پیش فروش بلیط قطار عید نوروز 98

پیش فروش بلیط قطار ویژه نوروز ۹۸

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

وقتی حال و هوای نوروز با آن تعطیلات بی نظیر کم کم از راه میرسد، سفر رفتن یکی از راه هایی است که میتوانید از روزهای تعطیل خود نهایت استفاده را ببرید. همانطور که میدانید داشتن یک سفر خوب و به یاد ماندنی نیازمند یک برنامه ریزی مدون و از پیش تعیین شده است. ولی یک مشکل بزرگ در این بین وجود دارد و آن اینکه برنامه ریزی سفر تنها شامل این میشود که چه شهری را برای سفر انتخاب کنیم. پس خرید بلیط قطار چه میشود؟

اشتباهی که بسیاری از مسافران را با مشکل مواجه میکند این است که خرید بلیط قطار را به دقایق آخر موکول میکنند. اما خوب است بدانید که به دلیل ترافیک بالای سفرهای نوروزی، پیش فروش بلیط قطار عید در شهرهای پرگردشگری همچون مشهد، اصفهان و شیراز در مدت زمان کوتاهی به فروش میرسد. در ادامه برای این مشکل یک راه حل ساده وجود دارد.

پیش فروش بلیط قطار برای عید 98

پیش فروش بلیط قطار نوروز ۹۸

راه حلی که میتواند در عین سادگی شما را از مشکلات زیادی نجات بدهد، پیش خرید بلیط قطار عید است. برای تهیه بلیط قطار ویژه تعطیلات ۹۸ میتوانید از مراکز معتبر و مجاز فروش بلیط قطار به صورت اینترنتی اقدام کنید.

خوبی خرید آنلاین بلیط قطار این است که امکان استرداد آنلاین بلیط قطار برای شما فراهم است. این قابلیت زمانی اهمیت بیشتری پیدا میکند که بدانید طبق بررسی شرکت مسافربری رجا، حدود ۲۰ درصد بلیط های قطار کنسل میشوند. پس در صورت منصرف شدن از سفر، میتوانید با استفاده از استرداد آنلاین بلیط قطار، بلیط خود را به راحتی کنسل کنید.

پیش فروش بلیط قطار نوروز 98

نمای داخلی قطار فدک

قیمت پیش فروش بلیط قطار عید ۹۸

همانطور که می دانید فاکتورهایی نظیر لوکس، درجه یک، درجه دو و سالنی بودن قطار تعیین کننده قیمت بلیط قطار است. این دسته‌بندی‌ها در واقع نشان دهنده نوع قطار و میزان امکانات موجود در آن هاست.

اما نرخ بلیط قطار در بازه پیش فروش کمی متفاوت است به طوری که اگر بخواهید در زمان پیش فروش نسبت به تهیه بلیط قطار اقدام کنید، هزینه پرداختی شما ۵ تا ۱۰ درصد قیمت پایین‌تری نسبت به زمانی به غیر از بازه پیش فروش دارد. در کل اگر یک برنامه ریزی ۱ تا ۲ ماه برای سفر خود دارید، خرید بلیط قطار در محدوده زمانی پیش فروش (معمولاً یک تا دو هفته) انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

قیمت پیش فروش بلیط قطار عید 98

نمای داخلی قطار نور VIP

پیش فروش بلیط  قطار رجا تعطیلات عید

قطارهاي چهار تخته شرکت رجا شامل واگن هاي زندگي، سرير، سپهر، سيمرغ، سبز، توس، غزال، پلور سبز، البرز،لوکس ۴ تخته، پارسي و خليج فارس است. به دلیل گستردگی قطارهای رجا مسافران زیادی برای پیش فروش بلیط قطارهای این شرکت اقدام میکنند. پس توصیه ما به شما این است که بلیط قطار رجا را تا حد ممکن در زمان پیش فروش تهیه کنید. به طور کلی بلیط های قطار رجا زودتر از قطارهای دیگر به فروش میرسد.

رستوران قطار غزال VIP

پیش فروش بلیط قطار فدک

در کنار شرکت های بزرگ و سابقه داری همچون رجا، شرکت های دیگری هم در عرصه قطارهای مسافربری در ایران شرکت میکنند. یکی از پرچمداران کیفیت خدمات ریلی قطار در ایران قطارهای فدک هستند. امکانات قطار فدک در مقایسه با شرکت های دیگر در جایگاه لوکس تری قرار میگیرد. این تفاوت حتی در نمای بیرونی واگن های قطار فدک هم به چشم میخورد. اگر کیفیت سفر با قطار برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید بلیط پیش فروش قطار فدک میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد.

پیش فروش بلیط قطار فدک و عکس مهماندار قطار

تاریخ پیش فروش بلیط قطار ویژه نوروز

طبق اعلام رئیس شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از تاریخ شانزدهم و هفدهم بهمن ماه سال ۹۸ شروع میشود. این پیش فروش در شانزدهم بهمن ماه طی سه مرحله و به صورت اینترنتی پیش فروش ۵۰ درصد ظرفیت ها از ساعت هفت صبح در همه مسیرها به جز با مقصد تهران شروع خواهد شد و از ساعت ۱۲ همان روز بلیت سفر به مشهد به جز تهران – مشهد مدنظر قرار خواهد گرفت و از ساعت ۱۷ همان روز صرفاً بلیت سفر قطار تهران – مشهد به متقاضیان اعلام می شود.

تاریخ پیش فروش بلیط قطار ویژه نوروز

نمای داخلی قطار زندگی

سایت های پیش فروش بلیط  قطار عید

سامانه خرید آنلاین بلیط سامتیک امکانات ویژه ای را برای مسافران نوروزی فراهم کرده است. شما از همین حالا میتوانید برای تعطیلات عید حتی برای شهرهای پرگردشگر، بلیط قطار ارزان با قابلیت استرداد آنلاین تهیه کنید. بلیط های پیش فروش قطار نوروز ۹۸ برای حرکت در تاریخ ۲۴ اسفند ۹۷ تا ۱۶ فروردین ۹۸ برنامه ریزی شده اند. این قطارها در تمامی محورها بجز خراسان از ساعت ۷ صبح، محور خراسان و کمربندی‌ها از ساعت ۱۲ ظهر، و مسیر تهران به مشهد از ساعت ۱۷ روز شانزدهم بهمن ماه آغاز خواهد شد.

خرید بلیط قطار پیش فروش برای اسفند

بلیط قطار تبریز مشهد نوروز ۹۸

بلیط قطار تبریز مشهد همواره یکی از پرفروش ترین بلیط های قطار بوده و هست. در طول نوروز میزان سفر با این قطارها تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. به همین دلیل لازم است اطلاعاتی در مورد این مسیر پراهمیت ارائه دهیم. مدت زمانی که طول می کشد تا قطار از شهر تبریز به مشهد برسد چیزی در حدود ۲۴ ساعت است. این زمان تقریبا دو برابر مدت زمانی است که در مسیر قطار تهران مشهد خواهید گذراند.

برچسب : سفر با قطار

نظرات

هنوز در سایت قطارهای سیمرغ و … بارگذاری نشده ولی تا دلتون بخواهد قطار بسیار گران فدک وجود دارد. ما باید چه کنیم؟

    سلام دوست عزیز٫
    برای موارد فروش بلیط قطار لطفا با شماره پیشتیبانی فروش تماس بگیرید. ۸۴۳۸۴