هواپیماهای ایران بلیط ارزان

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد تهران

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

یکی از دغدغه های همیشگی مسافران خرید بلیط برای مسیر برگشت است. بیشتر مسافران نهایت دقت و تمرکز خود را بر روی خرید بلیط مسیر رفت می گذارند و همین باعث می شود در بیشتر مواقع نتوانند بلیط دلخواه خود را برای مسیر برگشت تهیه کنند. البته خرید بلیط ارزان هواپیما در شرایط عادی کار چندان دشواری نیست و همانطور که در مقاله خرید بلیط ارزان هواپیما تهران مشهد خواندیم با رعایت برخی نکات ساده می توانیم بهترین بلیط هواپیمایی را نصیب خود کنیم.

 

خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران

سفر با هواپیما همیشه خوبی ها و بدی های خاص خودش را داشته است. یکی از مهم ترین ویژگی های سفر با هواپیما صرفه جویی در زمان است. به عقیده بسیاری از افراد صرف هزینه بیشتر برای صرفه جویی در زمان مهم تر از تلف کردن زمان به ازای هزینه کمتر است. البته سفر با هواپیما علاوه بر وقت کمتر تجربیات تازه تری را برای مسافر به ارمغان می آورد. چرا که هیچ چیز حذاب تر از سفر در آسمان و دل کوه ها نخواهد بود.

 

خرید بلیط هواپیما مشهد تهران

 

چگونه بلیط هواپیما ارزان بخریم؟

وقتی به سفر فکر می کنیم اولین چیزی که ذهنمان را مشغول می کند هزینه هاست. یکی از مهم ترین و اصلی ترین هزینه ها برای سفر نیز خرید بلیط دلخواه است. بیشتر مسافرانی که قصد سفر به تهران را دارند. سعی می کنند با هواپیما خود را به پایتخت برسانند. چرا که لذت پرواز در اوج آسمان تهران و دیدن برج آزادی در میان ابرها خود به عنوان یک ویژگی جذاب به حساب می آید. علاوه بر این دیدن فرودگاه مهرآباد به عنوان یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران نیز  یکی از جاذبه های گردشگری تهران معرفی می شود.

بسیاری از مسافران در مورد خرید بلیط هواپیما حتی فرصت فکر کردن به خود را هم نمی دهند و با این دید که بلیط هواپیما بسیار پر هزینه است زندگی می کنند، اگر شما هم در خصوص سفر هوایی چنین دیدی دارید و خرید بلیط ارزان هواپیما را غیر ممکن می دانید، پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید تا بتوانبم بهنرین راهکارها برای خرید بلیط ارزان قیمت هوایپما را به شما یاد آور شویم.

قبل از هر چیز این نکته را مد نظر داشته باشید که حتی ارزان ترین بلیط هواپیما در مقایسه با قطارهای درجه ۲ و ۳ و یا قطارهای اتوبوسی گران به نظر می رسد. پس با این وضع چگونه می توانیم بلیط ارزان تهیه کنیم و کمی از هزینه های سفر خود بکاهیم؟

 

بلیط ارزان هواپیما

 

برای خرید بلیط ارزان هواپیما راه های مختلفی پیش رو داریم. در ابتدا باید سایت های معتبر و شناخته شده فروش بلیط را بشناسیم. شناختن سایت های معتبر کار چندان دشواری نیست و با یک جست و جوی کوتاه در اینترنت می توانیم بهترین سایت های معتبر فروش بلیط را پیدا کنیم. قدم بعدی آگاهی پیدا کردن از قیمت های به روز بلیط هواپیماست، چرا که شما در ابتدا باید قیمت های به روز را بشناسید تا بتوانید با دید منطقی تری به دنبال بلیط ارزان هواپیما بگردید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین راه هایی که باعث می شود بتوایم با صرف کمترین هزینه سوار هواپیما شویم، خرید بلیط های چارتری است. بلیط های چارتری هواپیما نسبت به بلیط های سیستمی قیمت پایین تری دارد و همین باعث می شود طرفداران بلیط های چارتری روز به روز بیشتر شوند. حالا شاید سوال شما هم باشد که اصلا بلیط چارتری چیست و چرا قیمت پایین تری دارد؟

 

بلیط چارتری ارزان هوایپما چیست؟

بلیط چارتر یا همان پرواز چارتر به تعدادی از صندلی های یک پرواز گقته می شود که توسط ایرلاین های مختلف اجاره شده و با قیمت کمتری به مسافران فروخته می شود. مهم ترین تقاوت بلیط های چارتری با سیستمی هزینه بلیط است؛ چرا که هزینه بلیط های سیستمی تا ۳۰ درصد بیشتر از چارترهاست. برای مثال اگر شما به دنبال خرید بلیط چارتر هواپیما مشهد تهران باشید، می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش آنلاین بلیط هواپیما و با پیدا کردن برچسب بلیط های چارتر، بلیط ارزان خود را در صورت موجود بودن خریداری کنید.

البته یکی از نکات منفی در خصوص بلیط های چارتری کمیاب بودن آن هاست. چرا که به دلیل قیمت پایین، این نوع بلیط ها خیلی زود به فروش می رسند. در نظر داشته باشید که بلیط های چارتر مخصوص مسیرهای پر رفت و آمد مانند تهران، مشهد، شیراز و یا تبریز است. پس به دنبال بلیط های ارزان چارتری برای مسیرهای کم تردد نباشید.

 

هواپیمای مشهد

 

بلیط لحظه آخری مشهد تهران

بلیط های دقیقه نودی مخصوص لحظات آخر فروش بلیط است که به دلیل پر نشدن صندلی های پرواز، ایرلاین ها مجبور به کم کردن مبلغ اصلی بلیط می شوند. البته بسیاری از مسافران همیشه به دنبال پیدا کردن بلیط های ارزان دقیقه نودی هستند و به همین دلیل بلیط های لحظه آخری همیشه پر طرفدار است.

 

مهمانداران هواپیما

 

برعکس بلیط های چارتر که محدود به مسیرهای خاصی هستند بلیط های لحظه آخری برای تمامی پرواز ها و در تمامی مسیرها قابل خرید خواهند بود. پس نگران در دسترس نبودن آن ها نباشید.

بیشتر مسافران برای مسیر برگشت از سفر به دنبال خرید این نوع بلیط ها هستند. چرا که می توانند با آرامش بیشتری در ظول سفر خود بهترین انتخاب را داشته باشند. البته در این شرایط به شما پیشنهاد می کنم اگر بلیط چارتر برای مقصد مورد نظرتان پبدا کردبد منتظر بلیط های دقیقه نودی نمانید.

 

پیش فروش بلیط هواپیما ارزان ویژه نوروز۹۸

اگر از حالا به فکر سفرهای نوروزی خود هستید و دوست دارید بلیط های چارتر با قیمت مناسب برای مسیر مورد نظر خود را خریداری کنید. همین حالا وارد سایت های معتبر شوید و گزینه خرید بلیط هواپیما تهران مشهد و یا برعکس را انتخاب کنید، تا بتوانید زودتر از آنچه فکرش را می کنید بهترین بلیط را از آن خود کنید. اگر هم جزو آن دسته افرادی هستید که منتظر بلیط های لحظه آخری مانده اید باید تا روزهای پایانی سال صبر کنید چرا که برای خرید این نوع بلیط ها باید از ۴۸ ساعت قبل از پرواز سایت های فروش بلیط را چک کنید.

نظرات