تعدادی از بهترین مراکز خرید ترکیه و استانبول

بهترین مراکز خرید ترکیه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

ترکیه یکی از محبوب ترین کشورهای همسایه است که دارای تقاضای بالایی برای سفر و گردشگری در بین مردم کشورخودمان و حتی سطح جهانی است. کشور ترکیه دارای شهرهای توریستی و گردشگری بسیاری است و مکان های دیدنی بسیاری برای سفر و لذت بردن از سفر دارد. البته جذابیت های ترکیه تنها محدود به مکان های دیدنی و جاذبه های تفریحی نیست، بلکه هدف سفر بسیاری از افراد در انتخاب ترکیه خرید کردن از بهترین مراکز خرید ترکیه است!

 

مراکز خرید ترکیه

کشور ترکیه به مرکزیت استانبول دارای جاذبه های توریستی بسیاری است. از مکان های دیدنی آن گرفته تا محیط های تفریحی و گردشگری خاصی که برای توریست ها و مسافران فراهم شده است. البته ترکیه تنها به دلیل جاذبه هیا توریستی اش بین ایرانیان محبوب نیست، بلکه هدف سفر بسیاری از افراد برای خرید انواع اجناس از ترکیه است.

همچنین استانبول دارای یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده دنیاست که تجربه خرید بسیار خوبی را در سفر برای شما به همراه دارد. همچنین در تمام مراکز خرید ترکیه می توانید علاوه بر خرید از امکانات تفریحی و فراغتی آنها نیز استفاده کنید و در سفر خود لذت بیشتری ببرید، حتی اگر تنها برای خرید رفته باشید. در ادامه با معرفی تعدادی از بهترین مراکز خرید ترکیه با ما همراه باشید.

 

استانبول مال

یکی از معروف ترین مراکز خرید ترکیه، استانبول مال است، که در پاتخت کشور هم قرار دارد. استانبول مال مرکز خریدی از محبوب ترین و معروف ترین برند های ترکیه و دنیاست. اجناس ترک همیشه بین ایرانیان دارای طرفداران بسیاری است و در بین سفر های تفریحی، علت خرید بلیط هواپیما و سفر به ترکیه در بین تجار و برای خرید است. همچنین می توانید بهترین برند های ترک را در کنار برند های معروف دنیا در استانبول مال در دسترس داشته باشید.

استانبول مال دارای بیش از ۳۵۰ فروشگاه در دل خود است که مساحتی ۱۵۶ هزار متر مربعی را به خود اختصاص داده است. استانبول مال دارای انواع فودکورت، Moipark، خیابان های خریدی با سبکی سنتی و مدرن؛ و همچنین محیط های برای اجراهای خیابانی است.

 

بهترین مراکز خرید ترکیه

 

بیشتر برندهای مطرح دنیا و ترک در این مرکز خرید وجود دارند و از جمله آنها می توانیم به  Koçtaş، Media Markt، Teknosa Mudo ، YKM و Zara اشاره کنیم، همچنین دو برند معروف Toyzz و Victoria Secret در استانبول مال شعبه دارند. اگر بخواهیم کامل ترین توضیح را برای استانبول مال بنویسیم شاید این جمله تعبیر مناسبی باشد که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این فروشگاه بزرگ پیدا خواهید کرد.

پس کیفتان را پر از پول کنید و به دل استانبول مال بزنید و شک نکنید که دست خالی باز نخواهید گشت.

 

ایستینیه پارک

یکی دیگر از مراکز خرید معروف ترکیه، ایستینیه پارک است که با داشتن بیش از ۳۰۰ مرکز خرید در بنای خود، رتبه دوم را در بین بهترین مراکز خرید ترکیه به خود اختصاص داده است. ایستینیه پارک همچنین دارای اولین سینمای IMAX است که بر جذابیت های این فروشگاه افزوده است.

ایستینیه پارک در ۴ طبقه است که بیش از ۳۰۰ مرکز خرید در خود دارد و می توانید به روز ترین و شیک ترین اجناس را از آن خریداری کنید. تمام برند های معروف ترکیه و دنیا در دل ایستینیه پارک شعبه هایی دارند و با قیمتی مناسب در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرند. حتی اگر به ایستینیه پارک نرفته باشید اما حتما تصویری از آن را دیده اید. ایستینیه پارک دارای طراحی زیبا و جذابی است و خود به تنهایی محیط مناسبی را برای عکاسی هم فراهم کرده است؛ این مرکز خرید با گنبدهایی شیشه ای و نورپردازی هایی خاص طراحی شده است نمای بسیار زیبایی را به وجود آورده است.

 

بهترین مراکز خرید در سفر به ترکیه

 

همچنین در این فروشگاه پر از جذابیت می توانید انواع غذاهای سنتی و مدرن را امتحان کنید، در طولانی ترین تونل آبی دنیا قدم بزنید و در کنار خرید خود از تماشای انواع آب زیان و ماهی ها لذت ببرید. از جمله فضاهای متفاوتی که در این فروشگاه وجود دارد منطقه مد، بازارهای نوستالژیک قدیمی و انواع فروشگاه های جدید است ویترین هایی خاص و چشمگیر دارند.

خبر خوبی که برای شما داریم این است که اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، تنها انتخاب پیش رو برای شما استفاده از هواپیما نیست! بلکه می توانید سفر خود را از راه های زمینی نیز آغاز کنید. به غیر از خودروی شخصی، می توانید با خرید بلیط قطار، سفر خود را تا نزدیکی های مرز ادامه دهید، و بعد از آن با جابجایی بین قطارهای مرزی، باقی سفر خود تا ترکیه را طی کنید.

 

مرکز خرید زورلو

مرکز خرید زورلو یکی از جدیدترین مراکز خرید ترکیه است که دارای محبوبیت زیادی شده است. اما زرولو تنها یک مرکز خرید نیست و دارای محیط هایی برای نمایش های هنری است و یک هتل ۵ ستاره و منازل و اداراتی نیز در آن وجود دارد. در این مرکز خرید می توانید به بیش از ۱۸۰ فروشگاه مختلف دسترسی داشته باشید.

همه برند های معروف دنیا مانند دولچه و گابانا، سنت لورن، فندی، دیور؛ کاوالی و ویتان در کنار دیگر برندهای معروف دنیا در این فروشگاه حضور دارند. مرکز خرید زورلو همچنین دارای رستوران های بسیار خاص و متفاوتی است و رستوران های بین المللی همچون تامز کیچن و مورینی نیز در آن حضور دارند.

 

بهترین مراکز خرید استانبول

 

البته تفریحات شما در مرکز خرید زورلو تنها به خوراکی و خرید برندهای معروف خلاصه نمی شود. می توانید در لابلای امور خود به سینما های این مرکز خرید بروید. در زرولو ۱۴ سینما با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر وجود دارد و مکان هایی نیز برای اجرای گروه های هنرمند و مشهور دنیا نیز وجود دارد. همانطور که عنوان شد برای سفر به ترکیه راه های دسترسی شما هم در مسیرهای زمینی و هم هوایی وجود دارد و خوشبختانه در سایت سامتیک، علاوه بر خرید بلیط هواپیما و قطار می توانید به استرداد آنلاین بلیط هواپیما نیز بپردازید.

 

کانیون استانبول

کانیون نیز یکی دیگر فروشگاه های معروف ترکیه است که در شهر استانبول قرار دارد و نسبتا جدید است. این فروشگاه بزرگ در مساحتی ۳۷۰۰۰ متر مربعی ساخته شده است و دارای ۲۶ طبقه است. همچنین مجتمع هایی مسکونی نیز در آن وجود دارد و تنها مرکز خرید نیست.

کانیون استانبول طراحی ویژه و منحصر به فردی دارد و انواع محیط های خرید و تفریح و سرگرمی در آن وجود دارد. کانیون دارای ۱۶۰ فروشگاه، ۹ سینما و مرکز ورزشی است. همچنین در کافه ها و رستوران های این مرکز خرید نیز گروه های هنری مختلف اجراهای زنده دارند.

 

مرکز خرید کانیون ترکیه

 

کانیون دارای شعبه هایی از معروف ترین برند های دنیا مانند هاروی نیکلاس است و اولین فروشگاه محصولات اپل در اروپای شرقی را در خود جای داده است. برای سفر به ترکیه نیاز به اخذ ویزا دارید و در صورت تمایل می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را از راهنمای کامل ویزا و پاسپورت + مدارک لازم به دست بیاورید.

 

پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در ترکیه یکی از جدیدترین فروشگاه ها و مراکز خریدی است که در این کشور پر از جاذبه افتتاح شده است. در مرکز خرید پالادیوم ترکیه انواع فروشگاه های بچگانه و برند های معروف، تمام برندهای معروف پوشاک زنانه، فروشگاه های برند مردانه، لوازم آرایشی، بهداشتی و …. را یک جا داشته باشید.

مرکز خرید پالادیوم در ترکیه به دلیل نمای شیشه ای خاصش دارای شهرت بسیاری است و تمام برند های محلی و بین المللی در منطقه آتاسحیر را در خود جای داده است. مرکز خرید پالادیوم در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده است و دارای ۱۹۰ فروشگاه است و یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید ترکیه است.

 

تعدادی از بهترین مراکز خرید ترکیه

 

انواع برند های گس، میکائیل کروس، تامی هیلفیگر، زارا و پیرکاردین در مجتمع پالادیوم شعبه دارند و می توانید تمامی لباس های مورد نیاز خود را در این فروشگاه خریداری کرده و از مکان های تفریحی و توریستی آن نیز لذت ببرید. مرکز خرید پالادیوم در لیست بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید ترکیه قرار دارد و با بیش از ۲۰ فروشگاه غذا و سینما، محیط بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم آورده است.

 

مرکز خرید فروم

مرکز خرید فروم استانبول یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپاست که بیش از ۲۸۰ برند معروف دنیا در آن شعبه دارند و کارمندان آن بالغ بر ۵۰۰۰ نفر اند. بر اساس اطلاعات موجود سالانه ۲۰ میلیون نفر در این مرکز خرید رفت و آمد کرده و به خرید مشغول اند. در مرکز خرید فروم انواع محیط های تفریحی برای لذت بردن حین خرید وجود دارد و حتی یک چرخ و فلک بزرگ نیز در آن قرار داده شده است.

 

مکان های دیدنی و توریستی ترکیه

 

سالن بولینگ، اسکی روی یخ، زمین بازی کودکان، رستوران و سینمای IMAX نیز از دیگر محیط های تفریحی موجود در مرکز خرید فروم است. یکی از جاذبه های خیلی معروف این فروشگاه وجود یکی از بزرگترین آکواریوم های آبی است که در خود بیش از ۱۰۰۰۰ گونه جانوری آبزی را جای داده است.

معماری بنای مرکز خرید فروم بسیار خاص و منحصر به فرد است که با انواع محوطه ها و بخش های عمومی و فضاهای سبز همراه شده است. در این مرکز خرید نیز می توانید به شعب برند های معروف دنیا در عرصه مد و فشن دسترسی داشته و به خرید بپردازید.

 

مرکز خرید اولدیزپارک، آنتالیا

اولدیزپارک یکی دیگر از مراکز خرید معروف ترکیه است که در زمره مراکز تفریحی، تجاری و فرهنگی ترکیه قرار دارد. این مرکز خرید نیز تازه است و در سال ۲۰۰۹ افتتاح شده است و با وجود عمر کم خود به یکی از مراکز محبوب و پرطرفدار تبدیل شده است.

 

بهترین مراکز خرید ترکیه و استانبول

 

اولدیزپارک در یکی از مناطق روبه رشد ترکیه احداث شده است و دارای بیش از ۱۱۴ فروشگاه از برند های معروف و مختلف دنیاست. این فروشگاه معروف در فضایی ۳۹ هزار متر مربعی شاخته شده است و دارای ۴ طبقه است. به غیر از فروشگاه هایی از برند های معروف دنیا؛ تعداد زیادی هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ موادغذایی نیز در اولدیزپارک وجود دارد تا نیاز خریداران به تمام محصولات را فراهم کند.

نظرات

سلام
اولا مرسی از مقاله خوبتون
جالبه بدونید در ایستینیه مال، فروشگاهی در سالن مرکزیش وجود داره که اسمش گیلانه
وقتی رفتم این برام خیلی جالب بود.

ترکیه کشور خیلی قشنگیه و من واقعا استانبول رو خیلی دوسدارم
راستش اینقدر ایرانی توی ترکیه هست که دیگه یه پا ایران شده برای خودش 🙂
استانبول مال که شمام توی مقاله گفته بودن علاوه بر اینکه واقعا معروفه،واقعا مدل و برندهای خیلی خاصی هم توس هست
اگر اهل خرید باشید بهشتیه واسه خودش

سلام خرید از مراکز ترکیه خیلی گرون و به صرفه نیست