کنسلی بدون جریمه پرواز

شرایط استرداد بدون جریمه برای پرواز های داخلی

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

شرایط استرداد بدون جریمه برای پرواز های داخلی

به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت هر یک از شهروندان استرداد بلیط‌ پروازهای داخلی بدون دریافت جریمه برای مسافران امکان پذیر است.  شرایط استرداد هر کدام از شرکت‌های هواپیمایی برای مسیرهای داخلی به صورت تفکیک شده بیان شده تا با آگاهی از شرایط هرکدام بتوانید اقدامات لازم جهت کنسلی بلیط خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که شرایط استرداد خارج از تاریخ‌های ذکر شده با جریمه همراه خواهد بود.

 

هواپیمایی آتا

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵ اسفند ماه است و پرواز در بازه ۶ اسفند تا ۱۵ فروردین باشد، استرداد بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

 هواپیمایی ایر تور

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز  ۵ اسفندماه و پرواز در بازه ۶ تا ۲۵ اسفند باشد، استرداد بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی ایران ایر

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵ اسفند ماه است و پرواز در بازه ۶ اسفند تا ۱۲ فروردین باشد و ثبت درخواست استرداد تا قبل از ساعت ۱۲ روز قبل از پرواز باشد، استرداد بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی معراج

بلیط‌هایی که درخواست استرداد آنها  تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز  ثبت شوند ، استرداد آنها بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی زاگرس

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵ اسفند است و تاریخ پرواز در بازه ۵ اسفند ماه  تا ۱۵ فروردین باشد، استرداد بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی وارش

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵ اسفند است و پرواز در بازه ۶ تا ۲۶ اسفند باشد، استرداد بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی سپهران

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵ اسفند است و تاریخ پرواز حد اکثر تا تاریخ ۱۰ اسفند و تا ۱۲ ساعت قبل از پرواز باشد، استرداد بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی آسمان

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵  اسفند است و پرواز در بازه ۶ اسفند تا ۹ فروردین باشد، استرداد آنها بدون کسر جریمه انجام می‌شود.

 

هواپیمایی ماهان

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا آخر روز ۵ اسفند ماه است و پرواز تا ۱۵ فروردین باشد، بدون کسر جریمه کنسل می‌شود.

 

کیش ایر 

بلیط هایی که تاریخ صدور آنها تا قبل از ۵ اسفندماه بوده و تاریخ پرواز در بازه زمانی بین ۵ اسفندماه تا پایان روز ۱۷ اسفندماه میباشد ، استرداد بدون جریمه میباشد .

 

تابان

بلیط‌هایی که تاریخ صدور آنها تا قبل از ۳ اسفند ماه است و پرواز در بازه ۶ تا ۲۳ اسفند باشد و استرداد آنها ۲۴ ساعت قبل از پرواز در سایت ثبت شده باشد، بدون کسر جریمه کنسل می‌شود.

کاسپین
بلیط هایی که تاریخ صدور آنها تا قبل از ۵ اسفندماه است بدون محدودیت تاریخ مسافرت، در صورتی که کنسلی آن‌ها تا ۱۲ ساعت قبل از پرواز در سایت ثبت شده باشد، شامل استرداد بدون جریمه خواهند بود.

 

 

شرایط استرداد بلیط برای همراهان سامتیک

همراهان سامتیک می‌توانند از طریق سایت در قسمت پیگیری و استرداد، استرداد بلیط‌های هواپیمایی خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

برای اطلاع از شرایط کنسلی پروازهایی که ایرلاین‌های آن در این اطلاعیه اعلام نشده همچنین پروازهای خارجی با پشتیبانی ۲۴ ساعته سامتیک به شماره ۰۲۱۸۴۳۸۴ تماس حاصل فرمایید.

نظرات