امکانات و عکس قطار سروش

قطار سروش بن ریل – مشخصات، امکانات و عکس قطار ۴ ستاره سروش

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

اولین چیزی که ممکن است در حین سفر با هواپیما به آن فکر کنید، رسیدن به مقصد در کمترین زمان ممکن است. در واقع شما این ذهنیت را ندارید که میتوان حتی قبل از رسیدن به مقصد هم میتوان از سفر لذت برد. اما وقتی سفر با قطار را انتخاب میکنید، زیبایی حین سفر، دوچندان میشود و امکانات و خدماتی که قطارهای مسافربی در اختیار شما قرار میدهند باعث میشود به نوعی، یک سفر هم در داحل واگن های قطار تجربه کنید.

یکی از شرکت های معروف و خوش نام در زمینه قطارهای مسافربری، بن ریل است. واگن هایی که در حال حاضر به صورت فعال در حال خدمات رسانی به مسافران هستند قطار سروش، غرال بنیاد، پرستو، سفیر و قطار پارسی هستند. در این مقاله قصد داریم به موضوعات زیر بپردازیم:

البته ناگفته نماند که مسیر قطار تهران مشهد یکی از مسیرهای پرفروش قطار بن ریل سروش است بنابراین ما هم تصمیم گرفتیم تمرکز این مقاله را بر این مسیر قرار دهیم.

خرید بلیط تهران مشهد سروش

چرا قطار سروش بن ریل؟

قطار بن ریل که با نام قطار راه آهن شرقی بنیاد هم شناخته میشود، با تنوعی بالا به مسافران بسیاری از مسیرهای پرتردد خدمات رسانی میکند. در واقع میتوان گفت که توجه بن ریل به مسافران همه شهرها، عاملی است که در محبوبیت بالای بن ریل تاثیر بسزایی دارد. البته این تنوع در مسیرهای ریلی خلاصه نمیشود و قطاهارهای بن ریل خدمات و امکانات با کیفیتی را در داخل واگن در اختیار مسافر قرار میدهد.

شرکت بن ریل با شعار سفر به سبک بن ریل خدماتی ارائه می‌دهد که در بسیاری از شرکت‌‌های دیگر مسافربری نخواهید دید. این شرکت توانسته با به‌کارگیری مواردی همچون ناوگان مناسب، استاندارد سازی خدمات، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و نیروی انسانی کارآمد، خدمات با کیفیت را با نرخ مقرون به صرفه قطار به مسافران ارائه دهد.

امکانات تفریحی قطار تهران مشهد

خدمات قطار سروش بن ریل

یکی از ویژگی های کاربردی قطارهای سروش، سیستم صوتی مجهز واگن های آن است. این امکان باعث میشود که در زمان فراغت و طی مسیر سفر، به خوبی نیازهای کاربران را پاسخ میدهد. خوش آمدگویی به مسافران هم یکی از کارهای قشنگی است که در قطارهای کمی وجود دارد. به عنوان مثال، در هنگام ورود به قطار مهمانداران با بسته های غذایی، آب معدنی و چای به استقبال شما می آیند تا از همان ابتدا اسباب آسایش سفر شما را فراهم کنند.

علاه بر این، مهمانداران قطارهای سروش طی مراحل و آزمون های مختلف آموزش دیده اند که این آمادگی باعث میشود استقبال خوبی هم از مسافران به عمل آورند. همچنین درون کوپه های مسافران، سیستم های ارتباطی قرار داده شده تا بتوانند با مهمانداران در تماس باشید و در خواست های خود را به آن ها اعلام کنید.

قطارهای کمی در ایران امکاناتی همچون یخپال، آب سردکن، ماکروفر و… به مسافران ارائه میدهند اما این امکانات در قطارهای سروش وجود داشته و مسافران میتوانند بدون صرف هزینه، از آن ها بهره مند شوند. پس همانطورکه میبینید تقاضای بالا برای خرید بلیط قطار سروش بی دلیل بالا نیست.

امکانات قطار سروش بن ریل تهران مشهد چیست؟

قطار سروش یکی از مجهزترین و محبوب‌ترین واگن‌های قطار در مسیر تهران به مشهد است که در مقایسه با سال های اخیر، حتی پیشرفت هایی هم داشته است. قطار سروش تهران مشهد و قطار سروش قم مشهد از جمله خدماتی ست که شرکت بن ریل برای این دو مسیر پر تردد تدارک دیده است.

واگن‌های سروش کوپه‌هایی چهار نفره دارند که فضای آن‌ها برای سفرهای خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا کوپه های قطار سروش را به صورت دربست اجاره کنید.

هر کوپه دو نمایشگر مجهز دارد که می‌توانید با استفاده از آرشیو موجود در آن ها، آهنگ یا فیلم های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. پذیرایی رایگان قطار سروش شامل چای، دمنوش و آب معدنی می‌شود و امکان انتخاب غذا از منو هنگام خرید بلیط با پرداخت هزینه اضافه برای قطار سروش وجود دارد.

عکس قطار سروش بن ریل

اگر بخواهیم امکانات قطار تهران مشهد سروش را به طور خلاصه برایتان بگوییم، موارد زیر مهم ترین آن ها هستند:

  • CRM یا سامانه ارتباط با مشتریان خوب و کاربردی
  • مجهزشدن تمام واگن ها به سیستم WiFi
  • مانیتور با قابلیت انتخاب و نمایش انواع فیلم‌های ایرانی، خارجی
  • سرو وعده های غذایی گرم و سرد در داخل کوپه
  • رستوران مجلل قطار با منوی انتخابی
  • میزبانی از مسافران در ایستگاههای اصلی
  • ارائه خدمات ویژه مانند حمل بار و پذیرش اختصاصی
  • مهمانداران حرفه ای و آموزش دیده
  • کتابخانه در داخل قطار
  • صندلی کودک در قطار
  • توزیع روزنامه و مجله در حین سفر
  • بسته یکبار مصرف ویژه خواب

گالری عکس قطار سروش

در ادامه تصاویری از قطار سروش بن ریل برای شما قرار داده ایم تا از وضعیت محیط داخلی قطار سروش آگاه شوید!

خرید بلیط قطار سروش تهران مشهد

خوشبختانه به لطف اینترنت و تکنولوژی های روز افزون، دیگر خبری از مراجعه های حضوری، انتظار در صف های طولانی؛ شلوغی های شهر و ترافیک برای خرید بلیط قطار نیست.

همان‌طور که گفتیم شرکت بن ریل یکی از شرکت‌های پیشرو در زمین حمل و نقل ریلی است که ایمنی، کیفیت و خدمات رفاهی را سرلوحه کار خود قرار داده است. شما می‌توانید به سادگی، با مراجعه به سایت های فروش آنلاین بلیط، و با وارد کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود، انواع قطارهای تهران مشهد سروش را برای خود خریداری کنید. پیشنهاد ما این است که با مراجعه به پنل جستجوی بلیط قطار سامتیک، بلیط خود را تهیه کنید چراکه میتوانید در کنار قطار سروش، تمام قطارهای موجود در مسیر تهران مشهد را مشاهده کنید و بهترین آن ها را برای خود رزرو کنید.

برنامه حرکت قطارهای سروش

قطارهای سروش در مسیرهای تهران – مشهد و بالعکس و قم مشهد و بالعکس فعال هستند. در ادامه در قالب جدول زیر اطلاعاتی در مورد برنامه زمانی حرکت قطارهای سروش قرار داده ایم که با استفاده از آن می توانید از زمان دقیق حرکت قطارها مطلع شوید. قطار سروش در مسیر قم مشهد به صورت یک روز در میان فعالیت می کند.

مبدا مقصد حرکت از مبدا ورود به مقصد
تهران مشهد ۲۳:۲۵ ۰۹:۵۵
مشهد تهران ۱۷:۲۰ ۰۳:۵۰
قم مشهد ۲۳:۴۵ ۱۴:۴۰
مشهد قم ۲۱:۴۵ ۱۲:۰۵

نظرات

سلام من میخوام برم مشهد ولی هرچی گشتم نتونستم قطار سروش ارزون پیدا کنم. شما چطور نوشتین قیمت های قطار سروش به صرفه و خوب اند؟

    سلام دوست عزیز، ممنون بخاطر کامنتی که گذاشتین. بهتون توصیه میکنیم تنظیمات پنل جستجوی بلیط رو تغییر بدید. مثلاً آیتم های روز، ساعت و رفت و برگشتی رو عوض کنید.

برای مسیرهایی مثل تهران به مشهد واقعا استفاده از قطار خسته کننده ست! به سختی بلیط خوب پیدا میشه هروقتم بلیط قطار جور میشه در نهایت شلوغیه. بنظرم بهترین وسیله برای مسیرهای اینجوری همون هواپیما باشه

    کاربر عزیز انتخاب وسیله سفر بر اساس سلیقه انجام میشه و نمیشه گفت که کدام یک بهتر از دیگری است.

با عرض سلام
ميخواستم بدونم سفر با اين قطار از تهران به مشهد حدودا چند ساعت طول مي كشه؟

    سلام دوست عزیز٫ قطارهای معمولی ناوگان ریلی ایران در حدود سرعت ۱۲۰ تا ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند و مسیر تهران مشهد رو در ۱۰ الی ۱۲ ساعت طی می کنند. در قطارهای سریع السیر این زمان به ۸ ساعت کاهش پیدا می کنه.

      سلام به شما

      حالا این قطار مورد بحث (سروش) سریع السیر محسوب میشه؟

        سلام، بله این قطار جزو قطارهای سریع خطوط ریلی رجا به حساب میاد ولی سرعت آن به قطارهای سریع السیر زندگی یا فدک نمیرسه

سلام قطار سروش از همدان هم دارین به مشهد
تو بلیطای قطار دیدم

    سلام دوست عزیز
    بله قطار همدان مشهد هم به همین صفحه اضافه شد و می تونید به راحتی از همین صفحه خرید بلیط رو انجام بدید