بهترین قطار تهران بندرعباس

بهترین قطار تهران بندرعباس – راهنمای انتخاب قطار مناسب!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

بندرعباس یکی از شهرهای گرمسیری جنوبی کشور ایران به حساب می آید. این شهر در نوروز هوای بسیار خنک و مطبوعی دارد. مردم بندرعباس جزو مردمان خونگرم و مهمان نواز خطه جنوب هستند و اگر در ایام تعطیلات نوروز به این شهر سفر کنید یک سفر خاطرانگیز را می توانید برای خودتان ثبت کنید. علاوه برتمام این موارد بندرعباس جاذبه های گردشگری بسیاری دارد، از جمله معبد هندوها، آبگرم گنو، حمام گله داری و غیره را شامل می شود. برای سفر به این شهر زیبا می توانید با هواپیما، قطار، اتوبوس و ماشین شخصی بروید. در این مطلب قصد داریم بهترین قطار تهران بندرعباس را معرفی کنیم، اما پیش از آن بد نیست کمی هم درباره مسیر قطار تهران بندرعباس بدانید!

بهترین قطار تهران بندرعباس برای بهترین تجربه سفر

اگر می خواهید سفربسیار لذت بخشی داشته باشید و همچنین از مسیر هم لذت ببرید پیشنهاد می کنیم از قطار استفاده کنید. سامتیک برای ایام نوروز فروش بلیط قطار تهران به بندرعباس را بصورت آنلاین آغاز کرده است. اگر علاقمند هستید با قطار به شهر بندرعباس سفر کنید در ادامه برای شما بهترین قطار تهران به بندرعباس را معرفی حواهیم کرد تا بهترین انتخاب را در  خرید بلیط قطار داشته باشید و بهترین سفر نوروزی را ثبت کنید.

بهترین قطار تهران بندرعباس برای بهترین تجربه سفر

۱- قطار غزال بن ریل – بهترین قطار تهران بندرعباس

در سال های اخیر دسترسی به جنوبی ترین شهر ایران، بندر عباس به راحتی انجام می گیرد. اما اگر آرامش و هیجان را در کنار هم می خواهید بهتر است که با قطار این مسافت طولانی را از تهران به بندر عباس بروید. همچنین علاوه بر نوع وسیله نقلیه می توانید شرکت مورد نظر خود را برای مسافرت انتخاب کنید. قطار غزال را با امکاناتی که دارد می توانید به عنوان یک هتل سیار در نظر بگیرید و آرامش را در سفر تجربه کنید.

قطار غزال تهران بندرعباس

حالا که تصمیم گرفته اید با قطار غزال بن ریل سفر کنید؛ قطار بن ریل یکی از قطارهای درجه یک از تهران به بندرعباس به حساب می آید و می توانید از مسیر سفرهم لذت ببرید. این قطار برای دوستان یا خانواده های که بصورت دسته جمعه سفر می روندبسیار مناسب است. لحظات بسیار خوشی را برخودتان رقم بزنید.  قطار بن ریل قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر قطارها دارند. هرواگن از قطاردارای ۱۰ کوپه که هر کوپه ۶نفر قرار می گیرند. برای هر واگن از قطار مهماندار اختصاصی درنظر گرفته اند.

قطار غزال توسط شرکت رجا نیز در این مسیر فعالیت می کنید و تفاوت آن با قطار غزال بن ریل در خدمات پذیرایی است. در قطار غزال بن ریل خدمات پذیرایی نیز انجام می گیرد، اما در قطار غزال رجا باید غذا را از رستوران قطار تهیه کنید. در ادامه به بخشی دیگر از ویژگی های قطار غزال اشاره می کنیم.

۲- قطار غزال رجا – آسوده سفر کنید!

قطار غزال رجا و بن ریل؛ تجربه بهترین سفر در ایام نوروز

قطار غزال دارای بهترین کوپه های قطار راحت و لوکس است و همچنین می توانید با نشستن در این کوپه ها از تماشای ی فیلم لذت ببرید و همچنین در حین تماشای فیلم به مهماندار تقاضای غذای دلخواه خود را بدهید و لذت دیدن فیلم را چندین برابر کنید.  قطار غزال جزو بهترین قطارهای ایران به حساب می آید و امکاناتی نظیر تجهیزات صوتی و تصویری را دارا هست. همچنین مهماندارهای بسیار حرفه ای تربیت شده در این زمینه هستند. زمانی که با این مهماندارها صحبت کنید، می توانید متوجه خوش صحبتی با این افراد شوید و تقاضای خود را به بهترین نحوه بیان کنید.

در قطار غزال رجا نیز از امکاناتی نظیر تخت خواب های منعطف که بصورت صندلی هستند هم می توانید استفاده کنید. هر کوپه از قطار به صورت ۴ نفره و دارای سیستم های صوتی و تصویری، سیستم های تهویه هستند. همچنین هر کوپه دارای یخچال، فریزر، ماکروفر و آب سردکن هست، مانند یک هتل سیار می توانید از مسیر سفر بالاترین لذت را ببرید. یک امکان بسیار جالبی که این قطار دارد و در قطارهای دیگر کمتر دیده می شود؛ استفاده از ویلچر است وافراد معلول هم می توانند از سفر خود لذت ببرند.

قطار غزال مناسب ترین قطار به بندر عباس

قطار غزال رجا از نظر ظاهری با قطارهای دیگر بسیار متفاوت است. این قطار دارای کوپه های ۴ نفر هستند که در هر کوپه مانیتورهای برای تماشای فیلم و برنامه تلویزیونی قرار گرفته شده است و در حین مسیر می توانید لذت ببرید.  همچنین هرکدام از کوپه های قطار دارای سیستم های تعبیه شده است و می توانید براساس نیاز خودتان دما ونور خود را تغییر دهید. پنجره های این قطار به گونه ای طراحی شده است که می توانید مانع از جلوگیری نور خورشید شوید.

قطار غزال دارای بهترین رستوران است که در سه نوبت پذیرای مسافران عزیز است و همچنین می  توانید از ساعت ۲۴ تا ۳ صبح از این فضا استفاده کنید. در رستوران قطار غزال رجا می توانید غذاهای سرد و گرم موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین علاوه بر غذای اصلی،پیش غذا و دسر را انتخاب کنید و با وجود شیشه های بزرگی که در رستوران وجود دارد؛ از فضای بیرون در حین خورد غذا لذت ببرید.

در این فضای بسیار عالی می توانید از اینترنت داخلی قطار برای دیدن فیلم، موسیقی و برنامه مورد نظر خود بهره کافی ببرید. یک فضای دلچسب تا رسیدن به مقصد برای خودتان ایجاد کنید.

قطار البرز تهران بندرعباس

۳- قطار البرز تهران بندرعباس – سفر راحت با قیمت مناسب

قطار البرز یکی از قطارهای باکیفیت ناوگان ریلی کشور است که از نظر قیمت نیز گزینه ای کاملا مناسب به نظر می رسد. امکانات این قطار در حد قطارهای لوکس نیست، اما کاملا با کیفیت ارزیابی میشود. این قطار با بهره گیری از امکاناتی همچون کتابخانه، توزیع مجله و نشریات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، نمایشگر و پخش رسانه های صوتی تصویری، پذیرایی با نوشیدنی، امکان خرید تنقلات و وعده های غذایی و پذیرایی با بسته های میان وعده رایگان یک قطار کاملا مناسب برای کسانی است که قصد دارند سفری راحت و با هزینه مناسب را تجربه کنند.

قطار البرز که توسط شرکت رجا ارائه می شود یک قطار ۴ تخته است که در دسته قطارهای درجه ۲ قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این قطار می توانید مقاله قطار ۴ تخته البرز را مطالعه کنید.

۴- قطارهای جوپار – قطار اقتصادی تهران به بندرعباس

بهترین قطار به بندرعباس؛ قطار جوبار

شاید امکانات قطار جوپار مانند امکانات قطارهای غزال و البرز در رده بسیار خوبی نباشد، اما قطار جوپار هم در نوع خود یک قطار با کیفیت محسوب میشود. این قطار دارای ۸ واگن است که بصورت ۴ نفره است. هرک.په دارای سیستم تهویه مناسب و شیشه های آن بصورت دوجداره است و بدنه کوپه بصورت دولایه است که در مقابل گرما و سرو صدا بسیار مقاوم است. همچنین مانند دیگر قطارها می توانید ازسیستم های صوتی و تصویری استفاده کنید اما فقط شبکه های داخلی کشور را می توانید تماشا کنید. مسافران وعده های غذایی خودرا در کوپه های خود سرو می کنند اما یک نکته را فراموش نکنید که باید هزینه اضافی پرداخت کنید. همچنین رستوران های قطار جوبار انواع نوشیدنی های گرم و سرد را عرضه می کنند و می توانید ساعت ها در این مکان بشنینید و از مسیر بسیار زیبایی تا رسیدن به شهر بندرعباس وجود دارد لذت ببرید.

قطار لوکس تهران بندرعباس

متاسفانه قطارهای لوکسی همچون قطار فدک هنوز در مسیر قطار تهران بندرعباس قرار نگرفته اند، با این وجود قطاری مانند قطار غزال بن ریل را می توان تنها قطار لوکس این مسیر دانست. این قطار با برخورداری از امکانات بسیار خوب و پذیرایی ویژه در دسته بهترین قطارهای موجود در ناوگان ریلی ایران قرار دارد. از طرفی قیمت این بلیط در مقابل کیفیت و خدماتی که در آن ارائه می شود کاملا مناسب است.

انتخاب بهترین قطار برای رسیدن به بهترین بندر ایران

نوروز یکی از مهم ترین رویدادهای مردم ایران به حساب می آید و مردم ایران زمین حداقل از چندین ماه برای سفر خود برنامه ریزی می کنند تا بهترین تعطیلات را برای خود رقم بزنند. یکی از مواردی که باید برای سفر در نظر گرفت استفاده از نوع وسیله نقلیه به مقصداست. بهترین پشنهاد ما استفاده از قطار است که می توانید آرامش همراه با هیجان را تا رسیدن به شهر مورد نظر تجربه کنید. قطارهای که از شهر تهران به بندرعباس می روند شامل قطارهای رجا، غزال، بن ریل و جویار است. هرکدام از این قطارها بسته به امکاناتی که دارند قیمت های متفاوتی هم دارند. در اینجا می توانید براساس سلیقه خود بهترین قطار تهران به بندرعباس را انتخاب کنید.

نظرات