بهترین مکان های تفریحی کیش

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

کیش یکی از جزیزه‌های مهم از نظر جذب توریست و گردشگری در خلیج فارس است. این جزیره زیبا در جنوب هرمزگان است. اگر قصد یک سفر بسیار مهیج دارید پیشهاد می‌کنم جزیزه زیبای کیش را فراموش نکنید. اما قبل از سفر برنامه‌ریزی کنید تا بهترین تفریحات کیش را از دست ندهید. اگر باراول است به کیش سفر می‌کنید، نگران نباشید کدام تفریحات را در برنامه خود بگنجاید تا سفر بسیار شادی را داشته باشید. قصد داریم در این مقاله بهترین مکان‌های تفریحی کیش را برای شما معرفی کرده است.

مهیج ترین مکان‌های تفریحی کیش

در سال‌های اخیر مکان‌های تفریحی مهیجی در جزیره کیش ساخته شده است، طوری که افراد برای سفر به این جزیره و استفاده از تفریحات دچار سردرگمی میشوند.مسافران و گردشگران علاوه بر دیدن این شهر زیبا به منظور استفاده از این تفریحات و بازی به جزیره کیش سفر می‌کنند. تفریحات آبی، پارک دلفین‌ها، کشتی‌های تفریحی، سافاری کیش، فلای برد، قلعه وحشت وغیره مهیج‌ترین و برترین مکانهای تفریحی کیش است.

غواصی کیش برترین مکان تفریحی کیش

غواصی در کیش

اگر علاقمند به شناخت دنیای زیرآ ب هستید و  می‌خواهید با عجایب آن آشنا شوید. با غواصی کردن می توانید تجربه ی جدید بدست بیاورید. مراکز غواصی تورهای مختلفی را برای افراد مبتدی و حرفه ای برگزار می کنند و اوقات خوشی را برای مسافران رقم می زنند.

تفریح مهیج شاتل:  شاتل یکی تفریحات هیجان انگیز در شهر کیش است. این بازی مهیج بصورت دسته جمعی یا تک نفره انجام می‌شود.  به این صورت است که سوار برقایق‌های بادی می‌شوید و باسرعت بسیار زیادی برروی سطح دریا کشیده می‌شوید. توصیه می کنم اگر ماهیچه‌های قوی ندارید از این بازی خودداری کنید تا صدمات جدی نبینید.

پاراسل در جزیره کیش: اگر علاقمند به پرواز هستید پاراسل یکی از بهترین پیشنهادات برای شما هست. برای استفاده از این بازی بسیار شگفت انگیز سوار چترهای که متصل به قایق ها هستند، می شوید.  سپس قایق‌ها با سرعت زیاد برروی سطح آب به حرکت درمیایند و شما یک پرواز دلچسبی را تجربه می کنید.

اسکی روی آب: یک نوع ورزش برروی آب است و مسافران اسکی مخصوص را، پا می‌کنند. با قایق موتوری و سرعتی در حدود ۳۰ کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می شوند. که اگر تا به حال هیچ گونه آموزشی در این مورد ندیده‌اید، سوار براسکی نشوید. یا قبل از سوار شدن یک تمرین کوچکی را انجام دهید.

 

مجموعه سافاری برترین مکان تفریحی کیش

پاراسل تفریحات کیش

در چند سال اخیر مجموعه سافری کیش فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مجموعه برای افراد مختلف بازی‌های متفاوتی براساس روحیات آنها تعبیه شده است. تور سافری کیش با خودروی لندکروز سرعت و گشت و گذار هیجان انگیز را در صحرا تجربه خواهید کرد. اگر علاقه‌ای به هیجان ندارید، می توانید در تور شترسواری ثبت نام کنید و در بیابان شترسواری را تجربه کنید.

 

کشتی های تفریحی کیش

یکی از تفریحات مفرح کشتی سواری بر خلیج فارس است. در داخل کشتی موسیقی زنده و جنگ های شادی از مهمان ها پذیرایی می‌کنند. کشتی‌های آکواریومی مسافران بسیاری را در سطح زیر آب دریا جابجا می‌کنند، افراد می‌توانند از نزدیک موجودات دریا را ببینند. هزینه سوار شدن این دو کشتی بسیار متفاوت است اما ثبت  یک شب بیادماندنی می ارزد.

تم پارک آبی اوشن

بزرگترین پارک آبی در سطح خاورمیانه است. در این پارک آبی می توانید سره‌سره‌های بسیار مهیج را سوار شوید. همچنین استخرهای مختلف و جکوزی استفاده کنید و یک روز بسیار شادی را برای خودتان رقم بزنید.

شهرزیر زمینی کاریز

شهرهای زیرزمینی یکی از شگفتی های کیش محسوب می شود. کاریز به معنی قنات است و حدود ۲۰۰۰ سال قدمت دارد و آب شرب مردم جزیره از این طریق تامین می‌شود. شهرزیرزمینی کاریز به بخشهای مختلف موزه، بازارچه صنایع دستی، عکاسخانه و رستوران تقسیم می شود. از این طریق می توانید با آداب و رسوم جزیره کیش آشنا شوید.

خانه های مردم شناسی بومیان کیش

این خانه بسیار قدیمی یکی افراد محبوب جزیره کیش است و حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد. همچنین یک معماری بسیار سنتی دارد که افراد مختلف را جذب می کند. جذابیت این خانه نشان دادن سبک زندگی بومیان جزیره کیش است.

 باغ پرندگان و دلفین های جزیره کیش

پارک دلفین ها یکی از معروف ترین و بهترین مکان های دیدنی جزیره کیش محسوب می شود. در این باغ ۵۰ گونه پرنده وجود دارد. پرنده های مانند طاووس، طوطی، پلیکان و پرندگان نادر دیگری که کمتر امکان دیدنش در باغهای دیگر وجود دارد خواهید دید. نمایش دلفین ها از دیگر برنامه‌های این مجموعه است. فعالیت این مجموعه در ساعات اولیه شب آغاز می شود.

قلعه وحشت جزیره کیش

قلعه وحشت جزیره کیش اولین مرکز وحشت در ایران است. اگر شما جزو این دسته از افراد هستید که علاقمند به تجربه کردن هیجان و ترس هستید به شما توصیه این بازی مهیج را می کنم. ترس می تواند آدرینالین خون را تا چندین برابر کند و انرژی مضاعف برای شما ایجاد کند.

گشت هوایی یا جاپتر کوپتر

پرواز کردن در آسمان و بالای خیلج فارس یکی از آرزوهای دیرینه بسیاری از افراد است. امکانات و وسایل بسیاری طراحی شده است تا افراد مختلف بتوانند به رویای خود برسند. یکی از جذاب ترین و زیباترین پروازهای حال حاضر دنیا پرواز با وسیله‌ای به نام جایروکوپتر (Gyrocopter) است.  این وسیله یکی از پرطرفدار ترین وسایلی در جزیره کیش است و تجربه واقعی پرواز را می توانید با این وسیله بدست بیاورید. با گشت هوایی در آسمان جزیره کیش به پرواز در می‌اید.

 بازی مهیج بنانا در کیش

ترس و هیجان را با این بازی مهیج می‌توانید تجربه کنید. این بازی به این صورت است که شما سواربر یک تویب  می نشینید و برروی سطح آب با سرعت بالا کشیده خواهید شد. این بازی بصورت دسته جمعی می تواند بسیار لذت بخش باشد.

با توجه به اینکه بازی های مهیجی را برای شما معرفی کرده ایم و قصد سفر رفتن دارید می توانید  خرید بلیط کیش را از سایت سامتیک انجام دهید. تا بهترین و لذت‌بخش ترین سفر خود را داشته باشید.

نظرات