترین مسیرهای قطار مسیر قطار پردیس زنجان و بالعکس است. در طول سال سفرهای زیادی از طریق این مسیر انجام می شود و یکی از پراستفاده ترین قطارهای این مسیر نیز قطار پردیس است. مانند دو مسیر قبل کسانی که قصد دارند مدت زمان زیادی در مسیر نباشند از قطار پردیس زنجان تهران برای سفر خود استفاده می کنند. برای بررسی قیمت بلیط قطار پردیس زنجان تهران و بالعکس می توانید از طریق وبسایت سامتیک اقدام کنید.

نظرات

قطار پردیس تهران یزد خیلی خوبه ولی کاش تو این همه قطار ک‌ میذارید یه قطار ارزون واسه ما دانشجوها معرفی کنید که اتوبوس واقعا کلافمون کرده.

    سلام سمیرای عزیز،
    قطار پردیس سالنی قیمت بالایی نداره و برای خرید به صرفه و اقتصادی میتونین روش حساب کنید. البته میتونین قطار اتوبوسی ماهان رو هم امتجان کنید.

فیلتری که توی سامتیک برای قطارها وجود داره صرفا براساس شرکت ارائه دهنده خدماته. راهی هست که دقیقا متناسب با نوع قطارهایی که میخوایم بتونیم بلیط بگیریم؟ الان قطار اتوبوسی واسه مشهد زیاده من پردیس رو میپسندم فقط

    کاربر گرامی برای اینکه بر اساس قطار مورد نظر بلیط پیدا کنید ابتدا باید مبدا و مقصد و تاریخ را مشخص کنید و سپس از پنل کناری بلیط ها را به تفکیک قطار مشاهد کنید

سلام وقت بخیرمابرای سفرمون ۴نفریم چطورمیتونیم انتخاب کنیم که صندلی هامون روبروی هم باشند؟این گزینه درانتخاب بلیت ها قرارنداره

    سلام دوست عزیز
    احتمالا با رزرو چند بلیط صندلی ها کنار یکدیگر قرار می گیرند. البته برای اطمینان بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنیم با پشتیبانی فروش به شماره ۸۴۳۸۴ تماس بگیرید.